ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΝΕΑ


Ανακοινώσεις
Η στάση μας στη ΔΟΕ

Η στάση μας στην ΑΔΕΔΥ
Οικονομικά
Σύλλογοι
Αδιόριστοι
Εκπαιδευτικά

Διεθνή
Φωτογραφίες
Εντυπα των Κινήσεων
Σχήματα
Αλλες διευθύνσεις

 

 

ΑρχήΑρχή

 

Επικοινωνία:

Φόρμα επικοινωνίας

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.
«Δ. ΓΛΗΝΟΣ»
ΚΑΡΠΑΘΟΥ & ΣΠΟΡΑΔΩΝ
τηλ.- fax : 210 20 14 214

ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ
ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
 

1. Ζούμε την πιο κρίσιμη περίοδο μετά την μεταπολίτευση, σε όλα τα επίπεδα της ζωής μας. Το τι θα γίνει αυτή την περίοδο, θα καθορίσει το μέλλον μας ως ανθρώπους και εργαζόμενους για μια ολόκληρη ιστορική περίοδο.

Μέσα σε λίγες μέρες καταργούνται κατακτήσεις ενός αιώνα.

Ανατρέπονται οι εργασιακές σχέσεις.

Καταργείται η κοινωνική ασφάλιση και το δικαίωμα στη σύνταξη.

Διαλύεται η δημόσια Παιδεία, υγεία, περίθαλψη.

Ιδιωτικοποιείται ή ξεπουλιέται κάθε κοινωνικός πλούτος.

Η επιτήρηση και ο έλεγχος παίρνουν τη θέση των όποιων σωμάτων πολιτικής ελευθερίας.

Και όλα αυτά στο όνομα της «σωτηρίας της χώρας από τα ελλείμματα, το χρέος, τη χρεοκοπία, την οικονομική ύφεση».

Βρισκόμαστε στη δίνη μιας πρωτοφανούς επίθεσης ενός παγκόσμιου αρπαχτικού χρηματιστηριακού καπιταλισμού, που θέλει να διασφαλίσει και να διευρύνει τα κέρδη του, από την οικονομική κρίση που ο ίδιος δημιούργησε. Βρισκόμαστε στη δίνη μιας επίθεσης που τσαλαπατά χώρες και λαούς, δικαιώματα και ζωές, με στόχο την επιβολή μιας νέας παγκόσμιας τάξης που θα επαναφέρει τους λαούς, τις κοινωνίες και τους ανθρώπους, πίσω από την εποχή του διαφωτισμού, σε ένα νέο μεσαίωνα. Βρισκόμαστε στη δίνη των μεγάλων καπιταλιστικών ανταγωνισμών για την πολιτική οικονομική και γεωγραφική κυριαρχία.

Βρισκόμαστε στη δίνη της επίθεσης ενός χρεοκοπημένου αστικού μπλοκ εξουσίας και του πελατειακού πολιτικού του συστήματος, που δημιούργησε τους όρους για τον κοινωνικό μεσαίωνα και τη Νέα Τάξη. Αφού ρήμαξε σημαντικούς τομείς της παραγωγής, έκανε τη μεγάλη κλοπή του χρηματιστηρίου, σπατάλησε τα πάντα σε Ολυμπιάδες και ιδέες φούσκες, έφαγε με χρυσά κουτάλια αναπαράγοντας διαρκώς πολιτικά και οικονομικά σκάνδαλα και σήψη…

Όμως θέλουμε να φωνάξουμε με όλη μας τη ζωή : Δεν πιστεύουμε ότι ήλθε το τέλος της ιστορίας. Πιστεύουμε ότι υπάρχει άλλος δρόμος και θα προσπαθήσουμε να τον επιβάλλουμε. Τόσο στο πεδίο των κοινωνικών αγώνων και της χειραφετημένης συλλογικής υπόστασης, τόσο στο πεδίο της πολιτικής απάντησης, όσο και στο πεδίο της οικονομικής συγκρότησης. Γνωρίζουμε ότι ο δρόμος αυτός είναι δύσκολος, αλλά αξίζει να τον γευτούμε.

Ο δρόμος που μας προτείνουν οι κυρίαρχοι είναι η πλήρης καταστροφή μας. Αντλούμε αισιοδοξία από τις φωτεινές χαραμάδες, δύναμη από τα κατάβαθα της ψυχής μας και της δημιουργικότητάς μας.

Η μεγαλειώδης διαδήλωση στις 5/5/10 , η μεγαλύτερη στα τελευταία 40 χρόνια, έδειξε ότι η συντριπτική πλειοψηφία καταδικάζει αυτή την πολιτική και είναι αποφασισμένη να την αντιπαλέψει και να την ανατρέψει.

2. Στην εκπαίδευση προωθείται η πλήρης διάλυση της δημόσιας παιδείας και η αντικατάστασή της από το νεοταξικό σχολείο της αγοράς το φτηνό, ευέλικτο και ελεγχόμενο σχολείο των λειτουργικών γνώσεων της δια βίου «κατάρτισης». Η πολιτική της κυβέρνησης δια της υπουργού Διαμαντοπούλου είναι μια ακραία νεοφιλελεύθερη πολιτική που προσπαθεί να διασπάσει την κοινωνική συμμαχία για την παιδεία, ρίχνοντας τις ευθύνες, με την καθοδηγημένη σπέκουλα της πλειοψηφίας των ΜΜΕ, στους εκπαιδευτικούς.

Αντικαθιστά τη Δημόσια Παιδεία με την πιστοποιημένη και μετρήσιμη κατάρτιση.

Διαλύει την ουσία της δωρεάν παιδείας με την εξεύρεση πόρων και το σχολείο της αγοράς.

Διασπά την υποχρεωτικότητα σε μη ενιαία αντίληψη για το σχολείο.

Αντικαθιστά το πρόταγμα της 12χρονης εκπαίδευσης με την εργαλειακή αντίληψη της δια βίου μάθησης.

Διασπά το αίτημα της ισότητας, αντικαθιστώντας το με τον ανταγωνισμό μαθητών, εκπαιδευτικών, σχολικών μονάδων, μέσω της αξιολόγησης και με άμεσο στόχο την κατηγοριοποίηση.

Αντικαθιστά την έννοια της καθολικότητας και του σχολείου για όλους με τη λογική της κατάταξης και της ατομικής ευθύνης.

Αποκεντρώνει το κόστος και συγκεντρώνει τον έλεγχο. Σε αυτή την κατεύθυνση κινείται και ο Καλλικράτης, με το γενικότερο νεοφιλελεύθερο στόχο της απαλλαγής του κράτους από κάθε ευθύνη κοινωνικού δικαιώματος.

Σε αυτή την κατεύθυνση εισάγεται ο κεντρικός έλεγχος από το e-school.

Σε αυτή την κατεύθυνση καταγγέλλουμε τη μείωση της χρηματοδότησης των σχολείων κατά 50 - 60%.

Σε αυτή την κατεύθυνση καταγγέλλουμε την χυδαία ιδεολογική επιβολή που πραγματοποιήθηκε μέσω του φετινού θέματος έκθεσης στα παιδιά μας.

Με την εφαρμογή του προγράμματος σταθερότητας αλλά και την ψήφιση στη Βουλή του νόμου για το «νέο σχολείο» χιλιάδες συνάδελφοι μας ωρομίσθιοι και αναπληρωτές οδηγούνται στην ανεργία και το δημόσιο σχολείο σε ακόμη μεγαλύτερη φτώχεια και υποβάθμιση. Τη θέση των απολυμένων συναδέλφων μας, θα πάρουν υποχρεωτικές και μίζερες υπερωρίες για τους υπόλοιπους, υποβαθμίζοντας ακόμη παραπέρα τη διδασκαλία.

Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση προσπαθεί να εφαρμόσει την αξιολόγηση με πρώτο βήμα την πιλοτική εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης. Απειλεί τα στελέχη της εκπαίδευσης πως δε θα ξαναγίνουν στελέχη αν δεν προωθήσουν, με δική τους ευθύνη, τέτοια προγράμματα. Το πρόγραμμα που προτείνει θα μετατρέψει όλη την εκπαίδευση σε ένα τεράστιο  φροντιστήριο για την προετοιμασία των μαθητών εν όψει της ποσοτικής αποτίμησης των επιδόσεων τους μέσω νέων εξεταστικών διαδικασιών (από το δημοτικό ως το λύκειο). Κάθε σχολείο θα εξαρτάται από τις «χορηγίες» των γονέων, της τοπικής αυτοδιοίκησης και των επιχειρήσεων. Αν το πρόγραμμα «πετύχει» θα καταδικάσει μικρούς μαθητές μόνο και μόνο επειδή οι γονείς τους είναι φτωχοί και δεν μπορούν να μπαλώσουν τα τρύπες της κρατικής χρηματοδότησης.

Τα προηγούμενα χρόνια τεράστια ποσά πέρασαν από το χώρο της εκπαίδευσης. Για παράδειγμα, με το 2ο ΕΠΕΑΕΚ (2000- 2006) απορροφήθηκαν πάνω από 2.000.000.000 ευρώ. Κανείς μέχρι σήμερα δεν έδωσε λόγο για τα χρήματα αυτά στην εκπαιδευτική κοινότητα. Οι πολιτικές και εκπαιδευτικές ελίτ που διαχειρίστηκαν εκείνα τα χρήματα μένουν στο απυρόβλητο. Σήμερα το έργο τους θεωρείται από όλους αποτυχημένο. Τα παραδείγματα της εξομοίωσης, των αναλυτικών προγραμμάτων (που τώρα αγκομαχούν πρώτα να τα εξορθολογίσουν και μετά να τα αλλάξουν) και των βιβλίων είναι χαρακτηριστικά.

Ακόμα και σήμερα όμως το πάρτι συνεχίζεται: πάνω από 500 εκατομμύρια ευρώ θα μοιραστούν σε εμπειρογνώμονες, ειδικούς και επιμορφωτές για την ψηφιακή υποδομή, τα νέα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών και την επιμόρφωση. Γιατί; Ξέρουν αυτοί καλύτερα από τις δυνάμεις της ζωντανής εκπαίδευσης τις ανάγκες του δημόσιου σχολείου; Όπως τις ήξεραν και τα προηγούμενα χρόνια; Δεν έχουν ανάγκες υλικοτεχνικών υποδομών οι σχολικές μονάδες; Μόνο οι ψηφιακές υποδομές μας λείπουν; Έχουμε ανθρώπινες αυλές; Οι αίθουσες είναι επαρκώς εξοπλισμένες, με χάρτες, με βιβλιοθήκες με γωνίες μελέτης ή ομαδικής εργασίας με υλικά για να κάνουν το μάθημα ζωντανό;

Αυτά και άλλα ερωτήματα δεν θα τα απαντήσει ποτέ αυτή η πολιτική και εκπαιδευτική ελίτ. Δεν την ενδιαφέρουν.

3. Τα συνδικάτα έπαιξαν και συνεχίζουν να παίζουν το ρόλο ενός κρατικού χειραγωγικού συνδικαλισμού, είτε νομιμοποιώντας τις κρατικές και κυβερνητικές πολιτικές, είτε εφαρμόζοντας γραφειοκρατική διεκδικητική γραμμή ήττας. Ο δρόμος μιας χειραφετιτικής εργατικής αντίληψης είναι να ξεπεραστεί η πολιτική τους από τη βάση των εργαζομένων. Η λογική της δημιουργίας κομματικών συνδικάτων σε αντιπαράθεση με τα κρατικά, μόνο στην πλήρη διάσπαση μπορεί να οδηγήσει, σε αυτή τη φάση. Αντίθετα ο δρόμος της ενότητας και του αγώνα στη βάση, περνάει από την ενίσχυση της ενότητας των πρωτοβάθμιων σωματείων, από την ενίσχυση των συνελευσιακών διαδικασιών, από την δημιουργία πραγματικών δυναμικών συντονισμών πρωτοβάθμιων σωματείων, από την ασφυκτική πίεση των εργαζομένων, για αγώνες και πλαίσια που θα ανταποκρίνονται στη συγκυρία.

