ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΩΝ

ΚΙΝΗΣΕΩΝ - ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ - ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ

ΣΤΟ Δ. Σ. ΤΗΣ ΔΟΕ ΚΑΒΑΚΛΗ ΛΟΥΚΑ

 

Οι νέες εξαγγελίες και οι σχεδιασμοί της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας για την "ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της εκπαίδευσης" δεν μπορούν σε τίποτα να κρύψουν τη συνέχιση και την ένταση της ίδιας αντιεκπαιδευτικής πολιτικής που τόσα χρόνια έχει βγάλει στους δρόμους όλη την εκπαιδευτική κοινότητα.

Δεν μπορεί να κρύψει το γεγονός ότι από τους 120.430 μαθητές που βρίσκονταν στην Γ΄ Γυμνασίου το 1997, χρονιά που ψηφίστηκαν και εφαρμόστηκαν οι ν. 2525&2640, έφτασαν στην Γ ΄Λυκείου 63.200.

Δεν μπορεί να κρύψει το γεγονός ότι χιλιάδες εκπαιδευτικοί παραμένουν όμηροι της πολιτικής της αδιοριστίας και της προσωρινής εργασίας, ενώ τα σχολειά κάθε χρόνο ξεκινούν με ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό και οι μαθητές στοιβάζονται σε τριαντάρια τμήματα.

Τη συνέχιση αυτής της πολιτικής υποσχέθηκε η κυβέρνηση. Γιατί αυτό σημαίνει ο φετινός αριθμός των διορισμών για όσους γνωρίζουν την εκπαιδευτική πραγματικότητα. Αυτό σημαίνει η προσπάθεια επιβολής της αξιολόγησης- χειραγώγησης και υποταγής στην εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς. Τα Πανεπιστήμια παραδίδονται πλήρως στις ανάγκες της αγοράς και των επιχειρήσεων, αφού τα κριτήρια των αναγκών της αγοράς θα καθορίζουν τα αποτελέσματα των αξιολογικών εκθέσεων. Οι εκπαιδευτικοί γίνονται όμηροι της αξιολόγησης που θα καθορίζει τη μονιμοποίησή τους, τη βαθμολογική και οικονομική τους εξέλιξη. Τα σχολεία θα κατατάσσονται σε πίνακες αποτελεσματικότητας όπως οι επιχειρήσεις στο χρηματιστήριο.

Όσο για την "κοσμογονία" των νέων τεχνολογιών πιο πολύ νοιάζεται η κυβέρνηση για το ποιο συγκρότημα της αγοράς θα διαχειριστεί τα τεράστια κονδύλια του Γ΄ Κοινοτικού Πακέτου, για το πώς θα γίνει ασφυκτικότερος ο έλεγχος στο περιεχόμενο της εκπαίδευσης; από τα κέντρα εξουσίας, παρά για τα παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά κριτήρια χρήσης τους.

Το εκπαιδευτικό κίνημα και οι εργαζόμενοι θα βρεθούν και φέτος στους δρόμους του αγώνα για να ανατρέψουν αυτή την πολιτική.

 

ΑΘΗΝΑ 24 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2001

ΕπιστροφήΕπιστροφή ΠεριεχόμεναΠεριεχόμενα