ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΝΕΑ


Ανακοινώσεις
Η στάση μας στη ΔΟΕ

Η στάση μας στην ΑΔΕΔΥ
Οικονομικά
Σύλλογοι
Αδιόριστοι
Εκπαιδευτικά

Διεθνή
Φωτογραφίες
Εντυπα των Κινήσεων
Σχήματα
Αλλες διευθύνσεις

 

 

ΑρχήΑρχή

 

Επικοινωνία:

Φόρμα επικοινωνίας

ανεξάρτητες αυτόνομες αγωνιστικές ριζοσπαστικές

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.

Ιούνιος 2010

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ:

«ΜΟΝΙΜΗ….  ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ»

Με την επίθεση κυβέρνησης, Ε.Ε. και ΔΝΤ σε εργασιακά – ασφαλιστικά σε εξέλιξη, το Υπουργείο Παιδείας προχωρά με διαδικασίες εξπρές στην πρώτη φάση υλοποίησης του αντιεκπαιδευτικού πολυνόμου 3848/2010 για την εκπαίδευση.

Μετά το πρόγραμμα σταθερότητας που μειώνει τους διορισμούς εκπαιδευτικών κατά 50% και των αναπληρωτών κατά 70% και του ν. 3848/2010  που αφήνει έξω απ’ την εκπαίδευση 17.500 εκπαιδευτικούς, με την εγκύκλιο για «ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων» επιχειρείται η συνολική ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων των αδιόριστων εκπαιδευτικών με διεύρυνση του ωραρίου, δουλειά σε πολλά σχολεία, εργασιακή περιπλάνηση χωρίς υπολογισμό προϋπηρεσίας καθώς και η ιδιωτικοποίηση της ειδικής αγωγής.

Η εγκύκλιος για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων έχει τρεις άξονες:

·         Την εφαρμογή του αντιεκπαιδευτικού νόμου 3848/2010

·         Την επιβεβαίωση και ενίσχυση των τιμωρητικών διατάξεων του ν. 3391/2005 και του ν. 3149/2003

·         Την ιδιωτικοποίηση της ειδικής αγωγής εντάσσοντας  στην εκπαιδευτική διαδικασία το «πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης» το οποίο υλοποιείται από τα ευρωπαϊκά κοινοτικά ταμεία, ΕΣΠΑ 2007-2013

1.       Η εφαρμογή του αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου ουσιαστικά μετατρέπει την αναπλήρωση σε καλυμμένη ωρομισθία, αφού οι διορισμοί δε θα γίνονται με βάση τις εκπαιδευτικές ανάγκες των σχολείων αλλά με βάση τις ώρες διδασκαλίας που δεν καλύπτονται. Ο θεσμός του αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου είναι στην πραγματικότητα υποχρεωτική σκλαβιά. Ο εκπαιδευτικός που προσλαμβάνεται με αυτή την ιδιότητα είναι ωρομίσθιος (μια και θα εργάζεται από 5 ως 15 ώρες και θα πληρώνεται από 270 ευρώ, για τις ώρες που εργάζεται) με τις υποχρεώσεις αναπληρωτή (απλήρωτη εργασία με εφημερίες, σίτιση στο ολοήμερο κ.λπ.). Μέχρι σήμερα ο εκπαιδευτικός που προσλαμβανόταν για πάνω από 12 ώρες, ήταν υποχρεωτικά αναπληρωτής. Σήμερα, με το θεσμό του αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου, θα σπάσουν οι ώρες ακόμα και σε ειδικότητες που η ωρομισθία ήταν άγνωστη, όπως οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί. Ταυτόχρονα, με τη νέα εγκύκλιο, όποιος εκπαιδευτικός προσληφθεί ως αναπληρωτής μειωμένου ωραρίου, μπορεί να μετατραπεί σε αναπληρωτή μόνο στην περιοχή όπου προσελήφθηκε και σε καμία άλλη ενώ η άρνηση της θέσης του αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου οδηγεί σε ποινή αφαίρεσης του δικαιώματος της πρόσληψης για την επόμενη χρονιά. Με τους τρόπους αυτούς μετατρέπεται σε λόττο η συμπλήρωση των πινάκων και των περιοχών ενώ γίνεται φανερό ότι όσοι μπορούν να γνωρίζουν τα κενά (με ποιο τρόπο άραγε;), μπορούν να ποντάρουν καλύτερα.

2.       Με βάση τον αντιεκπαιδευτικό νόμο η προϋπηρεσία από 30-6-2010 και εξής δεν θα υπολογίζεται για διορισμό και ξεκαθαρίζει ότι η προσφορά τους στο δημόσιο σχολείο δε σημαίνει μια θέση μελλοντικού μόνιμου διορισμού. Ουσιαστικά διαμορφώνει τη συνείδηση ενός εργαζόμενου ο οποίος απλά θα εισπράττει ψίχουλα επιβίωσης κυνηγώντας να συμπληρώσει το μεροκάματό του.

3.       Ο ανώτατος μισθός για 15 ώρες με βάση τον 1566/85 άρθρο 17, παρ 4 θ’ αποτελεί τα 15/24 του μισθού του πρωτοδιόριστου εκπ/κού με κλιμάκωση προς τα κάτω. Ανώτατο δηλ 600 ευρώ περίπου.

4.       Οι 15 ώρες καθιστούν αδύνατη τη συμπλήρωση 40 χρόνων δουλειάς για σύνταξη στα 65 που σχεδιάζει η κυβέρνηση, επομένως δηλώνεται ολοφάνερα στην εγκύκλιο ότι είναι εξαρχής ακατόρθωτο να συμπληρώσουν 40 συντάξιμα χρόνια οι αδιόριστοι συνάδελφοί μας και οδεύουν όχι για σύνταξη αλλά επίδομα πρόνοιας.

Στο «νέο σχολείο», «πρώτα ο μαθητής» παρουσιάζεται τι πραγματικά είναι πρώτα για την κυβέρνηση ο μαθητής ή το ΕΣΠΑ!  Με τα επιχειρησιακά προγράμματα του ΥΠΕΠΘ  θα προσληφθούν εκπαιδευτικοί χωρίς πτυχίο στην ειδική αγωγή, οι οποίοι αφού πρώτα επιμορφωθούν το Σεπτέμβρη για μικρό χρονικό διάστημα ουσιαστικά θα κάνουν την πρακτική τους στην ένταξη των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Μ’ αυτό τον τρόπο η κυβέρνηση υποβαθμίζει τις υπάρχουσες δομές ειδικής αγωγής (Τμήματα Ένταξης, Ειδικά σχολεία, παράλληλη στήριξη) και συγχρόνως διαμορφώνει μια νέα κατηγορία ευέλικτων και κακοπληρωμένων εργαζομένων που θα χρηματοδοτηθούν από το «πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης». Το πρόγραμμα αυτό έχει διάρκεια ζωής τρία χρόνια (όσο υπάρχουν τα κονδύλια) και στην πορεία καταργείται με άγνωστο το μέλλον των δομών της ειδικής αγωγής και το εργασιακό μέλλον των συναδέλφων.

Το ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ της κυβέρνησης είναι το σχολείο της κατηγοριοποίησης μαθητών – εκπαιδευτικών, των υπεράριθμων  τμημάτων, των ελαστικά εργαζόμενων εκπαιδευτικών, της υποχρηματοδότησης και της χρηματοδότησης από τους γονείς. Είναι το σχολείο της υποβάθμισης της γνώσης, και του επιχειρηματικού προσανατολισμού.

Στους σχεδιασμούς διάλυσης του δημόσιου σχολείου από την κυβέρνηση το εκπαιδευτικό κίνημα αντιστέκεται και διεκδικεί:

·             Απόσυρση του αντιεκπαιδευτικού νόμου 3848/2010

·             Σταθερή και μόνιμη εργασία για όλους. Κατάργηση των ελαστικών  μορφών εργασίας (ωρομίσθιοι, αναπληρωτές)-Καμία εφαρμογή του αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου.

·             Μόνιμους μαζικούς διορισμούς στο δημόσιο σχολείο με βάση το έτος λήψης πτυχίου και την προϋπηρεσία. Κάλυψη όλων των αναγκών, πραγματικών και λειτουργικών, με νέες οργανικές θέσεις και με μόνιμους μαζικούς διορισμούς ώστε να καλυφθούν ΤΩΡΑ οι πραγματικές ανάγκες με διορισμό χιλιάδων εκπαιδευτικών σε όλες τις θέσεις (δάσκαλοι, νηπιαγωγοί, εκπ/κοί ειδικοτήτων, ειδική αγωγή, αντισταθμιστική εκπαίδευση κλπ)  και βοηθητικού προσωπικού στο δημόσιο σχολείο. Κατάργηση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ.

·             Διορισμός όλων των αναπληρωτών και όσων έχουν υπογράψει έστω και μια σύμβαση στο δημόσιο σχολείο. Κανένας αναπληρωτής και ωρομίσθιος χωρίς δουλειά. Υπεράσπιση της αξίας των πτυχίων και της προϋπηρεσίας.

·             Όχι στην εφαρμογή της αξιολόγησης και του Π.Π.Δ.Ε. Επιμόρφωση για όλους τους εκπαιδευτικούς μετά τον διορισμό τους με εκπαιδευτική άδεια και πλήρη μισθολογικά και ασφαλιστικά δικαιώματα.

·             Όχι στα 30αρια τμήματα και τη συγχώνευση σχολείων. 15 μαθητές ανά τμήμα σε νηπιαγωγείο, πρώτη και δευτέρα δημοτικού, 20 μαθητές ανά τάξη για τις υπόλοιπες τάξεις του δημοτικού, 20 μαθητές ανά τάξη στο γυμνάσιο και το λύκειο και 10 μαθητές ανά τάξη στα εργαστήρια

·             Άμεση αποπληρωμή των δεδουλευμένων-Πλήρη ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα σε όλους. Επίδομα ανεργίας για όλους τους απολυμένους χωρίς περιορισμούς και προϋποθέσεις. Αύξηση των αποδοχών

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ δεν μπορεί να κωφεύει. Η εφαρμογή του αντιεκπαιδευτικού νόμου άρχισε. Τώρα να υπάρξει καταγγελία και απαίτηση για απόσυρση της εγκυκλίου.

ΟΛΟΙ, ΟΛΕΣ στην απεργία και την πορεία της 29ης Ιουνίου με ένα μεγάλο ρεύμα αντίστασης και ανατροπής της επίθεσης ν’ ανατρέψουμε τους αντιεκπαιδευτικούς και αντεργατικούς σχεδιασμούς του ΥΠΕΠΘ, της κυβέρνησης, του κεφαλαίου, του ΔΝΤ και της ΕΕ


ΕπιστροφήΕπιστροφή

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠεριεχόμεναΠεριεχόμενα