ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΝΕΑ


Ανακοινώσεις
Η στάση μας στη ΔΟΕ

Η στάση μας στην ΑΔΕΔΥ
Οικονομικά
Σύλλογοι
Αδιόριστοι
Εκπαιδευτικά

Διεθνή
Φωτογραφίες
Εντυπα των Κινήσεων
Σχήματα
Αλλες διευθύνσεις

 

 

ΑρχήΑρχή

 

Επικοινωνία:

Φόρμα επικοινωνίας

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ                                                          Αίγινα 16/04/2010

ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ

                                                                                                               Α. Πρ. 36

Προς : Μέλη του Συλλόγου , Διαδίκτυο ,  5Ο ΓΡ. Π.Ε ΠΕΙΡΑΙΑ ,  ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ  

Κοιν: Δ.Ο.Ε

 

ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ (υπουργός Παιδείας & Θρησκευμάτων)

     Η πρώτη νομοθετική ρύθμιση είναι η επανάσταση του αυτονόητου. Όμως οι αλλαγές αυτές που πρέπει να έρθουν φέτος στην τάξη, γιατί θέλω να σας πω ότι φέτος θα πάμε το Σεπτέμβρη με 17 χιλιάδες λιγότερες προσλήψεις ωρομισθίων και αναπληρωτών απ’ ότι τις άλλες χρονιές και οι τάξεις θα πρέπει να λειτουργήσουν. Το στοίχημα είναι μεγάλο και σημαίνει ότι θα πρέπει να διαχειριστούμε σωστά το ανθρώπινο δυναμικό. Δηλαδή να εξαντληθεί το ωράριο, να μπορούν να υπάρξουν υπερωρίες, να μην υπάρχουν υπεράριθμοι, οι αποσπασμένοι να γυρίσουν στις τάξεις τους, να μπορούν να κάνουν δύο αναθέσεις έργου οι εκπαιδευτικοί, δηλαδή να μπορούν να διδάξουν και άλλα μαθήματα εκτός από τη στενή ειδικότητά τους, να μεταφέρουμε εκπαιδευτικούς όπου χρειάζεται από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια, δηλαδή μία καθηγήτρια αγγλικής φιλολογίας να μπορεί να διδάξει στο ολοήμερο όπου κάνει αγγλικά το απόγευμα και όχι να πάρουμε και ωρομίσθιο και να έχουμε και εκπαιδευτικό που δε συμπληρώνει τις ώρες του.

http://www.flash.gr/pressreleases/651

 

   Παρουσιάστηκε στο Υπουργικό Συμβούλιο και προωθείται στη Βουλή για ψήφιση το πολυνομοσχέδιο της κυβέρνησης για την εκπαίδευση. Πρόκειται για ένα σύνολο διατάξεων για την εργασιακή κυρίως κατάσταση των εκπαιδευτικών με τον ψευδεπίγραφο τίτλο «αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού». Ο τίτλος αυτός στην ουσία συγκαλύπτει την πολύπλευρη απαξίωση, που έχουμε υποστεί με την επίθεση στα εργασιακά μας δικαιώματα και το βιοτικό μας επίπεδο από τη σημερινή κυβερνητική πολιτική αλλά και από τις προηγούμενες κυβερνήσεις. Το πολυνομοσχέδιο έρχεται να στηρίξει το Σταθεροποιητικό Πρόγραμμα στην εκπαίδευση, μειώνοντας δραστικά τους διορισμούς εκπαιδευτικών και διαλύοντας κάθε έννοια εργασιακού δικαιώματος στο χώρο του σχολείου. Πρόκειται για ένα νομοσχέδιο που θα μπορούσε να έχει τον τίτλο: πρώτα η εξαθλίωση των εκπαιδευτικών και η υποταγή του σχολείου στην αγορά. Δραστική μείωση των διορισμών μονίμων , αναπληρωτών και ωρομίσθιων , κόψιμο των αποσπάσεων και μεταθέσεων,  αύξηση του διδακτικού ωραρίου, μείωση της οργανικότητας των σχολείων, υπερωρίες των μόνιμων εκπαιδευτικών για να καλυφθούν οι τρύπες των κενών, αύξηση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα  , θα είναι η πραγματικότητα της εκπαίδευσης από τη νέα σχολική χρονιά. Τα σχολεία την επόμενη χρονιά θα λειτουργήσουν με τους χειρότερους όρους που λειτούργησαν μέχρι τώρα.

Το νέο πολυνομοσχέδιο προβλέπει :

1.Πρόσληψη όλων των εκπαιδευτικών (μονίμων, αναπληρωτών, ωρομισθίων) από διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π , ρίχνοντας στην ανεργία χιλιάδες αναπληρωτές και ωρομίσθιους που τα προηγούμενα χρόνια το Υπουργείο τους χρησιμοποίησε ως φθηνό εργατικό δυναμικό στα σχολεία. Πολύ χειρότερα το μέτρο, μαζί με το πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας, ακυρώνει τα τελείως τα εργασιακά δικαιώματα των πανεπιστημιακών πτυχίων. Ένα πανεπιστημιακό πτυχίο εκπαιδευτικού δεν είναι πλέον ικανό από μόνο του να εξασφαλίσει στον κάτοχό του ούτε μια θέση ωρομίσθιου στο σχολείο.  

  2. Ενεργοποίηση του θεσμού του δόκιμου εκπαιδευτικού και εισαγωγή του θεσμού του μέντορα, για την επίβλεψη του έργου του, ώστε να μάθει να υποτάσσεται στην εξουσία , κάτω από τη δαμόκλειο σπάθη της μη μονιμοποίησης και της μετάταξης.

 3. Υποχρεωτική παραμονή των νεοδιόριστων για 3 χρόνια στο σχολείο του τόπου διορισμού τους , καταστρέφοντας έτσι τον οικογενειακή τους ζωή και  προγραμματισμό.

 4. Εισαγωγή του θεσμού της λεγόμενης αυτοαξιολόγησης , με τον οποίο επιδιώκεται να δοθεί χαριστική βολή στο δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα του σχολείου. Στο σημείο αυτό η αντιγραφή του θατσερικού μοντέλου είναι πιστή από τη σημερινή ηγεσία του ΥΠ.Δ.Μ.Θ . Μέσω αυτού του μηχανισμού γίνεται προσπάθεια τα ίδια τα σχολεία να γίνουν υπεύθυνα για τη λειτουργία τους και ν΄ αποσυρθεί το κράτος από τη χρηματοδότησή τους. Η ανακοίνωση Υπουργείου είναι χαρακτηριστική : «Βασική επιδίωξη του Υπουργείου είναι η ενδυνάμωση της σχολικής μονάδας και των παραγόντων που την συναποτελούν (εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς), οι οποίοι με τις δράσεις τους να οδηγηθούν σε μια αποτελεσματικότερη οργάνωση, διοίκηση και διαχείριση της σχολικής μονάδας». Η λειτουργία του σχολείου γίνεται πρόβλημα των γονιών , των μαθητών και των εκπαιδευτικών και όχι πάντως του κράτους, το οποίο θα αποσύρεται από τις ευθύνες του. Αυτό γίνεται ακόμα περισσότερο κατανοητό από το υλικό που παρουσίασε του Υ.Π.Δ.Μ.Θ για την αυτοαξιολόγηση, όπου οι σύλλογοι γονέων και οι δήμοι εμφανίζονται ως υπεύθυνοι για τη  χρηματοδότηση  των σχολείων.«Ο Δήμος ή η κοινότητα υποστηρίζει οικονομικά το σχολείο; Ο Σύλλογος Γονέων/Κηδεμόνων ενισχύει οικονομικά το σχολείο;» Από πότε οι δήμοι και οι σύλλογοι γονέων είναι υπεύθυνοι για τη χρηματοδότηση των σχολείων;

 Κανένα σχολείο να μην μπει στο πιλοτικό πρόγραμμα εφαρμογής της αυτοαξιολόγησης.

   Το νομοσχέδιο - έκτρωμα για την εκπαίδευση είναι πλευρά της εφαρμογής του Σταθεροποιητικού Προγράμματος. Αποτελεί σοβαρό χτύπημα των δικαιωμάτων εκπαιδευτικών και μαθητών. 

 Να αποσυρθεί άμεσα το Πολυνομοσχέδιο. Συντονισμένοι , μαζικοί και αποφασιστικοί αγώνες διαρκείας για την ανατροπή της αντιεκπαιδευτικής και αντιλαϊκής πολιτικής

                               ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ


ΕπιστροφήΕπιστροφή

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠεριεχόμεναΠεριεχόμενα