ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΝΕΑ


Ανακοινώσεις
Η στάση μας στη ΔΟΕ

Η στάση μας στην ΑΔΕΔΥ
Οικονομικά
Σύλλογοι
Αδιόριστοι
Εκπαιδευτικά

Διεθνή
Φωτογραφίες
Εντυπα των Κινήσεων
Σχήματα
Αλλες διευθύνσεις

 

 

ΑρχήΑρχή

 

Επικοινωνία:

Φόρμα επικοινωνίας

Στη διαδικασία των αποφάσεων της ΓΣ, η ΠΑΣΚ και η ΔΑΚΕ,  έβαζαν συνεχώς διαδικαστικά ζητήματα και δεν  άφησαν να εξελιχθεί η ψηφοφορία των διαφόρων προτάσεων. Αυτό δημιούργησε μια ένταση που οδήγησε στο να ληφθεί μόνο μια απόφαση για το πολυνομοσχέδιο στη βάση της πρότασης της Ανεξάρτητης Κίνησης (πιο συντετμημένη) ενώ οι υπόλοιπες προτάσεις δε μπόρεσαν να μπουν σε ψηφοφορία για να καταλήξει η ΓΣ  καθώς η ΓΣ οδηγήθηκε σε διάλυση

 

Απόφαση της τακτικής ΓΣ το συλλόγου «Κ. Σωτηρίου» για το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία  (6-5-2010)

 

Η ΓΣ του συλλόγου «Κ. Σωτηρίου» αποφάσισε ότι:

 

Με το σχέδιο Νόμου με τίτλο: «Αναβάθμιση του ρόλου του Εκπαιδευτικού – Καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις» επιδιώκει :

1.    τη στοχοποίηση του εκπαιδευτικού για όλα τα «κακώς κείμενα» στην εκπαίδευση – «αρκεί να αναβαθμίσουμε τον εκπαιδευτικό για να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα της εκπαίδευσης.»

2.    να διαμορφώσει το «νέο σχολείο» της κρίσης και των περικοπών του Πρ. Σταθερότητας:

·   Να χτυπήσει τα εργασιακά δικαιώματα ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών (μόνιμων, αναπληρωτών και ωρομίσθιων) και να προωθήσει τη δραστική περικοπή θέσεων εργασίας μέσα από τις χιλιάδες απολύσεις αναπληρωτών και ωρομισθίων, τις μετατάξεις και την αμφισβήτηση της μονιμότητας.

·   να μετακυλήσει το κόστος και την ευθύνη για τη λειτουργία του στους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και την τοπική κοινωνία, με ιδιωτικοποίηση πλευρών της λειτουργίας του.

·   Να προωθήσει την αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση, για να πετύχει την χειραγώγηση των εκπαιδευτικών και την κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών.

·   Να μετατρέψει το σχολείο σε επιχείρηση και τους διευθυντές σε μάνατζερ.

 

 ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, γιατί το θεωρούμε εχθρικό για τη δημόσια εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς. Ζητάμε την απόσυρσή του.

 

Με βάση τα παραπάνω :

 

Ø  Καλούμε όλους τους συναδέλφους να ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ την εγκύκλιο για την αυτοαξιολόγηση και θα πάρουμε όλα τα μέτρα για να στηρίξουμε αυτή την απόφαση (ενημερώσεις συναδέλφων συλ. διδασκόντων, συνάντηση με συμβούλους - διοίκηση κλπ)

Ø  Θα πάρουμε πρωτοβουλίες ενημέρωσης των γονέων και της κοινωνίας.

Το προεδρείο της ΓΣ

ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗ ΓΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΤΙΣ 6/5/10

Για :      1.                                   ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ

             2.                        γενική απεργία και τα γεγονότα στις 5/5/10

               3.     Πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία

ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ

 

Είμαστε σε μια πολύ κρίσιμη περίοδο για το μέλλον της εργασίας μας, της δημόσιας Παιδείας και όλων των δικαιωμάτων μας, της ίδιας μας της ζωής και της ζωής των παιδιών μας.

Η κυβέρνηση αναδεικνύεται στην πιο επικίνδυνη κυβέρνηση της μεταπολίτευσης. Έφερε συνειδητά το ΔΝΤ.

Κυβέρνηση,  ΕΕ  ΔΝΤ και κεφαλαίο με την ανοιχτή στήριξη της ΝΔ και του ΛΑΟΣ και των ΜΜΕ επιβάλουν τα βάρβαρα μέτρα που στόχο έχουν αποκλειστικά το λαϊκό εισόδημα και τα δικαιώματα των εργαζομένων που κατακτήθηκαν με αγώνες και θυσίες.

Το σύστημα γίνεται πιο βάρβαρο από ποτέ και έχει στόχο την αναδιανομή του πλούτου από την εργασία στο κεφάλαιο και η επιστροφή των δικαιωμάτων των εργαζομένων ένα αιώνα πίσω.

Δεν αποδεχόμαστε τους εκβιασμούς για χρεοκοπία για να αποδεχτούμε το σφαγιασμό των δικαιωμάτων μας. Ξέρουμε ότι υπάρχει και άλλος δρόμος για το ξεπέρασμα της κρίσης αρκεί να πληρώσουν αυτοί που τη δημιούργησαν.

Να μοιραστεί ο πλούτος δίκαια στην εργαζόμενη πλειοψηφία. Να καταργηθεί το χρέος και να ελεγχθεί και αν χρειαστεί να εθνικοποιηθεί το τραπεζικό σύστημα για να λειτουργεί σε όφελος του λαού. Να φορολογηθεί το κεφάλαιο(τράπεζες – επιχειρήσεις)-(μείωση των κερδών των επιχειρήσεων) και η εκκλησία και να μειωθούν δραστικά οι υπέρογκες στρατιωτικές δαπάνες. Δραστική μείωση των επιτοκίων των δανείων με ανάληψη της ευθύνης από το κράτος. Κατάργηση του ΦΠΑ στα είδη πρώτης ανάγκης και μείωση των τιμών με κρατική παρέμβαση. Ανάπτυξη του δημόσιου τομέα και λειτουργία του σε όφελος του λαού.

Να φύγει το ΔΝΤ από τη χώρα

Ο λαός, με τη μεγαλύτερη διαδήλωση στα τελευταία 40 χρόνια(5/5/10), έδειξε ότι καταδικάζει αυτή την πολιτική και είναι αποφασισμένος να την αντιπαλέψει και μπορεί να την ανατρέψει. 

Δεν νομιμοποιείται η κυβέρνηση και κάθε βουλευτής προσωπικά να ψηφίσει αυτή την συμφωνία έκτρωμα. Όποιος επιμείνει σ΄ αυτό στρέφεται ανοιχτά κατά του λαού και πρέπει να φύγει, μαζί με την κυβέρνηση.

Καταγγέλλουμε το όργιο βίας και το χτύπημα των δημοκρατικών δικαιωμάτων από τις δυνάμεις καταστολής το οποίο εντείνει η κυβέρνηση απέναντι στις κινητοποιήσεις.

Απέναντι στο σύγχρονο ολοκληρωτισμό, πρέπει τώρα να σηκώσουμε το κεφάλι και να αντιπαρατάξουμε τον ενωμένο πανεργατικό αγώνα για την Ανατροπή αυτής της βάρβαρης πολιτικής και όλων όσων την υλοποιούν και τη στηρίζουν

 

Η γραφειοκρατία των ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ δε θέλουν και δεν αναπτύσσουν ένα τέτοιο εργατικό κίνημα ανατροπής και με τη στάση τους διευκολύνουν την κυβερνητική πολιτική.

Ο συντονισμός των εργαζομένων είναι περισσότερο αναγκαίος από ποτέ.

Γι  αυτό στηρίζουμε και συμμετέχουμε σε κάθε προσπάθεια συντονισμού πρωτοβάθμιων σωματείων, τοπική, κεντρική και πανελλαδική με το πλαίσιο του συλλόγου μας.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ:

Τώρα που οι εορταζόμενοι δείχνουν τη δύναμή τους και η συμμαχία των ισχυρών αρχίζει να κλονίζεται  πρέπει να κλιμακωθούν άμεσα οι απεργιακές κινητοποιήσεις. Χρειάζεται τώρα να προκηρυχτεί Γενική Απεργία διαρκείας για να τσακίσει την αντιλαϊκή πολιτική.

Στην κατεύθυνση αυτή προτείνουμε να προχωρήσουμε σε ένα όσο γίνεται πιο διευρυμένο διακλαδικό μέτωπο των εργαζομένων και με δεδομένη τη συμπόρευση  με κλάδους που έχουν απεργιακή παράδοση (καθηγητές, ΟΤΑ, υγεία ΔΕΗ κλπ), για την άμεση συνέχιση του απεργιακού αγώνα, από κοινού, με απεργία όλη την επόμενη εβδομάδα και ΓΣ για τη συνέχειά της .

Παράλληλα θα αναπτύξουμε γενικευμένη ανυπακοή (καταλήψεις δημόσιων κτιρίων- υπηρεσιών, κλείσιμο δρόμων κλπ) μέσα και έξω από το σχολείο σε ότι υλοποιεί και εφαρμόζεται από την αντιλαϊκή πολιτική. (πχ ΠΥΣΠΕ, Γραφεία αν θελήσουν να επιβάλουν αύξηση αριθμού μαθητών, υπερωρίες κλπ)

Αποφασίζουμε

Ø  Τη συμμετοχή σε κάθε αγωνιστική προσπάθεια τοπικά και κεντρικά.

Ø  Καμπάνια ενημερώσεις της κοινωνίας με γράμμα για ους γονείς, εξορμήσεις σε πόλεις, συγκεντρώσεις γονέων κατά σχολείο ή πόλη (πρόταση για 19/5) και κάλεσμα σε αγωνιστικές πρωτοβουλίες μαζί τους για τα γενικά και τα εκπαιδευτικά ζητήματα.

Ø  Συγκροτούμε απεργιακή επιτροπή και προτείνουμε συγκρότηση κεντρικής απεργιακής επιτροπής από τις Γ.Σ.

 

Ψήφισμα για την γενική απεργία και τα γεγονότα στις 5/5/10

(Πρόταση της Ανεξάρτητης Κίνησης)

Χαιρετίζουμε τη μεγαλειώδη διαδήλωση, τη μεγαλύτερη από πού έγινε στη χώρα τη μεταπολίτευση και μετά.

Ο λαός μίλησε.

Απέρριψε τα μέτρα της κυβέρνησης – της ΕΕ του ΔΝΤ και του κεφαλαίου και έδειξε την αποφασιστικότητα και την πραγματική δυνατότητα να αντιπαλέψει και να ανατρέψει την επίθεση.  Η συγκλονιστική αυτή διαδήλωση είναι η πρώτη που κλόνισε τα κέντρα εξουσίας, «έριξε» τα χρηματιστήρια της Ευρώπης και άνοιξε τη συζήτηση για την αδυναμία της κυβέρνησης να εφαρμόσει τα μέτρα.

Καταγγέλλουμε το όργιο βίας και το χτύπημα των δημοκρατικών δικαιωμάτων από τις δυνάμεις καταστολής, την επιχείρηση διάλυσης της πορείας, που έδρασε με εντολές της κυβέρνησης.

Καταδικάζουμε απερίφραστα το αποτρόπαιο έγκλημα σε βάρος 3 εργαζομένων στη Μαρφίν.

Την πολιτική ευθύνη φέρει η κυβέρνηση και η  πολιτική που χτυπά τα εργατικά δικαιώματα, και καταφεύγει στη ανοιχτή βία τους τόνους χημικών, την προσπάθεια τρομοκράτησης του κινήματος ακόμα και με την προβοκάτσια.

Συνυπεύθυνη είναι και η εργοδοσία, που κλείδωσε τους εργαζόμενους, απαγορεύοντας τους την απεργία και μάλιστα σε ένα κτήριο χωρίς κανένα μέτρο προστασίας για αυτούς.

Απαιτούμε την τιμωρία των  φυσικών και ηθικών αυτουργών για το έγκλημα. Αυτοί που το έκαναν δεν έχουν καμία σχέση με το κίνημα των εργαζομένων και δρουν εχθρικά σ΄ αυτό.

Συνεχίζουμε με αποφασιστικότητα τον αγώνα για την ανατροπή της επίθεσης και τη διασφάλιση των αναγκών και των δικαιωμάτων του λαού και της νεολαίας.

 

Πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία - Επιστρέφεται ως επικίνδυνο.                                    

 

Ενώ η επίθεση ενάντια στους εργαζόμενους, μετά τις περικοπές των μισθών μας και την αύξηση των φόρων, μπαίνει σε νέα ακόμα χειρότερη φάση με την είσοδο της Ελλάδας στα νύχια του ΔΝΤ, την αντιασφαλιστική καταιγίδα που βρίσκεται προ των πυλών, έρχεται το «πολυνομοσχέδιο» για την Παιδεία για να σαρώσει τη δημόσια εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς.

 

Με τη δημοσιοποίηση του, το Υπουργ., απέδειξε ότι τα περί διαλόγου και διαβούλευσης είναι παραμύθια, αφού δεν έλαβε καθόλου υπ΄όψη του, τις θέσεις του εκπαιδευτικού κινήματος και των αντιδράσεων που κυριάρχησαν όλη την προηγούμενη περίοδο και θέλει να κάνει νόμο ότι ανακοίνωσε από τον Νοέμβρη.

 

Με το σχέδιο Νόμου με τίτλο: «Αναβάθμιση του ρόλου του Εκπαιδευτικού – Καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις» επιδιώκει :

3.    τη στοχοποίηση του εκπαιδευτικού για όλα τα «κακώς κείμενα» στην εκπαίδευση – «αρκεί να αναβαθμίσουμε τον εκπαιδευτικό για να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα της εκπαίδευσης.»

4.    να διαμορφώσει το «νέο σχολείο» της κρίσης και των περικοπών του Πρ. Σταθερότητας:

·   Να χτυπήσει τα εργασιακά δικαιώματα ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών (μόνιμων, αναπληρωτών και ωρομίσθιων) και να προωθήσει τη δραστική περικοπή θέσεων εργασίας μέσα από τις χιλιάδες απολύσεις αναπληρωτών και ωρομισθίων, τις μετατάξεις και την αμφισβήτηση της μονιμότητας.

·   να μετακυλήσει το κόστος και την ευθύνη για τη λειτουργία του στους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και την τοπική κοινωνία, με ιδιωτικοποίηση πλευρών της λειτουργίας του.

·   Να προωθήσει την αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση, για να πετύχει την χειραγώγηση των εκπαιδευτικών και την κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών.

·   Να μετατρέψει το σχολείο σε επιχείρηση και τους διευθυντές σε μάνατζερ.

 

Συγκεκριμένα το νομοσχέδιο προβλέπει :

Α)  Νέα μεγάλα εμπόδια στο διορισμό των νέων εκπαιδευτικών. Καταργεί κάθε αξία του πτυχίου και της  προϋπηρεσίας καθώς εισάγει:

·         Νέο φίλτρο – το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής επάρκειας – ως προϋπόθεση για τον ΑΣΕΠ.

·         Κανένας διορισμός  δεν μπορεί να γίνεται στο εξής, χωρίς τον ΑΣΕΠ, ενώ δεν μας είπε ποτέ ΚΑΝΕΙΣ, τι βελτίωσε ο ΑΣΕΠ στους εκπαιδευτικούς, μετά από τα 12 χρόνια εφαρμογής του.

·         Κλείνουν οι πίνακες προϋπηρεσίας και η μέχρι τώρα προϋπηρεσία ακόμα και πολλών χρόνων ουσιαστικά διαγράφεται αφού το μόνο που θα προσφέρει είναι λίγα μόρια μετά την επιτυχία στον ΑΣΕΠ, ενώ στο μεταβατικό στάδιο δύο χρόνων θα διοριστούν ελάχιστοι εκπαιδευτικοί αφού στη διετία 10-11 και 11-12 θα ολοκληρωθούν στην καλύτερη περίπτωση οι διορισμοί που περικόπτονται φέτος από το Πρ. Σταθερότητας και Ανάπτυξης(ΠΣΑ).

·         Η επιτυχία στον ΑΣΕΠ, στο εξής θα είναι διαβατήριο για εισαγωγή σε ένα πίνακα αναμονής διορισμού για τον οποίο το Υπουργείο ΔΕ ΘΑ ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ για το αν και πόσους διορισμούς θα κάνει (με τον ΑΣΕΠ ΔΕ θα προκηρύσσεται συγκεκριμένος αριθμός θέσεων για διορισμό)!!! Οι διορισμοί θα καθορίζονται με βάση τις περικοπές της πορείας του ΠΣΑ και όχι τις ανάγκες του σχολείου, για αυτό καθιερώνεται αυστηρός κεντρικός έλεγχος των κενών.

 

Β)    Συνεχή απειλή αξιολόγησης δια βίου και απειλή μετάταξης και άρση μονιμότητας.

          Όσοι καταφέρουν να διοριστούν τους περιμένει η μετατροπή τους σε «δόκιμους», για 2 χρόνια και με το «μέντορά τους» και την αξιολόγηση του δ/ντή και Σχ. Συμβούλου, η απειλή του να κριθούν ανεπαρκείς και αντί για στήριξη και βοήθεια, να μεταταγούν υποχρεωτικά, όπου θέλει η κυβέρνηση, αλλιώς να απολυθούν!!! Τους αφαιρείται δηλαδή οριστικά η εκπαιδευτική ιδιότητα και κάθε επαγγελματικό δικαίωμα από το πτυχίο τους!!!!  Ποιος θα τολμήσει να μην υπακούσει σε ότι του ζητήσουν οι αξιολογητές του ;!!!

 

Γ)    Η ελαστική εργασία διευρύνεται με νέες μορφές και αυξάνεται το ωράριο για όλους!!!

·         Η ωρομισθία δεν καταργείται αλλά περιορίζεται δραστικά με… τη μαζική απόλυση της πλειοψηφίας των ωρομισθίων.

·         Εμφανίζεται ο θεσμός του «αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου» και ανάλογα μειωμένου μισθού (ο νέος τύπος ωρομισθίου με αυξημένα καθήκοντα) μέχρι 16 ώρες!!!, με όλες τις υποχρεώσεις του αναπληρωτή και του μόνιμου (πλήρη εξωδιδακτικά καθήκοντα, συνεδριάσεις, εκδηλώσεις, εφημερίες, εκδρομές κλπ), που μέχρι τώρα ΔΕΝ ΕΙΧΕ ο ωρομίσθιος.

·         Τα κενά θα καλύπτονται με αναπληρωτή μόνο αφού ανατεθούν και μέχρι 5 υποχρεωτικές υπερωρίες σε κάθε εκπαιδευτικό και παραμένει έλλειψη ωρών στο σχολείο!!!

·         Επιβάλλεται η υποχρεωτική παραμονή για 3 χρόνια στον τόπο διορισμού, δημιουργώντας μεγάλα οικογενειακά προβλήματα! Μήπως αργότερα και της μετάθεσης ;

·         Διατηρείται το πελατειακό σύστημα αποσπάσεων – πόση υποκρισία επιδεικνύει η κ. Διαμαντοπούλου – πριμοδοτούνται με 2 επιπλέον μόρια, οι ημέτεροι που αποσπώνται στο Υπ. Παιδείας και τα Γραφεία!!! 

 

Δ)    Η αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση διαμορφώνει το «νέο σχολείο» των περικοπών.

·         Η συμμετοχή στην αξιολόγηση είναι προϋπόθεση για να γίνει κάποιος στέλεχος εκπαίδευσης .

·         Η αυτοαξιολόγηση είναι η πρώτη φάση για την εφαρμογή της αξιολόγησης.

·         Τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί καθίστανται υπεύθυνοι και (αυτό)αξιολογούνται για:

Ø  Την εξασφάλιση πηγών χρηματοδότησης (πχ συλλόγους γονέων, τοπικών φορέων, επιχειρήσεων (χορηγών) κλπ)

Ø  Την πλήρη εκτέλεση του προγράμματος – ακόμα και με κενά – αν αναθέτουν υπερωρίες κλπ.

Ø  Την αποτελεσματικότητα (επιδόσεις, διαρροή μαθητών, καινοτομίες κλπ) της σχολικής μονάδας, τη στιγμή που αυξάνεται ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη, περικόπτονται τα τμήματα ένταξης, ενισχυτικής διδασκαλίας, υποδοχής, περικόπτεται η κρατική χρηματοδότηση και ανεξάρτητα από το κτηριακό, την υποδομή, τα αναλυτικά προγράμματα και τα βιβλία. Δηλαδή τη ΜΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ των παραγόντων για τους οποίους είναι υπεύθυνο το κράτος.

 Έτσι θα αθωώνεται η κυβερνητική πολιτική και θα ενοχοποιείται η σχολική μονάδα και οι εκπαιδευτικοί, με τις ανάλογες συνέπειες, μετά.

 

Με βάση τα παραπάνω, ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΗΝ ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΙ ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, γιατί το θεωρούμε εχθρικό για τη δημόσια εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς.

 

Ø  Επιδιώκουμε να μπλοκάρουμε κάθε μέτρο – πρόγραμμα, πιλοτικό ή γενικό – που έρχεται να υλοποιήσει το «νέο» σχολείο της κρίσης και των περικοπών που εισηγείται το Υπ. Παιδείας.

Ø  Καλούμε όλους τους συναδέλφους να ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ την εγκύκλιο για την αυτοαξιολόγηση και θα πάρουμε όλα τα μέτρα για να στηρίξουμε αυτή την απόφαση (ενημερώσεις συναδέλφων, συνάντηση με συμβούλους - διοίκηση κλπ)

Ø  Θα πάρουμε πρωτοβουλίες ενημέρωσης των γονέων και της κοινωνίας.


ΕπιστροφήΕπιστροφή

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠεριεχόμεναΠεριεχόμενα