ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΝΕΑ


Ανακοινώσεις
Η στάση μας στη ΔΟΕ

Η στάση μας στην ΑΔΕΔΥ
Οικονομικά
Σύλλογοι
Αδιόριστοι
Εκπαιδευτικά

Διεθνή
Φωτογραφίες
Εντυπα των Κινήσεων
Σχήματα
Αλλες διευθύνσεις

 

 

ΑρχήΑρχή

 

Επικοινωνία:

Φόρμα επικοινωνίας

Φόρουμ συζήτησης

ανεξάρτητες αυτόνομες αγωνιστικές ριζοσπαστικές

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.

 

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ Η.Δ. ΤΗΣ 77ΗΣ Γ.Σ. ΤΗΣ ΔΟΕ

Οι Παρεμβάσεις Κινήσεις Συσπειρώσεις έχοντας πλήρη επίγνωση των ορίων παρέμβασης σε ένα τέτοιο συνέδριο καταθέτουν στους συναδέλφους ,στους συλλόγους, ΔΟΕ, αλλά και στις Γενικές συνελεύσεις την πρόταση τους για την Η.Δ. επιδιώκοντας:

ü      Πρώτον, να περιγράψουν τις αναγκαιότητες που γεννιούνται για τον κόσμο της εργασίας στην εποχή της ολοκληρωτικής  νεοσυντηρητικής - νεοφιλελεύθερης επέλασης και της καπιταλιστικής βαρβαρότητας. Να φωτίσουν παλιές και νέες πλευρές της επίθεσης ενάντια στους εργζόμενους και τη δημόσια εκπαίδευση από την κυβέρνηση και όλο το αντιδραστικό μπλόκ εξουσίας.

ü      Δεύτερον, να εμπνεύσουν ένα συνολικά αντίπαλο όραμα, ένα νέο κοινωνικό και μορφωτικό πρόταγμα, μια χάρτα των σύχρονων πραγματικών αναγκών και δικαιωμάτων μας στην άλλη όχθη από τις καπιταλιστικές και εκπαιδευτικές αναδιαρθρώσεις και την πολιτική που ξεθεμελιώνει μία μία τις κοινωνικές κατακτήσεις. Να αναζητήσουν έναν ευρύτερο και μονιμότερο συντονισμό με όλες τις δυνάμεις που αντιστέκονται στους χώρους των εργαζομένων και σε όλη την κοινωνία για να συνδιαμορφώσουμε  μια μάχιμη και αποτελεσματική ταξική γραμμή.

ü      Τρίτον,  να αντιπαρατεθούν με όλο το πλέγμα θέσεων που διαχρονικά έχει ψηφίσει η πλειοψηφία  του υποταγμένου  συνδικαλισμού, θέσεις που εφάπτονται και συναινούν  στην αντιλαϊκή και αντιεκπαιδευτική πολιτική.

ü      Τέταρτον, να εμπνεύσουν ένα μάχιμο πρόγραμμα δράσης, που στηριγμένο στις Γενικές Συνελεύσεις, στην εμπειρία των συγκλονιστικών αγώνων που δόθηκαν στην εκπαίδευση την προηγούμενη περίοδο και σε ένα κίνημα ανεξάρτητο- ταξικό- ενωτικό,  θα αντιπαρατίθεται σε όλη τη γραμμή του μετώπου με σκοπό τη σύγκρουση τη ρήξη και την ανατροπή της κυβερνητικής πολιτικής.

ü      ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ- ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ  (με αιχμές, εκτός των άλλων: Ενιαίο δημόσιο, δωρεάν 12χρονο βασικό σχολείο για όλους, που θα παρέχει μόρφωση, καλλιέργεια και εφόδια σε όλα τα παιδιά χωρίς διαχωρισμούς, εξεταστικούς  και ταξικούς φραγμούς. Όχι στο ολοήμερο παιδοφυλακτήριο. Δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή. Υπεράσπιση και διεύρυνση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης. Ανατροπή , ακύρωση, καμιά εφαρμογή των διακηρύξεων Λισαβόνας, Μπολόνιας της Ευρωπαϊκές Ένωσης που προωθούν το σχολείο της αγοράς, την ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης, την κατάργηση των εργασιακών δικαιωμάτων και τον κατακερματισμό εκπαιδευομένων και εργαζομένων. Κατάργηση του νέου νόμου πλαισίου για ΑΕΙ. Όχι στην αντιδραστική αναθεώρηση του άρθρου 16, όχι στα ιδιωτικά πανεπιστήμια, ενιαία δημόσια πανεπιστημιακή εκπαίδευση με όλα τα εργασιακά δικαιώματα στο πτυχίο. Όχι στη σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού, εναντίωση στη λεγόμενη «αποκέντρωση» και στα εκπαιδευτικά μοντέλα που προωθούν τη σύνδεση της εκπαίδευσης με τους δήμους, τις περιφέρειες και τους ιδιώτες.  15% του κρατικού προϋπολογισμού για την εκπαίδευση, άμεσο διπλασιασμό της χρηματοδότηση τώρα. Κάλυψη όλων των κενών,  μαζικούς διορισμούς για την κάλυψη όλου του εκπαιδευτικού έργου που είναι σήμερα αναγκαίο. 15-20 μαθητές ανά τμήμα, κατάργηση των αντιεκπαιδευτικών νόμων 2525 και 2640….   κ.λ.π.) 

 

ü      ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ - ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ       (Α. ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ με αιχμές, εκτός των άλλων:  Ανατροπή των προγραμμάτων σύγκλισης και δημοσιονομικής προσαρμογής με τους δεικτες του Μάαστριχτ και της ΟΝΕ –Ε.Ε. 1400 ευρώ καθαρά στον πρωτοδιόριστο, ενσωμάτωση όλων των επιδομάτων στο βασικό μισθό, ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη, ενάντια στη σύνδεση μισθού–απόδοσης και τις περικοπές του κινήτρου απόδοσης. Aφορολόγητο όριο ίσο με τις ετήσιες αποδοχές του πρωτοδιόριστου. Kλαδική συλλογική σύμβαση εργασίας , για όλη την εκπαίδευση και εφ’όλης της ύλης χωρίς τη διαμεσολάβηση της ΑΔΕΔΥ….κλπ)  (Β. ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ – ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ με αιχμές, εκτός των άλλων:  Κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών νόμων Σιούφα – Ρέππα – Πετραλιά. Δημόσια καθολική ασφάλιση, με χρηματοδότηση μόνο από το κράτος και τους εργοδότες. Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια δουλειάς ή στα 55 ίση με τον τελευταίο μισθό με ενσωμάτωση των επιδομάτων. Αποκλειστικά δημόσια δωρεάν κοινωνική ασφάλιση και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για όλους. Ανατροπή των σχεδίων για ιδιωτικοποίηση μερών της κοινωνικής ασφάλισης, όχι στο κεφαλαιοποιητικό ασφαλιστικό σύστημα. Ούτε ένα ευρώ από τα αποθεματικά των ταμείων στο χρηματιστήριο. Να δοθούν πίσω όλα τα κλεμμένα. Εγγύηση του κράτους για τα αποθεματικά των ταμείων. Τα ταμεία στα χέρια των εργαζομένων,  με δικαίωμα βέτο σε κάθε επιχειρηματική και αγοραία λογική διαχείρισης. Κανείς ανασφάλιστος και μερικά απασχολούμενος…κλπ)

 

