ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ

ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ

 

Η ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕ

ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙΡΟ

 

Τους ύπατους εγώ ανέδειξα

Κι αυτοί κληρονομήσανε τα δικαιώματα 

Φορέσαν πορφυρούν ατίθασον ένδυμα

Σανδάλια μεταξωτά ή πανοπλία

εξακοντίζουν τα βέλη τους εναντίον μου - 

η θέλησή μου που καταπατήθηκε τόσους αιώνες.

 

Κάτι πήγαινε στραβά στο βασίλειό του… Πολλές μουρμούρες και αμφισβητήσεις από τους υπηκόους του. Ο Ηγεμόνας σκέφτηκε πολύ και είπε να κάνει μια συνεδρία. Κάλεσε λοιπόν την οικογένειά του, τους φίλους του, τους πιστικούς και τα τσιράκια του. Μίλησαν πολύ για ενότητα, για τα οικογενειακά τους, θυμήθηκαν λέξεις που έλεγαν όταν έδιναν παραστάσεις - τότε που γύρναγαν ως μπουλούκι κοντά στους πληβείους- έφαγαν και ήπιαν. Τίποτα δεν είπαν για όσα τους καταμαρτυρούσαν, για όσα μαρτυρούσαν οι κάτοικοι αυτής της χώρας, όμως ο Ηγεμόνας ήταν πια παντοδύναμος και πάλι, τον ψήφισε το 71% της φαμελιάς του, τι σημασία έχουν οι υπόλοιποι;

Με καθαρή την εντολή, προχωρά στο να καθαρίσει το τοπίο από βαρίδια του παρελθόντος. Όπως δημόσια, κοινωνική ασφάλιση, αυξήσεις μισθών, εργασιακή ασφάλεια, δημόσια δωρεάν παιδεία, κοινωνικό κράτος, ατομικές ελευθερίες και άλλους αναχρονισμούς. Αφού προχώρησε στον "αλλαξοκαρεκλισμό" δηλαδή τον ανασχηματισμό όπως λέγεται στη γλώσσα των διανοούμενων, άρχισε να εκδίδει διατάγματα και νόμους, να προσπαθεί να προχωρήσει με πιο γοργούς ρυθμούς όλα όσα διαμαρτύρονταν οι υπήκοοι. Η σκέψη απλή, αν δεν έχεις κεκτημένα και δικαιώματα για τι θα διαμαρτυρηθείς;

Έτσι, αποφάσισε την πιο ενεργητική συμμετοχή στην εκστρατεία ενάντια στο Αφγανιστάν, αρχικά, ενάντια σε όποιον άλλο αποφασίσει η Νέα Τάξη, μετά. Λιμάνια, αεροδρόμια, εναέριος χώρος, πληρώματα των Άβακς, βάσεις. Νέες αποστολές στρατού κατοχής στα Βαλκάνια και αν χρειαστεί και ελληνικά στρατεύματα στον ιερό πόλεμο των Ταλιμπάν της εκμετάλλευσης.

Ιδιωτικοποιήσεις, κραύγασε, πουλήστε ότι είναι δημόσιο ΕΥΔΑΠ, ΔΕΗ, πετρέλαια, λιμάνια. Φτηνές επιχειρήσεις για το κεφάλαιο, ακριβές υπηρεσίες για τους πολίτες.

Πόλεμο έχουμε για ποιες αυξήσεις μιλάνε; 2,5% και πολύ είναι σε μισθωτούς και συνταξιούχους, φοροαπαλλαγές, απελευθέρωση των ωραρίων των εργαζομένων για τις ανάγκες του "εθνικού κορμού", των επιχειρηματιών. Σύνδεση μισθού - απόδοσης και σύστημα αμοιβών και όχι μισθολόγιο προτείνει η κυβέρνηση.

Χαμηλότερες δαπάνες για παιδεία, υγεία, ασφάλιση στο νέο προϋπολογισμό το κράτος μας έχει ανάγκη από όπλα και όχι βιβλία, ολυμπιακά έργα και όχι εμβόλια, μεγαλοεκατομμυριούχους και όχι συνταξιούχους.

Έτσι "ξεπαγώνει" και το ασφαλιστικό, παρατεταμένο καλοκαιράκι είχαμε και στο στόχαστρο πάλι οι γυναίκες, τα όρια ηλικίας, οι συντάξιμες αποδοχές και το ύψος των ασφαλιστικών εισφορών. Κεφαλαιοποιητικό πρέπει να είναι το σύστημα μας λεν οι "σοφοί", έτσι χάθηκαν στο χρηματιστήριο 485 δις από τα αποθεματικά των ταμείων το πρώτο εξάμηνο του 2001.

65 χρονών το όριο ηλικίας γιατί είσαι ακόμα παραγωγικός. Αν θέλεις να βγεις πιο μπροστά μείωση των συντάξιμων αποδοχών 2% ανά χρόνο.

Δεν αντέχουν τα ταμεία φωνάζουν αυτοί που έκλεψαν τις ασφαλιστικές μας εισφορές για δεκαετίες. Λυπηθείτε με είμαι ορφανός, φωνάζει ο δολοφόνος των γονιών του!!!

 

Μια νέα ΛΑΜΨΗ στην εκπαίδευση

Μετά την εκτυφλωτική "επιτυχία" της αντιεκπαιδευτικής μεταρρύθμισης, με άριστα βαθμολόγησε η κυβέρνηση την πολιτική της, με την είσοδο των νέων υφυπουργών στο υπουργείο Παιδείας θέλει να μας σεληνιάσει!!! 

Η εκπαίδευση αντιμετωπίζεται ως επιχείρηση και αυτό που αναζητά η κυβέρνηση με τις αντιδραστικές τομές της είναι η αποτελεσματικότητά της. Προϋπόθεση για την αποτελεσματικότητα είναι ο ανταγωνισμός - όλοι εναντίον όλων- η μετρησιμότητα, η κατάταξη, η λειτουργία με βάσεις τους κανόνες της αγοράς Το ευέλικτο ανταγωνιστικό σχολείο που πάνε να διαμορφώσουν είναι προϋπόθεση για να πετύχουν τα μέγιστα αποτελέσματα στην πρόσδεση σχολείου - αγοράς, στη δημιουργία των αυριανών απασχολήσιμων, σημερινών εκπαιδεύσιμων μαθητών. Έτσι, καθιερώθηκε ο χωρισμός γενικής και τεχνικής εκπαίδευσης "δεν κάνουν όλα τα παιδιά για γράμματα και γι αυτό φταίνε τα ίδια και οι οικογένειες τους". Μοχλός ο εξεταστικός Μινώταυρος που κατάπιε μέσα σε τέσσερα χρόνια το 50% των μαθητών που έπρεπε να βρίσκονται στην τρίτη Λυκείου.

 

ΠΩΣ ΘΑ ΞΑΝΑΒΑΠΤΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ

Κάτω

στο βάθος

τόσα πέλματα βαριά

Ακούω να έρχεται καινούριο βήμα

 

Δεν ανακαλύπτουμε την Αμερική μιλώντας για την κρίση και τη συνενοχή του υποταγμένου, κυβερνητικού συνδικαλιστικού κινήματος. Χρόνια τώρα έχει υποστεί μια μετάλλαξη. Από μέσο διεκδίκησης των συμφερόντων των εργαζομένων έχει εξελιχθεί σε φορέα μεταφοράς των κρατικών, κυβερνητικών επιλογών μέσα στους εργαζόμενους. Αποδέχεται την ουσία της αξιολόγησης, ψηφίζει υπέρ της κατάργησης της επετηρίδας και της αποδοχής του ΑΣΕΠ, στηρίζει κυβερνητικές επιλογές π.χ. ολοήμερο σχολείο, περιφερειακή συγκρότηση της εκπαίδευσης, υποτάσσεται στα κελεύσματα της ΟΝΕ εκλιπαρώντας για επιδόματα στους μισθούς, για ψίχουλα στην αντιασφαλιστική λαίλαπα. 
Σε όλους τους μεγάλους αγώνες σε όλες τις κρίσιμες στιγμές στάθηκε απέναντι από τα συμφέροντα των εκπαιδευτικών. Τι να θυμηθούμε ; Την απεργία του 1997 για το μισθολόγιο, ή τη στάση του στα εξεταστικά του 1998; Σήμερα παρά τις όποιες διαφοροποιήσεις για στείρους αντιπολιτευτικούς λόγους από μεριάς της ΔΑΚΕ επιλέγουν την αδράνεια, τη συνδιαλλαγή, σπέρνουν την απογοήτευση και την ηττοπάθεια. Και δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς αφού από κοινού ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ συνδιαμόρφωσαν μακριά από τις αποφάσεις των Γ. Σ. της βάσης τις θέσεις του "κλάδου". Θέσεις που παίρνονται υπόψη για τη διαμόρφωση των αντιδραστικών νόμων της κυβέρνησης.

Δεν αρκεί πια το "Δεν πάει άλλο", το "ΔΟΕ πουλημένη". Πρέπει με ενεργητικό τρόπο να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας. Να μιλήσουν οι Γενικές Συνελεύσεις, οι Επιτροπές Αγώνα, ο οριζόντιος συντονισμός τους. Να ακουστούν τα δικαιώματα και οι ανάγκες μας

 

Να απαιτήσουμε : 

 

Ανυποχώρητος αγώνας ως τη νίκη

 

Η φλόγα της νικηφόρας αναμέτρησης στο ασφαλιστικό, οι αγώνες ενάντια στην παγκοσμιοποίηση στη Γένοβα, οι αντιπολεμικές διαδηλώσεις σε όλο τον κόσμο δείχνουν ότι οι εργαζόμενοι είναι εδώ!!! Ότι μπορούν να επιβάλλουν τα συμφέροντά τους, τις αγωνίες τους, ότι οι εκσυγχρονιστές δεν είναι ανίκητοι, ότι η συντηρητική πολιτική μπορεί να ηττηθεί από τους ίδιους τους εργαζόμενους. 

Δεν αναθέτουμε σε κανένα, δεν εκχωρούμε τα δικαιώματά μας, δεν περιμένουμε. Οργανώνουμε από τώρα τον αγώνα μας με ορίζοντα τις απεργιακές μορφές διάρκειας. Οι τακτικές Γ.Σ. καταλήγουν στην πρόταση αγώνα αναλαμβάνουν τον οριζόντιο συντονισμό της βάσης μέσα από επιτροπές αγώνα. Απεργιακά βήματα με αφορμή το πολυνομοσχέδιο και γύρω από αυτό όλα τα υπόλοιπα ζητήματα. Γενικές Συνελεύσεις μέσα στην απεργία και ολομέλεια προέδρων ώστε να αποφασιστούν επαναλαμβανόμενες μορφές αγώνα. Ταυτόχρονα αναπτύσσουμε την αντιπολεμική αντιαυταρχική μας δράση δένοντας την με τα προβλήματα της εκπαίδευσης. Παίρνουμε πρωτοβουλίες σε τοπικό επίπεδο και κηρύσσουμε την 16/11 ημέρα αντιπολεμικής δράσης στην εκπαίδευση.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

 

ΕπιστροφήΕπιστροφή ΠεριεχόμεναΠεριεχόμενα