ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΝΕΑ


Ανακοινώσεις
Η στάση μας στη ΔΟΕ

Η στάση μας στην ΑΔΕΔΥ
Οικονομικά
Σύλλογοι
Αδιόριστοι
Εκπαιδευτικά

Διεθνή
Φωτογραφίες
Εντυπα των Κινήσεων
Σχήματα
Αλλες διευθύνσεις

 

 

ΑρχήΑρχή

 

Επικοινωνία:

Φόρμα επικοινωνίας

Φόρουμ συζήτησης

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. Κ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ

Κορωπί 6/2/09

ΠΡΟΣ: ΔΟΕ, σύλλογοι Π.Ε., ΟΛΜΕ,ΕΛΜΕ, ΠΟΣΔΕΠ, Φοιτητικούς Συλλόγους, μαθητές, ΜΜΕ, Τα μέλη

 

ΘΕΜΑ : 9 λόγοι για τους οποίους λέμε ΌΧΙ στον προσχηματικό διάλογο.

Να ανακοινώσει τώρα τη ΜΗ συμμετοχή της η ΔΟΕ.

Το ΔΣ του συλλόγου είναι κατηγορηματικά αντίθετο στη συμμετοχή του κλάδου στον προσχηματικό διάλογο - απάτη που επιχειρεί να στήσει η κυβέρνηση και το ΥΠΕΠΘ.

Πάντα οι «εθνικοί διάλογοι» ξεκινούσαν από τους κυβερνώντες :

-      Όταν ήθελαν να πάρουν αντιεκπαιδευτικά μέτρα και ήθελαν να προετοιμάσουν την κοινωνία με επίφαση δημοκρατικής καθολικής συζήτησης.

-      Όταν επιδίωκαν και επιδιώκουν να βγουν από τη δύσκολη θέση που τους έχει φέρει το εκπαιδευτικό κίνημα και να επιβάλουν σταμάτημα των αγώνων, υπευθυνότητα και ομαλότητα «αφού εισακούονται οι θέσεις μας»(;) και έτσι να πετύχουν την ενσωμάτωση του κινήματος και τον έλεγχο της κοινής γνώμης.

-      Όταν θέλουν να βάλουν τα όρια της θεματολογίας και της συζήτησης και να εξασφαλίσουν το άλλοθι για την επιβολή των νέων μέτρων που έχουν σχεδιάσει.

Σε κανένα διάλογο που στήθηκε τα τελευταία 20 χρόνια, Κοντογιανόπουλου και Σουφλιά το 90-91 – πανεκπαιδευτική έκρηξη – Τεμπονέρας, Αρσένη και Ευθυμίου – απεργία του ’97, νόμος 2525, ΑΣΕΠ ’98, μαθητικές καταλήψεις ’99 – 2000 και Γιαννάκου – Στυλιανίδη – απεργία 2006, φοιτητικές καταλήψεις, δεν πάρθηκε υπ΄ όψη, ούτε στο ελάχιστο, οποιαδήποτε θέση του εκπαιδευτικού κινήματος και οι «διάλογοι» τους κατέληξαν σε προαποφασισμένα αντιεκπαιδευτικά μέτρα.

Πάντα όποιες επιτυχίες είχε το εκπαιδευτικό κίνημα έγιναν κάτω από σκληρούς αγώνες και άσκηση πολιτικής πίεσης προς τους κυβερνώντες.

Ιδιαίτερα ΤΩΡΑ, θεωρούμε απαράδεκτο και αδιανόητο να συμμετέχει ο κλάδος μας στο στημένο διάλογο της κυβέρνησης και του ΥΠΕΠΘ.

1.       Όταν όλο το εκπαιδευτικό κίνημα (καθηγητές, φοιτητές, μαθητές) αρνούνται να δώσουν το άλλοθι της συμμετοχής και μόνο η ΔΟΕ σπάει το πανεκπαιδευτικό μέτωπο.

2.       Όταν το νεολαίστικο και εκπαιδευτικό κίνημα το Δεκέμβρη, έθεσε ακόμα και το αίτημα «να φύγει η κυβέρνηση» και κάτω από τη γενικευμένη δυσαρέσκεια της νεολαίας, των εργαζομένων και των αγροτών η κυβέρνηση υποχρεώθηκε σε ανασχηματισμό προκειμένου να πετύχει την «αναβάπτισή της» και την αλλαγή προσωπείου στην πολιτική της. Η συμμετοχή στο «διάλογο» της είναι στήριγμα στη «νομιμοποίηση της» να διαχειριστεί αυτά τα ζητήματα, να συνεχίσει με νέο πρόσωπο στην ίδια κατεύθυνση.

3.       Όταν δεν υπάρχει διάλογος από «μηδενική βάση» όπως διατείνεται, αλλά ασφυκτικά πλαίσια και όρια καθώς ο ίδιος ο Σπηλιωτόπουλος δήλωσε ότι θα συνεχίσει το έργο της Γιαννάκου και του Στυλιανίδη στα πλαίσια των αποφάσεων της ΕΕ(Μπολόνια και Λισσαβόνα). Θα έχει ως, αδιαπραγμάτευτη και εκτός διαλόγου, βάση όλους τους αντιδραστικούς νόμους της σημερινής κυβέρνησης (νόμος πλαίσιο, αναγνώριση των ΚΕΣ-ιδιωτικών ΑΕΙ, νηπιαγωγεία, ελαστική εργασία, ειδική αγωγή κλπ) όσο και της προηγούμενης (αξιολόγηση, καθηκοντολόγιο, ωρομισθία κλπ)

4.       Όταν είναι δεδομένος και εκτός συζήτησης ο προϋπολογισμός λιτότητας(που έχει ψηφίσει και ο κ. Σπηλιωτόπουλος, πριν ένα μήνα), τα 28 δις στις τράπεζες και το κεφάλαιο και η μείωση στο 2,82% για την Παιδεία αλλά και η λιτότητα στους μισθούς, η επίθεση στα ασφαλιστικά μας δικαιώματα και την περίθαλψη κλπ.

5.       Όταν τα αιτήματα της απεργίας του 2006 παραμένουν ανεκπλήρωτα και η κυβέρνηση, από τότε δεν προχώρησε έστω και στην ελάχιστη ικανοποίηση των αιτημάτων μας.

6.       Όταν αρνείται να συζητήσει τη χρηματοδότηση της δημόσιας Παιδείας, το περιεχόμενο των αναλυτικών προγραμμάτων και των νέων βιβλίων που βασανίζουν τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, την εντατικοποίηση και την αύξηση του όγκου της ύλης, που υφίστανται οι μαθητές, το σταμάτημα της διευρυνόμενης ελαστικής εργασίας (ωρομίσθιοι και αναπληρωτές) και την επίθεση στα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, τα προβλήματα της σχολικής στέγης και του εξοπλισμού των σχολείων, τα μέτρα αντισταθμιστικής εκπαίδευσης, την μείωση του αριθμού των μαθητών στην τάξη, την καθιέρωση της 2χρονης δημόσιας υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και του ενιαίου 12χρονου σχολείου, μέχρι την άμεση ικανοποίηση των οικονομικών αιτημάτων των εκπαιδευτικών. Ακόμα και ΤΩΡΑ συνεχίζουν να υπάρχουν κενά στα σχολεία λόγω έλλειψης κονδυλίων έστω και για αναπληρωτές!!!  

7.       Όταν ο περίφημος διάλογος διεξάγεται μέσα σε συγκεκριμένα πλαίσια και όργανα όπως το ΕΣΥΠ, όπου η τοποθέτηση του εκπαιδευτικού κινήματος και του κλάδου θα είναι απλά μια τοποθέτηση ίσης αξίας με αυτή του ΣΕΒ, του ΕΒΕΑ (του γνωστού Μίχαλου), της εκκλησίας, των ιδιοκτητών ιδιωτικών σχολείων  και κολλεγίων, της ΓΣΕΕ κλπ. έτσι είναι εξασφαλισμένο και ποσοτικά το αποτέλεσμα του «διαλόγου». Στο ΕΣΥΠ οι αποφάσεις παίρνονται κατά πλειοψηφία.

8.       Όταν επικεφαλής του «διαλόγου» είναι οι γνωστοί για τις θέσεις τους τόσο για την εκπαίδευση όσο και για το εκπαιδευτικό κίνημα κύριοι Βερέμης και Μπαμπινιώτης.

9.       Όταν μετά τον ανασχηματισμό, όχι μόνο συνεχίζεται η επίδειξη αυταρχισμού και επιθετικότητας απέναντι στο κίνημα και σε όποιον αγωνίζεται αλλά έχει ενταθεί με τα ΜΑΤ της «μηδενικής ανοχής», τα χημικά, της προληπτικές συλλήψεις ακόμα και συλλήψεις δικηγόρων, τη χρήση του αντιτρομοκρατικού νόμου σε βάρος μαθητών στη Λάρισα ακόμα και με την ένταση της χρήσης των δικαστηρίων που έφτασε να βγάλει παράνομη απεργία που προκηρύχθηκε από την ΑΔΕΔΥ, με αποτέλεσμα να αμφισβητούνται ευθέως τα δημοκρατικά δικαιώματα και ελευθερίες και αυτή η συνδικαλιστική δράση.

Για ποιο λόγο το προεδρείο της ΔΟΕ αγνοεί όλα τα παραπάνω και στρέφεται ενάντια στην αγωνιστική πορεία του κλάδου τα τελευταία χρόνια ;

Πως ανατρέπεται η δημόσια τοποθέτηση του προέδρου της ΔΟΕ στην ομιλία του στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στις 9 Γενάρη στα Προπύλαια, όταν δήλωνε στην ομιλία του ότι «δε θα έχουμε καμιά συμμετοχή στον προσχηματικό διάλογο της κυβέρνησης».

Απαιτούμε να μας ενημερώσει η ΔΟΕ με βάση ποια απόφαση, ο πρόεδρος της ΔΟΕ ανακοίνωσε τη συμμετοχή της ΔΟΕ στο διάλογο, αν υπάρχει, πότε πάρθηκε αυτή και από ποιους και γιατί δε μας κοινοποιήθηκε, πριν τη συνάντηση με τον Υπ. Παιδείας.

Αν δεν υπάρχει προηγούμενη απόφαση του ΔΣ, η ενέργεια αυτή αποτελεί πραξικόπημα του προέδρου και οφείλει αμέσως να επανορθώσει.

Επισημαίνουμε ότι και στην απεργία στις 10 Δεκέμβρη, ενώ η απόφαση της ΔΟΕ έλεγε ότι συγκεντρωνόμαστε στο Μουσείο και κάνουμε πορεία στη Βουλή και πάλι πραξικοπηματικά, από το προεδρείο, είδαμε στις ειδήσεις το πανό της ΔΟΕ να βρίσκεται στην Κλαυθμώνος ακολουθώντας την απόφαση της ΓΣΕΕ να ακυρώσει την πορεία, ακολουθώντας χωρίς καμιά έστω τυπική απόφαση κομματικές και παραταξιακές αποφάσεις.

Με βάση όλα τα παραπάνω, καλούμε τη ΔΟΕ να ανακοινώσει αμέσως την ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ στον προσχηματικό διάλογο. Να καλέσει τον κλάδο σε έκτακτες ΓΣ για να πάρει αγωνιστικές αποφάσεις με βάση τις εξελίξεις.

Να εξαγγείλει ένα αντίλογο με τους γονείς και την κοινωνία με γράμματα, εκδηλώσεις, εξορμήσεις στις γειτονιές, αφίσα και κάθε είδους παρεμβάσεις.  

Να πάρει πρωτοβουλίες για πανεκπαιδευτικό συντονισμό και ανάληψη αγωνιστικών πρωτοβουλιών.

Να απαιτήσει από το νέο Υπουργό την σαφή τοποθέτησή του απέναντι στα αιτήματα του κλάδου και εφόσον οριστεί συνάντηση Σπηλιωτόπουλου ΔΟΕ, να καλέσει τον κλάδο σε συγκέντρωση με απεργιακή μορφή για να ενισχύσει τους εκπροσώπους του κλάδου στη διαπραγμάτευση – όπως κάναμε και στην απεργία του 2006.

Σε κάθε περίπτωση, και ιδιαίτερα αν το ΔΣ της ΔΟΕ δεν ανταποκριθεί ΑΜΕΣΑ στην απαίτηση αυτή του κλάδου, καλούμε όλους τους συλλόγους πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης να πάρουν αποφάσεις στην παραπάνω κατεύθυνση και τα μέτρα και να συγκροτήσουμε και να εκφράσουμε το αγωνιστικό ρεύμα μέσα στον κλάδο που απαιτεί να διαφυλάξουμε την αγωνιστική του στάση και την υπόληψη του και να συνεχίσουμε ακόμα πιο αποφασιστικά τον αγώνα και την πανεκπαιδευτική δράση  ενάντια στην αντιεκπαιδευτική και αντιλαϊκή πολιτική ενάντια σε όποιον την εκφράζει και τη στηρίζει.   

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : η παραπάνω απόφαση πάρθηκε κατά πλειοψηφία στο ΔΣ.

Για το ΔΣ

Ο πρόεδρος                                                                    ο γραμματέας

Τουλγαρίδης Κώστας                                               Πανταζής Παναγιώτης


ΕπιστροφήΕπιστροφή

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠεριεχόμεναΠεριεχόμενα