Ιούν 282021
 

Λίγα εικοσιτετράωρα μετά την ψήφιση του αντεργατικού -αντισυνδικαλιστικού νόμου Χατζηδάκη, η κυβέρνηση προστρέχει να τον εφαρμόσει   επιλέγοντας να χτυπήσει – προσβάλλοντας δικαστικά –  τη στάση εργασίας που κήρυξαν ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ για τη Δευτέρα 28/06 για όσους εμπλέκονται στις εξετάσεις για τα «Πρότυπα» σχολεία. Ενεργοποιώντας   τις αντιδημοκρατικές διατάξεις του αντεργατικού εκτρώματος Χατζηδάκη στον δημόσιο τομέα υποχρεώνει τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν στις εξετάσεις επιλογής μαθητών, στα πρότυπα σχολεία, ως επιτηρητές  χωρίς αποζημίωση αλλά με απόδοση «μιας μέρας ρεπό»! Και η τυφλή και αδέκαστη δικαιοσύνη μετά και από την προτροπή του πρωθυπουργού την κήρυξε παράνομη!  Στηρίζουμε τους συναδέλφους στις αποφάσεις τους να μην υποκύψουν στην κυβερνητική τρομοκρατία και να καταγγείλουν τις αυταρχικές – αντιδημοκρατικές μεθοδεύσεις.

Το κράτος  άλλωστε είχε  ήδη φροντίσει να παρέμβει ωμά στις διαδικασίες των σωματείων (εκλογές/γενικές συνελεύσεις) και πριν την ψήφιση του νομου, ως πρόβα τζενεράλε,  με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα αυτό του Α΄ Σύλλογου ΠΕ Αθηνών αλλά και άλλων συλλόγων, όπου αρνήθηκε να δώσει συνδικαλιστική άδεια για την διεξαγωγή της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης.

Την ίδια στιγμή ωστόσο :

  • η κυβέρνηση Μητσοτάκη προχωράει τη Δευτέρα 28/6/21 στην παρουσιάση του νέου αντιεκπαιδευτικού πολυνομοσχέδιο σε μια φιέστα – πρόκληση χωρίς προηγούμενο με την προσωπική συμμετοχή του πρωθυπουργού Μητσοτάκη μαζί με την Κεραμέως σε μια πρωτοφανή προπαγανδιστική επιχείρηση εξαπάτησης των λαϊκών οικογενειών και των παιδιών τους, με προπαγανδιστικό ντεκόρ ένα δημόσιο σχολείο, το 1ο ΓΕΛ – 1ο Γυμνάσιο Αγ. Δημητρίου «Τάκης Ζενέτος», και προσκεκλημένους επιλεγμένους (!) εκπαιδευτικούς και μαθητές – μετά το κλείσιμο των σχολείων!!! ενώ σχεδιάζει να ψηφίσει το νομοσχέδιο καρμανιόλα για τη δημόσια εκπαίδευση και την εργασία των εκπαιδευτικών τέλη Ιουλίου!!!
  • η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ εξακολουθεί να εμπαίζει εκπαιδευτικούς και   μαθητές καθώς και αυτοί οι 10.250 εξαγγελθέντες μόνιμοι διορισμοί που βρίσκονται ακόμη σε σχέδιο επί χάρτου δεν αρκούν να καλύψουν  ούτε το 1/5 των πραγματικών αναγκών σε εκπαιδευτικούς  ενώ σχεδιάζονται με την εφαρμογή του  επαίσχυντου προσοντολογίου που  ανακυκλώνει την ελαστική εργασία, την ανασφάλεια, την ανεργία των χιλιάδων συναδελφων αναπληρωτών με χιλιάδες απο αυτούς να βρίσκονται  εκτός πινάκων λόγω παραβόλου ή άλλων τεχνικών λαθών ή κατακρημνισμένοι στους πίνακες και χιλιάδες άλλους να απειλούνται με διαθεσιμότητα (να βρεθούν εκτός σχολείου) μετά την υποβάθμιση και τον εξοβελισμό των καλλιτεχνικών μαθημάτων και των μαθημάτων των κοινωνικών επιστημών από το σχολικό πρόγραμμα στη Β΄θμια εκπάιδευση.

Κλείνοντας η φετινή σχολική χρονιά μέσα σε ένα δραματικά δυστοπικό περιβάλλον, εκπαιδευτικά,  παιδαγωγικά, ψυχοκοινωνικά λόγω της εγκληματικής διαχείρισης της πανδημίας από την κυβέρνηση και στο επίπεδο της εκπαίδευσης , η κυβέρνηση αντί να προχωρήσει στο σχεδιασμό και την οργάνωση ενός πλαισίου λειτουργίας για τον ερχόμενο Σεπτέμβρη  που θα εγγυάται την  ασφαλή υγειονομικά λειτουργία, θα  εξασφαλίζει   τις πραγματικές ανάγκες σε εκπαιδευτικούς , με  παιδαγωγική πληρότητα θα καλύπτει τα μορφωτικά κενά από την ελλειμματική λειτουργία των κλειστών σχολείων και της τηλε-εκπαίδευσης,προχωράει στην κατάθεση, μέσα στον Ιούλιο με τα σχολεία κλειστά, του νέου νομοσχεδίου για την εκπαίδευση.

Με  το νέο πολυνομοσχέδιο που προωθεί το ΥΠΑΙΘ επιχειρούνται σοβαρότατες δομικές αλλαγές στην εκπαίδευση και παρά τη συντριπτική ήττα του Υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης τόσο στην αυτοαξιολόγηση όσο και στις τηλεκλογές-φιάσκο, με τα ποσοστά απεργίας-αποχής να ξεπερνούν  το 95% πανελλαδικά, αγνοώντας προκλητικά την καθολική στάση  του εκπαιδευτικού κινήματος επιχειρείται η εισαγωγή μιας ακόμα σκληρότερης εκδοχής της αξιολόγησης με αναβαθμισμένο το ρόλο των Δ/ντών και Σχολικών συμβούλων, με συνεχή έλεγχο των εκπαιδευτικών ακόμα και μέσα στην τάξη, σε ένα αυστηρά ιεραρχημένο σύστημα πειθάρχησης και ελέγχου. Η ασφυκτική εποπτεία που περιλαμβάνεται στο πολυνομοσχέδιο υπηρετεί τη νεοφιλελεύθερη ατζέντα της Ν.Δ . και τις επιταγές Ε.Ε., ΟΟΣΑ ενώ παράλληλα η εκπαίδευση οδηγείται μέσα από την αυτονομία των σχολικών μονάδων σε λειτουργία του σχολείου με όρους επιχείρησης , σε εμπορευματική λειτουργία, την παραπέρα «απαλλαγή» του κράτους από την υποχρέωση της χρηματοδότησης., τους διευθυντές – managers και τους χορηγούς αλλά και το λεγόμενο «πολλαπλό βιβλίο» που θα ανοίξει επικίνδυνους δρόμους για τη διαφοροποίηση του ίδιου του περιεχομένου της εκπαίδευσης.

Παράλληλα η προώθηση των ήδη θεσμοθετημενων αντιεκπαιδευτικών αναδιαρθρώσεων επιδιώκεται να τεθεί σε εφαρμογή από την επόμενη σχολική χρονιά (αλλαγές στα αναλυτικά και τα ωρολόγια προγράμματα, εργαστήρια δεξιοτήτων, αγγλικά στο νηπιαγωγείο,  πρότυπα και πειραματικά σχολεία, Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας, αλλαγές στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αξιολόγηση της σχολικής μονάδας κλπ).

Απέναντι σε αυτές τις πολύ σοβαρές εξελίξεις ως Παρεμβάσεις Κινήσεις Συσπειρώσεις θεωρούμε ότι ο μόνος δρόμος είναι αυτός της συγκρότησης ενός  ισχυρού αγωνιστικού  πανεκπαιδευτικού μετώπου όλων των σωματείων της εκπαίδευσης και του εκπαιδευτικού κινήματος  που θα σχεδιάσει και θα οργανώσει τον αγώνα:

  • Ενάντια στην ψήφιση του νέου αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου Κεραμέως απαιτώντας την απόσυρσή του και προετοιμάζοντας από τώρα την ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ απέναντι στην εφαρμογή του , για την κάλυψη όλων των πραγματικών αναγκών της εκπαίδευσης με μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, διορισμό / μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και όλη την προϋπηρεσία.
  • Για την κατάργηση του προσοντολογίου (ν. Γαβρόγλου) της ανεργίας και της απόρριψης και την  αποκατάσταση σε σταθερή βάση του προγραμματισμού διορισμών κάθε χρόνο στη βάση των πραγματικών αναγκών.
  • Για την κατάργηση του ν. 4692  και ενάντια στην εφαρμογή όλων των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων στην εκπαίδευση από την νέα χρονιά.
  • Για την κατάργηση στην πράξη – μη εφαρμογή του νόμου Χατζηδάκη.
  • Για την κατάργηση των νέων Ω.Π. που εξοβελίζουν κοινωνικές επιστήμες και τέχνες από το σχολείο.
  • Για τη λήψη μέτρων ΤΩΡΑ για ανοιχτά και ασφαλή σχολεία τον ερχόμενο Σεπτέμβρη .

Ταυτόχρονα η ΔΟΕ:

  1. Να αναδείξει το αίτημα για μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, διορισμό / μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και όλη την προϋπηρεσία τώρα για την κάλυψη όλων των πραγματικών αναγκών χωρίς παζάρια και λογιστική λογικη, χωρίς αποκλεισμούς  συναδέλφων και ανακύκλωση  της αναπλήρωσης.

2.Να προτάξει και να απαιτήσει  την άμεση απόσυρση του νομοσχεδίου για την αξιολόγηση.  Να  κηρύξει   απεργία-αποχή από κάθε αξιολογική διαδικασία που προβλέπει  καθώς και να πάρει κάθε μέτρο ακύρωσής του στην πράξη.

  1. Να πάρει όλα τα μέτρα και τις αποφάσεις για την καταργηση του του ν Χατζηδάκη στην πράξη και το σπάσιμο των απαγορεύσεων

                          Καλούμε  στη  συγκέντρωση την Τρίτη 29/6 ώρα  1μ.μ. στο Υπ.  Παιδείας

                                                           Δίνουμε μαζική δυναμική απάντηση

                                         Δεν θα τους αφήσουμε να διαλύσουν το δημόσιο σχολείο 

                                                      ΜΠΛΟΚΟ στην αξιολόγηση και την υποταγή

                Κάτω τα χέρια από τα σωματεία! Οι αγώνες και η απεργία δεν ποινικοποιούνται

                                                              Ο αντεργατικός νόμος θα μείνει στα χαρτιά

Sorry, the comment form is closed at this time.