ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ Σ' ΑΥΤΟΥΣ
ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΗΣ

Έμοιαζε με τρελό χορό από μακριά. Χώρα ευτυχισμένων ανθρώπων, θα νόμιζε κάποιος επισκέπτης. Δεν γνώριζε ήθη και έθιμα. Ήταν όλοι εκεί: κρατικοί υπάλληλοι, κυβερνώντες, διανοούμενοι της αυλής και τα αφεντικά τους. Στα κότερα, στις ίδιες θάλασσες που 80 συνάνθρωποί μας θυσιάστηκαν στο βωμό του κέρδους και του ανταγωνισμού. Στις βίλες, στα παλιά τα δάση, χτισμένες με τον ιδρώτα που βγαίνει μετρώντας νυχθημερόν χρήματα. Ήταν όλοι εκεί στον τρελό χορό, αγκαλιασμένοι σαν μπερδεμένοι κλώνοι από το ίδιο δέντρο που το λένε εκμετάλλευση. Μοιράζοντας τα κοινοτικά πακέτα στήριξης, τις επιδοτήσεις, τη λεία. Την ίδια στιγμή που τα μεγάφωνα έπαιζαν το τραγούδι " πόσο κοστίζει μια ανθρώπινη ζωή". Και οι άτιμοι την κοστολογούσαν. "Γιατί οχτάωρο; Ας δουλεύουν ως και 11 ώρες την ημέρα, όποτε, όσο και αν τους χρειαζόμαστε. Γιατί σύνταξη; "Ενεργός γήρανση" και όποιος αντέξει. Γιατί όριο στις απολύσεις; Να τις απελευθερώσουμε για να κάνουμε νέες προσλήψεις, να τσεπώσουμε τις επιδοτήσεις των μισθών. Στο τέλος, τέλος ας φροντίσουν οι εργαζόμενοι για τους άνεργους. Συνάδελφοί τους είναι. Τι σημαίνει δωρεάν υγεία για όλους; Ας εξισώσουμε τα ιδιωτικά με τα δημόσια νοσοκομεία, στις τιμές φυσικά". Αυτά κι άλλα πολλά λέγονταν για ιδιωτικοποιήσεις, χρηματιστήρια κ.λ.π. Οι υπουργοί δεν προλάβαιναν να γράφουν νέους νόμους, οι λογιστές να θέτουν νέους δείκτες, οι διανοούμενοι και οι δημοσιογράφοι να εξηγούν την αναγκαιότητα των μέτρων και να κατηγορούν όσους αντιστέκονται ως οπισθοδρομικούς και συντηρητικούς !!! Έτσι κι αλλιώς το μέλλον γι' αυτούς ξεκίνησε. Είναι η διατήρηση στην ΟΝΕ, η Ολυμπιάδα του 2004, η ενίσχυση και η επέκταση του ελληνικού κεφαλαίου. Πρέπει να προλάβουν την ανασυγκρότηση της Γιουγκοσλαβίας, (αφού πρώτα την βομβαρδίσανε), τις εξαγορές επιχειρήσεων στα Βαλκάνια και την Αν. Ευρώπη. Και τέτοιες "μετακινήσεις" απαιτούν πολλά καύσιμα. Ας είναι καλά οι εργαζόμενοι, η φθηνότερη καύσιμη ύλη. Πόσο κοστίζει μια ανθρώπινη ζωή που λέει και το τραγούδι. Τσάμπα πράγμα. 

Την ίδια στιγμή το κουδούνι ενός σχολειού ακούστηκε 

Ο λογιστής έγραψε άλλη μια εργατοώρα στο τεφτέρι του. Έτσι μετράνε τη σχολική ώρα. "Αν θέλεις να 'ναι παραγωγικός αύριο πρέπει από μικρός να μαθαίνει. Κι εμείς τα βοηθάμε είπε στο διπλανό του. Αύξηση των ωρών στο δημοτικό, με την προσθήκη Σχολικής Ζωής και Γεωγραφίας (!!), πιλοτικά ολοήμερα ως τις 4:00 μ.μ. Θραύσματα ελεγχόμενων πληροφοριών, κλειστά κρατικά αναλυτικά προγράμματα, η αυθεντία του βιβλίου σήμερα του προγράμματος του Η/Υ αύριο. Απάνθρωπα ωράρια με δεκάδες εξωσχολικές δραστηριότητες για να 'ναι ανταγωνιστικός αύριο στην αρένα της ζωής. Το ωραιότερο όμως είναι μετά. Εξοντωτικές εξετάσεις στο λύκειο, φροντιστήρια μέχρι εσχάτων και οι μισοί με τη στάμπα του αποτυχημένου εκτός, στα ΤΕΕ της κατάρτισης που προετοιμάζουν τον αυριανό απασχολήσιμο. Όσο για τους εκπαιδευτικούς, για να εξακολουθούν να αναπνέουν κιμωλία, απαιτείται όχι μόνο η υποταγή στις άνωθεν εντολές, αλλά και η δημιουργική συνεισφορά τους στην υλοποίηση και το βάθεμα αυτής της πολιτικής. Γι' αυτό θεσπίσαμε το διαγωνισμό για την πρόσληψη, έτσι ώστε να χαθεί κάθε συλλογικό δικαίωμα στη δουλειά, κάθε έννοια ενιαίων εργασιακών σχέσεων. Έτσι ώστε να μετατραπούν τα πτυχία σε κουρελόχαρτα και οι αναπληρωτές σε απασχολήσιμους - στημένες λεμονόκουπες. Γι' αυτό προετοιμάζουμε την αξιολόγηση - χειραγωγό της σκέψης και της πράξης του εκπαιδευτικού, τιμωρό κάθε αιρετικής παρέκκλισης. Για να μάθουν μαθητές και εκπαιδευτικοί να γράφουν τη ζωή με … ήττα".

"Αυτός εκεί είναι επικίνδυνος, κάνει όνειρα!!!"

…γρύλισε ξαφνικά ένας πρώην αριστερός, οικόσιτος του τρελού χορού. Ήξερε να οσμίζεται από τον ιδρώτα, το' χε περάσει κι αυτός παλιά. Σε κάτι Πολυτεχνεία, σε κάποιες διαδηλώσεις. Κι αυτό του το προσόν το εξαργύρωνε τώρα στην μπάνκα της εξουσίας. Με μιας όλοι γύρισαν και κοίταξαν τον ακίνητο χορό της σκέψης των απέναντι. Το μέτρημα σταμάτησε, η αριθμομηχανή σίγησε. "Υπάρχουν ακόμη επικίνδυνοι άνθρωποι; Δεν πνίγηκαν στο ναυάγιο των ιδεών της αριστεράς με την κατάρρευση των εκμεταλλευτικών καθεστώτων της Ανατολής; Δεν αφομοιώθηκαν στους λαβύρινθους της εξουσίας σε κάποιον οργανισμό, σε κάποια σεμινάρια, σε κάποια χρηματιστηριακή εταιρεία; Δεν βάλτωσαν στην καθημερινή μιζέρια, στην ομοιομορφία της σκέψης, στο μοναχικό δρόμο του ατόμου; Δεν έμαθαν έστω να βολεύονται με το εφικτό, αυτό που εμείς θέλουμε να τους δώσουμε;"

Εμείς δε γράφουμε τη ΖΩΗ με …ήττα

Επιμένουμε στο δικαίωμα να δουλεύουμε δημιουργικά τον αναγκαίο κοινωνικά χρόνο, να ζούμε ελεύθερα ίσοι μέσα στη διαφορετικότητά μας, στο δικαίωμα να αγωνιζόμαστε και να δημιουργούμε συλλογικά, στο δικαίωμα να συμμετέχουμε στη δημιουργία της γνώσης πολύπλευρα. Ίσως σε κάποιους να φαντάζουν κοινοτυπίες περασμένων εποχών. Όμως πραγματικά δεν μπορούμε να δούμε το μέλλον μας μέσα από τους παραμορφωτικούς φακούς της ατομικής λύσης, το διπλανό μας ανταγωνιστή, το μαθητή δοχείο απόθεσης της εκάστοτε κυβερνητικής εκπαιδευτικής πολιτικής, το σχολείο όργανο της αγοράς και του κέρδους, τη ζωή μας κλεισμένη στις σαπουνόπερες και τα τηλεοπτικά παράθυρα, τη σκέψη μας και τη δουλειά μας μετρήσιμη στα θησαυροφυλάκια του καθεστώτος.
Ονειρευόμαστε ένα άλλο μέλλον για την εκπαίδευση και την κοινωνία και μ' αυτό το κριτήριο χαράσσουμε τη δράση και τη στάση μας σήμερα. Δεν περιμένουμε τους μεσσίες και τη δευτέρα παρουσία αλλά δοκιμάζουμε, διεκδικούμε, συγκρουόμαστε στο σήμερα για να υπάρξει εκείνο το ρεύμα, κοινωνικό, εκπαιδευτικό, πολιτισμικό που θα νικήσει. Δεν μας παραδόθηκε στα ληξιαρχεία ή στα συμβολαιογραφία η συνέχεια του εγχειρήματος. Κρίνουμε το παρελθόν με κριτήριο το μέλλον, θέλουμε να είμαστε η τομή μέσα στη συνέχεια.

Γι' αυτό ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ξανά

Παρέμβαση για μια εκπαίδευση ανεξάρτητη από κρατικές, κυβερνητικές ή ιδιωτικές παρεμβάσεις, δημόσια, δωρεάν που να χωράει όλα τα παιδιά. Δίχρονη προσχολική αγωγή, Ενιαίο 12χρονο σχολείο χωρίς διαχωρισμούς σε βαθμίδες, ή τύπους, χωρίς εξεταστικούς ή άλλους αξιολογικούς φραγμούς, κατάργηση των νόμων 2525-2640.
Για μια εκπαίδευση που δε θα υπακούει στους νόμους της αγοράς, στις επιταγές των επιχειρήσεων, στη λογική του κέρδους. Μια εκπαίδευση απαλλαγμένη από τα δεσμά του τεχνοκρατισμού, του παραγωγικισμού, του εθνικισμού, του μυστικισμού, της θρησκοληψίας. Που θα αντιμετωπίζει τη γνώση ως προϊόν της ανθρώπινης σκέψης και όχι ως θραύσματα χρησιμοθηρικών πληροφοριών, ως απελευθερωτική δύναμη για να κατανοήσουμε καλύτερα τον κόσμο ώστε να μπορούμε να τον αλλάξουμε.

Μια εκπαίδευση χωρίς κλειστά κρατικά αναλυτικά προγράμματα που καθορίζουν ως και πως θα αναπνέουμε στην τάξη. Βασισμένη σε ένα γενικό περίγραμμα ύλης, στην ελευθερία επιλογής, χωρίς εντατικοποίηση και άγχος, όπου οι σύλλογοι διδασκόντων μαζί με τους άμεσα εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία θα διαμορφώνουν το περιεχόμενο, τους στόχους, τις μεθόδους και τους ρυθμούς διδασκαλίας.

Μια εκπαίδευση όπου οι εκπαιδευτικοί δε θα "σπαταλούν" τη ζωή τους στα σπαστά ωράρια, στην παράταση της παραμονής στο σχολείο, δε θα απειλούνται από την άρση μονιμότητας, τη σύνδεση μισθού - αξιολόγησης, τις αξιολογικές κρίσεις διευθυντών και προϊσταμένων. Για τον εκπαιδευτικό των ενιαίων εργασιακών δικαιωμάτων, της μόνιμης, συνεχούς εργασίας που θα ζει αξιοπρεπώς μόνο από το μισθό του. Για μαζικούς διορισμούς μόνο από την επετηρίδα.

Μια εκπαίδευση χωρίς ελέγχους και αξιολογήσεις από τους κρατούντες, με άμεσες δημοκρατικές διαδικασίες, αυτοοργάνωση και αυτοέλεγχο, παιδαγωγική ελευθερία και γνώση της αναγκαιότητας.
Μια εκπαίδευση πηγή δημιουργίας και όχι εμπόρευμα ή πειθαναγκασμός. 

Κι όλα αυτά κομμάτι ενός συνολικού συλλογικού κοινωνικού ρεύματος απελευθέρωσης. Έτσι κι αλλιώς μονάχα οι ταξιδιώτες νικάνε τον ορίζοντα. Όλοι- μα όλοι οι άλλοι τον φορτώνονται σα φυλακή

Μια Παρέμβαση για μια νέα συλλογικότητα 
σε ένα κίνημα, που θα κρατάει από τον πρωτότυπο, εξεγερτικό αγώνα των εξεταστικών του '98, από τον ηρωισμό της απεργίας του '97, που θα διδάσκεται από τα θετικά και τα αρνητικά των αυτόνομων προσπαθειών όλα αυτά τα χρόνια.
Βασισμένο στη λογική της ελεύθερης συνένωσης και όχι του κρατικού, κυβερνητικού συνδικαλισμού.

Έχοντας ως βάση τη σχολική κοινότητα και την οργάνωση στους τοπικούς συλλόγους όπως αυτοί εκφράζονται μέσα από τη δημοκρατία των Γενικών Συνελεύσεων. Με τη δημιουργία επιτροπών αγώνα σε κάθε συνέλευση που θα είναι υπεύθυνη για την υλοποίηση των αποφάσεων. 

Στηριγμένο στον οριζόντιο συντονισμό των Γ.Σ. μέσα από τις απεργιακές επιτροπές ή τις επιτροπές αγώνα. Στη συνεύρεση και με άλλα μαχόμενα κοινωνικά κινήματα στη λογική ενός αυθεντικού κέντρου συντονισμού του αγώνα 
Ένα κίνημα στα χέρια των αγωνιζόμενων εκπαιδευτικών, πολύμορφο, αυτόνομο, ανεξάρτητο, χειραφετητικό, νικηφόρο. Που θα ασχολείται με την οικονομική και εργασιακή μας σχέση αλλά και με το περιεχόμενο και την οργάνωση της εργασίας μας έχοντας και πρακτική παρέμβαση σ' αυτό το πεδίο.

Ένα κίνημα που θα πρεσβεύει τη λογική της ρήξης και της ανατροπής, τους νικηφόρους αγώνες διαρκείας, τη φλόγα του ασυμβίβαστου και του δίκιου.

ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΣΠΕ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΟΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗΣ "ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ"

Έχει από καιρό γίνει φανερό ότι τα Υπηρεσιακά Συμβούλια κάθε άλλο παρά εξυπηρετούν με διαδικασίες διαφανείς και "αξιοκρατικές" τα συμφέροντα των εκπαιδευτικών. Πρόκειται για όργανα διαχείρισης και προώθησης της κυβερνητικής - κρατικής πολιτικής, ενταγμένα στις κυρίαρχες επιλογές στην εκπαίδευση. Αποτελούν πεδίο ανάπτυξης των πελατειακών σχέσεων, της ρουσφετολογίας και του κομματισμού. Είναι όργανα που επιδιώκουν να νομιμοποιήσουν στη συνείδηση των εκπαιδευτικών τις διοικητικές λογικές, τις συνδιαχειριστικές αντιλήψεις και την ενσωμάτωση του συνδικαλιστικού κινήματος στον κρατικό μηχανισμό. Όργανα αδιαφανή και στεγανοποιημένα, που προστατεύονται από ένα ολόκληρο θεσμικό πλαίσιο απέναντι σε οποιοδήποτε ουσιαστικά έλεγχο των δυνάμεων του κινήματος. Όργανα που αποκτούν αναβαθμισμένο ρόλο στην πυραμίδα της αξιολόγησης, που έχουν τον τελικό λόγο στη μονιμοποίηση και την εξέλιξη των εκπαιδευτικών.

Εμείς δεν θα συναινέσουμε με τέτοια όργανα, θα παλέψουμε για την αποκάλυψη του ρόλου τους, το μπλοκάρισμα των αποφάσεών τους, την ακύρωση των αντιεκπαιδευτικών επιλογών τους μέσα από τις διαδικασίες του κινήματος. Έχουμε ένα διαφορετικό εκπαιδευτικό όραμα ενταγμένο σε μια άλλη κοινωνική πραγματικότητα στην οποία η αυτοδιοικητική πρακτική θα πρέπει να έχει σαν στοιχεία της την άμεση δημοκρατία, την κοινωνική πλειοψηφία, την αυτόματη ανακλητότητα, την απαιτούμενη περιοδικότητα, τη διαφάνεια και την ανοιχτή λειτουργία, τον άμεσο έλεγχο από το συνδικαλιστικό κίνημα.

ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΟ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ : Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΥΜΝΟΣ ! 

Είναι κοινό μυστικό, ότι οι φετινές εκλογές για τα ΚΥΣΠΕ - ΠΥΣΠΕ έχουν μετατραπεί σε "στενό οικογενειακό ντέρμπι" εσωκομματικού χαρακτήρα. Οι διπλές εσωτερικού τύπου μονομαχίες πράσινων και βένετων, σε συνδυασμό με τη σύγκλιση των δίδυμων πύργων του εκσυγχρονισμού και του κυβερνητικού συνδικαλισμού ΠΑΣΚ - ΔΑΚΕ, έχουν εξαφανίσει κάθε ίχνος πολιτικής - συνδικαλιστικής κριτικής, έχουν μετατρέψει τη ΔΟΕ από κυβερνητικό συνδικάτο σε προεκλογικό (για να μην πούμε τηλεφωνικό) κέντρο μακριά από κάθε λογική προώθησης και επίλυσης των μεγάλων προβλημάτων που αφορούν τους εκπαιδευτικούς και την εκπαίδευση. 

ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ : ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΗΜΕΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ !

Να το πούμε καθαρά : περισσότερο από κάθε άλλη φορά οι εκλογές αυτές μυρίζουν καμαρίλα, περισσότερο από κάθε άλλη φορά οι κομματικοί μηχανισμοί έχουν επιδοθεί σε ένα πρωτοφανές σαφάρι ψήφων και εκμαυλισμού συνειδήσεων, περισσότερο από κάθε άλλη φορά οι εκλογές αυτές δεν έχουν καμιά σχέση με κινηματική διαδικασία. Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο, σε αυτήν ακριβώς τη δύσκολη συγκυρία πρέπει και μπορεί να ακουστεί δυνατή η φωνή του κινήματος, είναι περισσότερο από ποτέ ανάγκη να σκεπάσουν την γκρίζα μονοφωνία των "στέρεων παρατάξεων" οι δικοί μας πολύχρωμοι ήχοι : ο αντίλαλος από το πολύβουο εκπαιδευτικό κίνημα, από τις μαζικές απεργιακές συνελεύσεις του '97, από τα μεγάλα ελπιδοφόρα πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια, από τα μπλόκα του Ιούνη του '98, οι μελωδίες από τις μοναχικές και συλλογικές προσπάθειες μέσα στις σχολικές τάξεις όσων επιμένουν να μεθούν με το άρωμα της κιμωλίας, οι εσκεμμένες και συνειδητές παραφωνίες των αιρετικών ιδεών και των νέων υπόγειων ρευμάτων.

ΣΤΙΣ 4 ΝΟΕΜΒΡΗ ΜΗΝ ΒΟΛΕΥΤΕΙΣ ΜΕ ΜΙΚΡΟΫΠΟΣΧΕΣΕΙΣ

- ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙΣ ΑΠΑΘΗΣ

- ΣΤΕΙΛΕ ΜΗΝΥΜΑ ΑΓΧΟΥΣ ΣΤΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΑ - ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ

ΣΤΕΙΛΕ ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑΣ

Για όλους αυτούς τους λόγους, παίρνουμε το θάρρος να απευθυνθούμε σε σένα. Βαδίσαμε πλάι, πλάι σε συγκεντρώσεις και συλλαλητήρια. Αναπνεύσαμε μαζί μέσα από τα δακρυγόνα του '98, οργιστήκαμε κι αφυπνιστήκαμε από τα ξεπουλήματα του '97. Δώσαμε δύσκολες και πεισματάρικες μάχες για το καθολικό δικαίωμα στη μόρφωση και την εργασία, για ένα κίνημα ανεξάρτητο, μαχητικό και νικηφόρο. Στις παράξενες αυτές μέρες μην αφήσεις με την αδράνεια ή τη συνειδητή αποχή σου το πεδίο ελεύθερο στους πλασιέ της κυβερνητικής πολιτικής, πολύ περισσότερο μην αφήνεσαι να βολευτείς με μικροϋποσχέσεις και προσωπικές εξυπηρετήσεις. Δεν συμμετέχουμε σε αυτές τις εκλογές για να προβάλλουμε το δικό μας μονομάχο. Δεν σκοπεύουμε να γίνουμε η "απαντοχή" και η παρηγοριά κανενός. Δεν πρόκειται να παζαρέψουμε την ψήφο σου σε κεντρικά ή τοπικά πολιτικά παιχνίδια - όπως άλλωστε δεν το κάναμε ποτέ. Στις 4 Νοέμβρη, να στείλουμε ηχηρό μήνυμα με πολλαπλούς αποδέκτες, μήνυμα υπόσχεσης για τους αγώνες που έρχονται, για το μέλλον που δεν μπορεί παρά να ανήκει στον κόσμο της εργασίας.

(www.paremvasis.gr)

