Δεκ 212022
 
Παρεμβάσεις Δημοσίου: Στάση συμβιβασμού και υποταγής από το νέο Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ  μακριά από τα προβλήματα των εργαζομένων...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ Γ.Σ. ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ Πραγματοποιήθηκε σήμερα 19/12/22 η συγκρότηση του νέου Γενικού Συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ … –> –> –>

Δεκ 212022
 
ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ  ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΜΕ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΝ ΣΕ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ ΕΣΠΑ & ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

Δήλωση-Τοποθέτηση της εκπροσώπου των Παρεμβάσεων στο ΔΣ του ΙΠΕΜ ΔΟΕ, Χαλικιά Τατιάνας Την Τρίτη 6 Δεκεμβρίου έγινε η συγκρότηση του Προεδρείου του ΙΠΕΜ-ΔΟΕ. Ως Παρεμβάσεις -Κινήσεις -Συσπειρώσεις έχουμε υποστηρίξει, … –> –> –>

Δεκ 162022
 
Τα ΜΑΤ, κατ’ εντολή της κυβέρνησης, χτύπησαν τους εκπαιδευτικούς: έπιασαν τόπο τα 600€!

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε. ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΔΕ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ Τα ΜΑΤ, κατ’ εντολή της κυβέρνησης, χτύπησαν τους εκπαιδευτικούς: έπιασαν τόπο … –> –> –>

Δεκ 122022
 
Άμεση μείωση του διδακτικού ωραρίου  των νηπιαγωγών και των εκπ/κών των ολιγοθεσίων δημοτικών  Καμία ανοχή στην εργασιακή εξουθένωση και την καταπάτηση των εργασιακών δικαιωμάτων του 1/3 του κλάδου

Στη μέγγενη του δημοσιονομικού κόστους και των δημοσιονομικών απαγορεύσεων συνθλίβονται τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών στο σύνολό τους. Ειδικά στο ζήτημα του ωραρίου, χιλιάδες εκπαιδευτικοί … –> –> –>

Δεκ 072022
 

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.  ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΔΕ  6-12-2022   Οδύνη για την τραγική απώλεια του μαθητή μας Υπόσχεση αγώνα και διεκδίκησης Εκφράζουμε την … –> –> –>

Δεκ 042022
 
Η πρόταση των Παρεμβάσεων ΠΕ στο ΔΣ της ΔΟΕ στις 29.11.2022:  Αναγκαία απεργιακή κλιμάκωση μετά το ηχηρό μήνυμα στις 9 Νοέμβρη για έναν αγώνα με νικηφόρα προοπτική

Το ΔΣ της ΔΟΕ στις 29.11.2022 συζήτησε για τον αγωνιστικό σχεδιασμό της ομοσπονδίας μετά και την γενική απεργία στις 9 Νοέμβρη. Ως Παρεμβάσεις ΠΕ εκτιμούμε ότι η … –> –> –>