dm

Απρ 242019
 

Απόσυρση ΤΩΡΑ του πολυνομοσχεδίου για το «Νέο Λύκειο» – τις συγχωνεύσεις ΑΕΙ-ΤΕΙ Όχι στη συγχώνευση του ΠΤΔΕ Πάτρας με το ΤΕΙ κοινωνικής εργασίας! Μαζικοί μόνιμοι … –> –> –>

Απρ 242019
 

Συνέδριο ΔΟΕ-ΠΟΕΔ για την ειδική αγωγή: Με τη ματιά μας στραμμένη στην υπεράσπιση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών με αναπηρία/ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και … –> –> –>

Απρ 242019
 

Είμαστε εργαζόμενοι κι όχι πελάτες δικηγορικών γραφείων! Να δώσουμε τέλος στον εμπαιγμό και τα παιχνίδια που παίζονται στις πλάτες μας! Όλοι – όλες στην κινητοποίηση … –> –> –>

Απρ 162019
 

Καταδικάζουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τον ιδιοκτήτη της εταιρίας Vresnet, ο οποίος εδώ και δύο χρόνια έχει επιδοθεί σε κάθε μορφής αυταρχισμό και τρομοκρατία, … –> –> –>

Απρ 122019
 

Carbondale, IL, 11 Απριλίου 2019 Αγαπητοί/ές συνάδελφοι, Σας γράφω για να υποβάλλω την παραίτησή μου από την Επιστημονική Επιτροπή του Συνεδρίου της ΔΟΕ και της … –> –> –>

Απρ 112019
 

Με πανεκπαιδευτικό μέτωπο μπορούμε να νικήσουμε! Καλούμε όλους του Συλλόγους Π.Ε. να κηρύξουν στάσεις εργασίας για την Παρασκευή 12/4 Όλοι – όλες στην κινητοποίηση την … –> –> –>

Απρ 112019
 

Με την υπ΄αριθμ. 48275/Δ3 (2) ΥΑ το Υπουργείο Παιδείας προχωρά στην τροποποίηση του καθηκοντολογίου (27922/Γ6/8-3-2007 ΥΑ (ΦΕΚ 449/τ.Β’/2007) για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Οι  … –> –> –>

Απρ 112019
 

Με καταληκτική ημερομηνία την 19η  Απριλίου 2019, το υπ. Παιδείας συνεχίζει τις επιμορφώσεις (μέσω ΕΣΠΑ) για την περιγραφική αξιολόγηση μαθητών. Προηγήθηκε πιλοτική εφαρμογή, επιμορφώσεις συντονιστών … –> –> –>

Μαρ 172019
 
ΕΚΔΗΛΩΣΗ Παρεμβάσεων ΠΕ/ΔΕ: «Εθνικισμός-ρατσισμός-φασισμός στα σχολεία και η απάντηση του κινήματος»

Καθημερινά πια αντιμετωπίζουμε στα σχολεία μας, όπως και σε όλη την κοινωνία εκδηλώσεις ακροδεξιών, ρατσιστικών και φασιστικών αντιλήψεων. Ειδικά τελευταία τα σχολεία και οι μαθητές … –> –> –>

Μαρ 032019
 

Ενάντια στις επιδιώξεις κυβέρνησης-ΕΕ-ΟΟΣΑ που οδηγούν την ειδική αγωγή σε πλήρη διάλυση, θα δώσουμε τη μάχη για την υπεράσπιση των μορφωτικών αναγκών των μαθητών μας … –> –> –>