  1. Αγαπητός Θανάσης Θεσσαλονίκη

  2. Αναγνωσταράς Γιάννης Γλυφάδα

  3. Αναγνωστόπουλος Νίκος Ζεφύρι

  4. Ασημακόπουλος Παναγιώτης Μεσσηνία

  5. Βάιας Μιχάλης Πυλαία

  6. Βαϊνάς Παντελής Αιγάλεω 

  7. Βεκρή Ηρώ Πειραιάς

  8. Βογιατζής Δημήτρης Εύοσμος

  9. Βουμβάκη Αιμιλία Αθήνα

  10. Βουρτσάκη Βάνα Πυλαία

  11. Γαλάνης Γιώργος Πειραιάς

  12. Γιαννάκης Νίκος Γιάννενα

  13. Γκλανέρτατζης Νίκος Θεσσαλονίκη

  14. Γκρέκας Πάνος Μύκονος

  15. Γούλα Αλεξάνδρα Ρόδος

  16. Γούλας Βαγγέλης Πάτρα

  17. Γούνας Παναγιώτης Αθήνα

  18. Γραβάνης Γρηγόρης Θεσσαλονίκη

  19. Δεληγιαννοπούλου Πόπη Αθήνα

  20. Δεμέστιχας Παναγιώτης Κερατσίνι

  21. Ζαχαράκη Εύη Αθήνα

  22. Ζάχου Ελένη Μυτιλήνη

  23. Θεοδοσάτος Γιώργος Καλαμάτα

  24. Καβακλής Λουκάς Αθήνα

  25. Καββαδία Φωτεινή Β' Αθήνας

  26. Κακαρούμπας Βασίλης Πάτρα

  27. Καλαμάρη Φερενίκη Αμπελόκηποι Θεσσαλονίκης

  28. Καλούσης Ακρίτας Πέραμα

  29. Κανάρης Θανάσης Θεσσαλονίκη

  30. Καράνης Βαγγέλης Σαντορίνη

  31. Κομπορόζου Λιάνα Αθήνα

  32. Κοτίνης Χρήστος Θεσσαλονίκη

  33. Κουρέτας Παναγιώτης Καλαμάτα

  34. Κουρμπέλης Γιώργος Γλυφάδα

  35. Λαμπρίδου Μαρία Ν. Σμύρνη

  36. Λιάμπας Τάσος Χαλάστρα Θεσσαλονίκης

  37. Λόγγου Δήμητρα Αμπελόκηποι Θεσσαλονίκης

  38. Μακρής Βασίλης Καματερό

  39. Μαριόλης Δημήτρης Κερατσίνι

  40. Μερτζανίδου Μαρία Θεσσαλονίκη

  41. Μούκα Γεωργία Καλλιθέα

  42. Μπερμπατιώτη Δήμητρα Αθήνα

  43. Μπούρας Πέτρος Καλαμάτα

  44. Νικολάου Βασιλική Αθήνα

  45. Νικολάρας Λάμπρος Κως

  46. Ντούσας Δημήτρης Καλλιθέα

  47. Ξεφτέρη Ελένη Πολίχνη Θεσσαλονίκης

  48. Οικονόμου Μιλτιάδης Κορδελιό Θεσσαλονίκης

  49. Παλαιστίδου Ελευθερία Ταύρος

  50. Παπαγεωργίου Εύη Περιστέρι

  51. Παπαδημητρίου Μαρία Πάτρα

  52. Παπαθανασίου Αργύρης Μαγνησία

  53. Παπαθανασίου Χρήστος Σύρος

  54. Παπαναστασίου Αναστάσιος Αμπελόκηποι Θεσσαλονίκης

  55. Παππάς Γιώργος Αμπελόκηποι Θεσσαλονίκης

  56. Πατιστέα Νίκη Μεσσηνία

  57. Πισκιούλης Μιχάλης Σέρρες

  58. Πλακονούρη Σίση Καλαμάτα

  59. Πολλάκης Γιώργος Ρέθυμνο

  60. Ρέππα Ντίνα Αθήνα

  61. Ρέππας Χρήστος Νίκαια

  62. Σάμιος Παναγιώτης Αιγάλεω

  63. Σγατζός Αριστείδης Λέσβος

  64. Σιούλας Γιάννης Νίκαια

  65. Σκόρδου Ανδριάνα Αθήνα

  66. Σμήλιος Ηλίας Αμπελόκηποι Θεσσαλονίκης

  67. Σπηλιοπούλου Κατερίνα Ζωγράφου

  68. Σύφαντος Νίκος Αθήνα

  69. Τάκη Παρασκευή Θεσσαλονίκη

  70. Τουμπάκης Θεολόγος Ξάνθη

  71. Τουλγαρίδης Κώστας Αν. Αττική

  72. Τρώντσιου Ευαγγελία Εύοσμος Θεσσαλονίκης

  73. Τσαγκαράτου Αιμιλία Αν. Αττική

  74. Τσιώλης Σωτήρης Θεσσαλονίκη

  75. Υφαντής Βασίλης Πόρος Αργοσαρωνικός

  76. Χαλαστάνης Θόδωρος Ημαθία

  77. Χατζηθεοδωρίδου Μαρία Εύοσμος Θεσσαλονίκης

  78. Χρίστιανου Αγγελική Χαλκιδική

  79. Χριστοπούλου Αφροδίτη Μεσσηνία

  80. Χριστοφόρου Νίκος Β΄Θεσσαλονίκης

    Την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ στηρίζουν ακόμα:

  81. Αγγελοπούλου Νατάσσα Αν. Λιόσια

  82. Γεωργιόπουλος Γιώργος Αιγάλεω

  83. Γλωσσιώτης Γιώργος Ιστιαία

  84. Δαμαλής Γιάννης Δράμα

  85. Διαμαντής Κώστας Αμαλιάδα

  86. Δουλουγέρης Χρήστος Μενίδι

  87. Ζαρκινού Βάσω Πέραμα

  88. Κοντελές Θανάσης Ν. Φιλαδέλφεια

  89. Κουτσώνης Βύρωνας Νίκαια

  90. Κούρτη Ιουλία Θεσπρωτία

  91. Κλιάφα Άρτεμις Παγκράτι

  92. Κουρούκλης Διονύσης Νάουσα

  93. Λιάμπας Γιώργος Θεσσαλονίκη

  94. Μαρκόπουλος Σπύρος Αθήνα

  95. Μουριάς Χρήστος Ιστιαία

  96. Ντούβου Μαρία Ίλιο

  97. Πανάγου Μαρίνα Αθήνα

  98. Πατσιώλης Βασίλης Καλάβρυτα

  99. Παρασκευόπουλος Τρύφωνας Πύργος

  100. Ράπτη Αμαλία Άνδρος

  101. Σκοπελίτου Ειρήνη Αθήνα

  102. Τριανταφυλλόπουλος Νίκος Μεσσηνία

  103. Τσεχελίδης Γιάννης Ρόδος

  104. Φακίρης Σταμάτης Πέραμα

  105. Φουλεδάκης Μανώλης Ν. Φιλαδέλφεια

  106. Φωκιανός Στέλιος Πέραμα

  107. Χαραλάμπους Μίνα Λαύριο

ΕπιστροφήΕπιστροφή