4. Καταγγέλλουμε το όργιο βίας και το χτύπημα των δημοκρατικών δικαιωμάτων από τις δυνάμεις καταστολής, την επιχείρηση απαγόρευσης διαδηλώσεων και το αποτρόπαιο έγκλημα σε βάρος 3 εργαζομένων στη Μαρφίν. Την πολιτική ευθύνη φέρει αποκλειστικά η κυβέρνηση, η πολιτική που χτυπά τα εργατικά δικαιώματα και καταφεύγει στην ανοιχτή βία με τόνους χημικών, την προσπάθεια τρομοκράτησης του κινήματος ακόμα και με την προβοκάτσια. Συνυπεύθυνη είναι και η εργοδοσία που απαγόρευσε με τη δαμόκλεια σπάθη της απόλυσης να απεργήσουν οι εργαζόμενοι, αρνήθηκε να κλείσει το κατάστημα, που δεν είχε πάρει κανένα μέτρο πυρασφάλειας ως όφειλε. Απαιτούμε να τιμωρηθούν οι φυσικοί και ηθικοί αυτουργοί για το έγκλημα.

Απέναντι στο σύγχρονο ολοκληρωτισμό πρέπει τώρα να σηκώσουμε το κεφάλι και να αντιπαρατάξουμε τον ενωμένο πανεργατικό αγώνα για την ανατροπή αυτής της βάρβαρης πολιτικής και όλων όσων την υλοποιούν και τη στηρίζουν.

5. Η κυβέρνηση εξαπάτησε συνειδητά, σκόπιμα και προγραμματισμένα, τους εργαζόμενους όταν προεκλογικά υποσχόταν αυξήσεις στους μισθούς και τελικά οδήγησε τη χώρα στην αγκαλιά του ΔΝΤ.

Η κυβέρνηση δε νομιμοποιείται να παίρνει μέτρα που φέρνουν τον κόσμο της εργασίας έναν αιώνα πίσω χωρίς καν να ρωτήσει τους εργαζόμενους. Η πρόταση πραγματοποίησης δημοψηφίσματος για το Σύμφωνο Σταθερότητας αποτελεί πρόταση που μπορεί να βοηθήσει το λαϊκό παράγοντα και να επιβάλλει λύσεις υπέρ των εργαζόμενων, με την προϋπόθεση της ανάπτυξης των αγώνων του λαού και την ανάγκη αν χρειαστεί να ανατραπεί όχι μόνο η πολιτική της κυβέρνησης αλλά και η ίδια η κυβέρνηση.

6. Απαιτούμε:

-           Ανατροπή της κυβερνητικής πολιτικής και του Συμφώνου Σταθερότητας.  

-           Να φύγει το ΔΝΤ από τη χώρα

-           Παύση πληρωμών του  χρέους, αναδιαπραγμάτευσή του.

-           Να εθνικοποιηθούν οι τράπεζες,

-           Να φορολογηθεί το κεφάλαιο, η εκκλησία

-           Άμεσος δραστικός περιορισμός των εξοπλιστικών δαπανών,

-           έξοδο από το ευρώ και την ΟΝΕ

Επαναβεβαιώνουμε το διεκδικητικό πλαίσιο που είναι ψηφισμένο στην τελευταία Γ.Σ. του συλλόγου μας και τονίζουμε:

-   Να καταργηθεί ο αντιεκπαιδευτικός νόμος Διαμαντοπούλου. Κατάργηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας στην εκπαίδευση. Κανείς  αναπληρωτής ή  ωρομίσθιος να μη χάσει τη δουλειά του. Σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους.

- Πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις. Γνήσιες συλλογικές συμβάσεις εργασίας εφ’ όλης της ύλης.

-   Ενιαίο δωδεκάχρονο σχολείο, υποχρεωτικό, δημόσιο και δωρεάν, δίχρονη προσχολική αγωγή για όλα τα παιδιά.

-   Να μην κατατεθούν τα αντιασφαλιστικά νομοσχέδια της κυβέρνησης. Να καταργηθούν οι αντιασφαλιστικοί νόμοι (Σιούφα, Ρέππα, Πετραλιά) όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων

 - Προτείνουμε στη ΔΟΕ να κατατεθεί αγωγή εις βάρος της αστυνομίας για χρήση επικίνδυνων και επιβλαβών χημικών κατά τη διάρκεια των διαδηλώσεων. Αντίστοιχα να πράξει η ΔΟΕ για τον συνάδελφο Στ. Κατσούλα που τα ΜΑΤ του έσπασαν το πόδι μέσα στην ΕΡΤ.

-               Να σταματήσει το πάρτι του ΕΣΠΑ. Υποδομές για τα σχολεία τώρα.  Διπλασιασμός της χρηματοδότησης των σχολείων

7. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ

1. ΑΝΥΠΑΚΟΗ

  • Τα σχολεία του συλλόγου μας δε συμμετέχουν στην εφαρμογή των πιλοτικών προγραμμάτων του «νέου σχολείου».
  • Δε συνεργαζόμαστε με το Υπουργείο Παιδείας. Αρνούμαστε την αυτοαξιολόγηση και καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων που θα κληθούν να συνεδριάσουν  να απορρίψουν τη συμμετοχή του σχολείου σε αυτή.
  • Κανένας - καμία συνάδελφος  μέλος του συλλόγου μας να μη γίνει μέντορας - αξιολογητής.
  • Δεν καλύπτουμε τις ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού –δεν αναλαμβάνουμε υποχρεωτικές υπερωρίες. Προκηρύσσουμε συνεχείς στάσεις εργασίας σε τέτοια περίπτωση.
  • Αρνούμαστε να κουβαλήσουμε βιβλία στην αρχή του νέου διδακτικού έτους ή να πληρωθεί η μεταφορά τους από τη Σχολική Επιτροπή. 
  • Σε οποιοδήποτε τμήμα από τον Σεπτέμβρη λείπουν ώρες, θα ειδοποιούνται οι γονείς για να πάρουν τους μαθητές. Το ίδιο συμβαίνει και με τις ελλείψεις στα Ολοήμερα. Καλούμε τους γονείς και συνδιοργανώνουμε κινητοποίηση στο Γραφείο και τη Διεύθυνση. Αρνούμαστε με αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων την αύξηση των μαθητών στα τμήματα. Διεκδικούμε 20 μαθητές σε κάθε τμήμα.
  • Δεν περνάμε στοιχεία στο e-school, και κυρίως όσα μπορούν να σχετιστούν με την αξιολόγηση. Δε συμμετέχουμε σε σεμινάρια προώθησης του «νέου σχολείου».
  • 4 – 7 – 8 – και 9 Ιουνίου ημέρες δράσης των σχολείων ενάντια στα αναλυτικά προγράμματα. Σε όλα τα σχολεία προχωράμε σε αντιμαθήματα με περιεχόμενο την εναντίωσή μας στην κρίση και τα αντιλαϊκά μέτρα. Δημιουργούμε παιδαγωγική ομάδα του Συλλόγου, η οποία μαζί με την Επιτροπή Αγώνα και το Δ.Σ. ετοιμάζουν υλικό για τα αντιμαθήματα, κατά τάξη και μάθημα. (π.χ. Στη γεωγραφία της Στ’ «Οι χώρες που έχει δράσει το ΔΝΤ και οι επιπτώσεις που επέφερε» και αντίστοιχα σε όλα τα μαθήματα. Δημοσιοποιούμε την απόφασή μας αυτή.
  • Δε συμμετέχουμε σε εκδηλώσεις για τα σχολεία που διοργανώνουν η Νομαρχία και οι Δήμοι.
  • Διοργανώνουμε σε κάθε σχολείο εκδήλωση – συζήτηση για το πολυνομοσχέδιο και το «Μαύρο Σεπτέμβρη» που περιμένει τους μαθητές, τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς και τους εργαζόμενους γενικότερα.
  • Η επιτροπή Αγώνα και το Δ.Σ. αναλαμβάνουν να φτιάξουν οπτικό υλικό για την κρίση, τα μέτρα, τις κινητοποιήσεις κλπ και το προβάλλουμε σε όλα τα σχολεία.
  • Μετατρέπουμε τα σχολεία σε κέντρα αγώνα, ενημέρωσης και συσπείρωσης όλης της γειτονιάς.

2. Συλλογική δράση

-         Συγκροτούμε επιτροπή αγώνα, προτείνουμε τη δημιουργία Κεντρικής Επιτροπής Αγώνα.

-         Συνεχίζουμε τις εξορμήσεις στις πλατείες των δήμων του Συλλόγου μας, σε λαικές αγορές και σε κεντρικούς δρόμους.

-         Αναρτούμε πανό, σημαίες, πλακάτ  και την Αφίσα του Συλλόγου στα σχολεία και σε κεντρικά σημεία των Δήμων.

-         Ενημερώνουμε τους γονείς για τα νέα μέτρα με επιστολή (Γράμμα) και συναντήσεις μαζί τους σε κάθε Σχολείο χωριστά.

-         Παρεμβαίνουμε έξω από τράπεζες, Super Market, Δημόσιες Υπηρεσίες της περιοχής μας.

-         Συμμετέχουμε στη δημιουργία θεσμών αλληλοβοήθειας και αδιαμεσολάβητης κυκλοφορίας προϊόντων.

-         Προχωράμε σε πλατύ Συντονισμό Φορέων και Συλλόγων. Στόχος μας η δημιουργία πλατιών λαϊκών μετώπων αντίστασης και αλληλεγγύης σε κάθε περιοχή.

-         Συμμετέχουμε στον Πανελλαδικό Συντονισμό Σωματείων.

-         Συγκροτούμε Απεργιακό Ταμείο.

-         Προχωράμε με την Γ’ ΕΛΜΕ και τους άλλους φορείς σε συναυλία και τοπικές πορείες.

-         Δημοσιοποιούμε με δελτία και συνεντεύξεις Τύπου τις αποφάσεις μας. Παρεμβαίνουμε στον τοπικό τύπο.

-         Ισχυροποιούμε και ενημερώνουμε το site του Συλλόγου.

-         Προωθούμε την Επιτροπή Παιδείας με τους Συλλόγους Γονέων και γονείς από τις περιοχές μας.

-         Συναποφασίζουμε και συνδιοργανώνουμε δράσεις με τους άλλους Συλλόγους Π.Ε. της Γ’ Αθήνας.

-         Αρνούμαστε την καταβολή του μηνιαίου κεφαλικού φόρου για να πληρωθούμε.

3. Κεντρικές Δράσεις

Σήμερα, χρειάζεται να βαθύνουμε το ρήγμα που άνοιξε, χρειαζόμαστε να μετατρέψουμε το ορμητικό ποτάμι της 5ης Μάη, σε μόνιμη, διαρκή απειλή για την κυβέρνηση κι όλο το μπλοκ εξουσίας! Ο αγώνας που έχουμε μπροστά μας είναι μακρύς, δύσκολος και διαρκής. Χρειάζεται τη συσπείρωση όλων μας. Την ενωτική μας δράση. Την παρουσία μας. Γνωρίζουμε τις δυσκολίες, τα προβλήματα που αντιμετωπίζει καθένας μας. Όμως πρέπει να αντιμετωπίσουμε το μέλλον μας με περηφάνεια και πάθος, με την αισιοδοξία του δίκιου μας, με τη διεκδίκηση της ζωής μας. Στον μακρύ δρόμο που μπαίνουμε, οι πρώτοι μας εχθροί είναι το ατομικό βόλεμα, η αποσυλλογικοποίηση, η διάσπαση, η περιχαράκωση, η μοιρολατρία. ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ !

§         Επιδιώκουμε διακλαδικό μέτωπο που στόχο θα έχει πανεργατικό αγώνα με απεργιακές μορφές διάρκειας-συλλαλητήρια-μπλοκάρισμα σοβαρών υπηρεσιών της κρατικής λειτουργίας με αποφασιστικού χαρακτήρα καταλήψεις. Προωθούμε πρόταση για γενικό διακλαδικό συντονισμό και απογευματινά συλλαλητήρια που απευθύνεται σε όλο το εργατικό κίνημα και σε κάθε περίπτωση υλοποιείται από τους βασικούς κλάδους του δημοσίου.

Συμμετέχουμε μαζικά στα συλλαλητήρια, τις συνελεύσεις και τις απεργίες, να απαιτήσουμε και να επιβάλλουμε, τη συνέχεια του αγώνα με την οργάνωση Γενικών Απεργιών έως την ανατροπή αυτής της αντιλαϊκής πολιτικής και όλων των νόμων ή ν/σχεδίων .

Η ελπίδα κυοφορείται, μέσα στη φωτιά του αγώνα, στις γενικές συνελεύσεις, στις συζητήσεις στους τόπους δουλειάς, στις εκατοντάδες εκδηλώσεις που οργανώνονται σε όλη τη χώρα. Σήμερα, χρειάζεται να βγούμε ξανά στους δρόμους, όχι μόνο για να πάρουν πίσω τα μέτρα, αλλά για να ορίσουμε ξανά την ίδια μας τη ζωή, στους χώρους δουλειάς, στην παιδεία, την υγεία, το περιβάλλον, τις γειτονιές μας.

Είναι σαφές ότι μόνη της, μια κλαδική απεργία διαρκείας δεν μπορεί να παίξει το ρόλο της ανατροπής της αντιλαϊκής πολιτικής. Η απεργιακή πρόταση διαρκείας έχει σημασία αν αποκτήσει διακλαδικά και πανεργατικά χαρακτηριστικά, όπως αν κλείσει ο βασικός κορμός στο Δημόσιο.          (ΟΤΑ – ΥΓΕΙΑ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ), με συντονισμένο μέτωπο και κοινή απόφαση.

-         Συμμετέχουμε σε όλες τις απεργίες ενωτικά και συντονισμένα, περιφρουρώντας την ενότητα.

-         Αγωνιζόμαστε και συμβάλλουμε στη δημιουργία πανεργατικού-παλλαϊκού μετώπου χωρίς αποκλεισμούς.

-         Προτείνουμε στη Δ.Ο.Ε. κυλιόμενες 24ωρες ή 48ωρες ανά Σύλλογο ώστε να πραγματοποιηθεί κατάληψη διαρκείας ενός Ταμείου στο κέντρο της Αθήνας, ή των Γραφείων του ΟΠΑΔ. Μετατρέπουμε τις καταλήψεις σε κέντρα αγώνα μέσα στην πόλη.

  • Προτείνουμε τη διαρκή οργάνωση Πανελλαδικών και κατά πόλεων Συλλαλητηρίων, Συναυλιών κλπ
  • Αποφασίζουμε το μπλοκάρισμα της λειτουργίας των σχολείων με όποια μορφή θεωρήσουμε προσφορότερη, μέσα από Γενικές συνελεύσεις, στο διάστημα από την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς (κυλιόμενες στάσεις, κυλιόμενες παύσεις μαθημάτων, απεργιακές δράσεις με τις προϋποθέσεις του διακλαδικού – πανεργατικού συντονισμού, καταλήψεις)

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                              Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΝΙΚΟΛΑΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ                       ΜΠΑΤΣΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ


ΕπιστροφήΕπιστροφή

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠεριεχόμεναΠεριεχόμενα