ΑΓΓΛΙΑ: Ταξικές διακρίσεις στα Grammar schools

επιμέλεια Παναγιώτης Σάμιος

Χρόνια οι υποστηρικτές των Grammar schools πίστευαν και δήλωναν ότι η επιλογή των μαθητών για αυτόν τον τύπο σχολείου βασιζόταν στις "πραγματικές δυνατότητες και ικανότητες των μαθητών" ανεξάρτητα από την κοινωνική τάξη από την οποία προέρχονταν. Οι τελευταίες όμως στατιστικές μελέτες του Υπουργείου Παιδείας της Βρετανίας δείχνουν πως ενώ το ποσοστό των μαθητών που προέρχονται από φτωχές οικογένειες και δικαιούνται δωρεάν διατροφή σε εθνικό επίπεδο είναι 17,1% ,μόνο το 2,7% συνεχίζει στα Grammar schools!!
Θα μου πεις και γιατί να μάθουν γράμματα τα παιδιά των φτωχών; Για να φωνάζουν ενάντια στην παγκοσμιοποίηση και το "σοσιαλισμό" του Μπλερ; Φτωχοί και αμόρφωτοι ας μείνουν καλύτερα για να έχει ήσυχο το κεφάλι του το σύστημα.

(6-2-2001)

ΕπιστροφήΕπιστροφή