ü      ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ( με αιχμές, με αιχμές, εκτός των άλλων: Την κατάργηση του ν. 2986, την κατάργηση του Καθηκοντολογίου και του ΔΥΚ (αυταρχισμός και τρομοκράτηση εκπαιδευτικών, συνήθης πρακτική απειλών και εκφοβισμού με ΕΔΕ), την απόρριψη των σχεδίων για εφαρμογή της αξιολόγησης με προπομπό την αυτοαξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων. Όχι στις νέες αξιολογικές διαδικασίες των μαθητών - δεν τις υλοποιούμε (ατομικός φάκελος μαθητή, ένταση των εξετάσεων, εναντίωση στις εξετάσεις στην Ε΄ και ΣΤ΄. Την οργάνωση της συλλογικής αντίστασης στην πράξη για να μην περάσει η αξιολόγηση. Κανείς αξιολογητής να μην περάσει τις πύλες των σχολείων. Την ενίσχυση του ρόλου του συλλόγου διδασκόντων με αποφασιστικό ρόλο σε ότι αφορά την εκπαιδευτική και παιδαγωγική διαδικασία στα σχολεία. Όχι στην επέλαση των χορηγών στα σχολεία. Διαμόρφωση νέων αναλυτικών προγραμμάτων με νέα διάρθρωση σε όλο το 12χρονο σχολείο. Σύγχρονα ενιαία αναλυτικά προγράμματα – περίγραμμα ύλης της ολόπλευρης γνώσης ,της κριτικής σκέψης και της απελευθερωτικής προοπτικής, που θα αρνούνται των κατακερματισμό της γνώσης, την λογική της κατάρτισης, την αποθέωση της πληροφορίας και το αντιδραστικό ιδεολογικό περιεχόμενο, με το δάσκαλο ελεύθερο παραγωγό γνώσης. Αναδιάταξη της ύλης με βάση τη λογική του ενιαίου 12χρονου σχολείου, όχι στην εντατικοποίηση και την τυποποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Συγγραφή νέων βιβλίων που να ανταποκρίνεται στα παραπάνω, με καθοριστικό το ρόλο των εκπαιδευτικών. Ο τρόπος συγγραφής και εισαγωγής και το περιεχόμενο των νέων βιβλίων εντείνουν την εντατικοποίηση, τον κατακερματισμό, την απόρριψη την ταξικότητα και την αναπαραγωγή της κυρίαρχης αντιδραστικής ιδεολογίας. Άμεση απόσυρση όποιων βιβλίων είναι εμπόδιο στην εκπαιδευτική διαδικασία και εντείνουν την απόρριψη των μαθητών (π.χ. μαθηματικά). Διδακτικές πρακτικές με την ελεύθερη διαμόρφωσή τους και επιλογή του εκπαιδευτικού και προϋποθέσεις(π.χ. αποκλειστικά κρατική χρηματοδότηση) για όλους. Όχι στην ευέλικτη ζώνη να μην περάσει η εφαρμογή της, να στηριχθούν οι σύλλογοι διδασκόντων κλπ., όχι στα ευρωπαϊκά προγράμματα (Δίκτυο Σχολικής Καινοτομίας ….. κλπ)

 

ü      ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ με αιχμές εκτός των άλλων την κατάργηση της ωρομισθίας και το θεσμό του αναπληρωτή για οργανικές ή λειτουργικές θέσεις εργασίας, την αντικατάστασή τους με μόνιμες θέσεις εργασίας, τη δημιουργία οργανικών θέσεων για κάθε εκπαιδευτικό έργο στο σχολείο. Το διορισμό όλων των αναπληρωτών. Την κατάργηση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και κάθε ελαστικού συστήματος πρόσληψης. Θέσπιση ως μοναδικού τρόπου πρόσληψης με μόνο κριτήριο το χρόνο λήψης πτυχίου. Τη διατύπωση ενός ολοκληρωμένου πλαισίου εργασιακών δικαιωμάτων που θα καλύπτει και θα  προστατεύει τους συναδέλφους από τις καταστρατηγήσεις και τις αυθαιρεσίες. Τη μείωση του διδακτικού ωραρίου  ωραρίου όλων των εκπαιδευτικών Π.Ε.( δασκάλων, εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, νηπιαγωγών) στα επίπεδα της Β/θμιας, καθιέρωση και μη παραβίαση  διδακτικού ωραρίου των νηπιαγωγών. Όχι στην άρση της μονιμότητας , όχι στην κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων …. κ.λ.π. )

 

PΔΙΧΡΟΝΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ  ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ - ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ. (με αιχμές, εκτός των άλλων: Δίχρονο υποχρεωτικό δημόσιο νηπιαγωγείο, ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ, παρεχόμενο μόνο από το Υπουργείο Παιδείας. Ενιαίο 14χρονο εκπαιδευτικό σχεδιασμό, για όλες τις βαθμίδες της υποχρεωτικής εκπαίδευσης με κατεύθυνση τέτοια που να δείχνει σεβασμό στην προσωπικότητα και τις ιδιαίτερες μαθησιακές και κοινωνικές  ανάγκες του παιδιού. Καμία τροπολογία ακύρωσης της μονοετούς υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής άμεση καθολική εφαρμογή της με ταυτόχρονη θεσμοθέτηση της ΔΙΧΡΟΝΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. Κανένα παιδί 4-6 χρόνων έξω από τα δημόσια νηπιαγωγεία. Γενναία χρηματοδότηση για την εξασφάλιση επαρκούς ασφαλούς πλήρους εξοπλισμένης και σύγχρονης σχολικής στέγης για τα νηπιαγωγεία. Μείωση των νηπίων στα 15. Μαζικοί διορισμοί νηπιαγωγών. Άρνηση χορηγών και ιδιωτικοποίησης πλευρών του δημόσιου Νηπιαγωγείου. Άρνηση εφαρμογής οποιωνδήποτε διαδικασιών αξιολόγησης. Διασφάλιση του περιεχομένου εκπαίδευσης και του ρόλου του νηπιαγωγείου στη βάση της ολόπλευρης ανάπτυξης του παιδιού σ’ όλους τους γνωστικούς τομείς (όχι στη σχολειοποίησή του). Όχι στη σύμπτυξη τμημάτων και την καταπάτηση των εργασιακών δικαιωμάτων των νηπιαγωγών (αυθαίρετες μετακινήσεις, ελαστικά ωράρια πρωί απόγευμα κλπ)στις περιπτώσεις απουσίας ή άδειας στα νηπιαγωγεία. Καμία επέκταση ωραρίου των νηπιαγωγών και των νηπιαγωγείων

Κατάργηση του   άρθρου 32 στο Νόμο 3577/2007 για τη «Δημιουργία φορέα διαχείρισης ολοκληρωμένων προγραμμάτων δια βίου μάθησης,»  Κανένα Νηπιαγωγείο στους Δήμους και στους Ιδιώτες.Κατάργηση των νόμων 2218, 2240/ 94 για την αποκέντρωση

 

PΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ – ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Μετεκπαίδευση ουσιαστική και ανοιχτή σε όλους ! 

Θεωρούμε ότι η Μετεκπαίδευση πρέπει να διατηρήσει και να επεκτείνει το ρόλο της ως μαζικού χαρακτήρα θεσμός. Αναβάθμιση της μετεκπαίδευσης και ο επανακαθορισμός του προγράμματος σπουδών.

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ : Σε κάθε περίπτωση η επιμόρφωση, πρέπει να έχει αφετηρία τις ανάγκες των εκπαιδευτικών, των μαθητών της εκπαίδευσης συνολικότερα, να αρνείται την υποταγή στις επιλογές των ευρωπαϊκών προγραμμάτων και την είσοδο των ιδιωτών στις επιμορφωτικές διαδικασίες, πρέπει να συνοδεύεται με απαλλαγή από  τα διδακτικά καθήκοντα και όχι να γίνεται σε βάρος του ελεύθερου χρόνου των εκπαιδευτικών.

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ : Ειδική εκπαίδευση με αποκλειστική ευθύνη του κράτους,  δημόσια και δωρεάν, κατάργηση της ιδιωτικής Ειδικής εκπαίδευσης κάθε μορφής, καθώς και των νόμων που την προωθούν. Καθιέρωση Δημόσιας, δωρεάν και υποχρεωτικής εκπαίδευσης, επαγγελματικής κατάρτισης και αποκατάστασης των ΑμΕΑ, σε σχολικές μονάδες του ΥΠΕΠΘ. Δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή.

 

ü    ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΚΑΙ  ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ενάντια στις ανισότητες και τη φτώχεια, τον κοινωνικό αποκλεισμό και τις διακρίσεις, το ρατσισμό και την ξενοφοβία, το σκοταδισμό και τη θρησκοληψία, το σωβινισμό και τον εθνικισμό, τον ιμπεριαλισμό και τον πόλεμο. Να αντισταθούμε στη νεοσυντηρητική επέλαση και στα φαινόμενα του σύγχρονου σκοταδισμού που εκπορεύονται από το ΥΠΕΠΘ, (απαγόρευση διδασκαλίας μητρικής γλώσσας μεταναστών μαθητών, απαγόρευση υλοποίησης αποφάσεων συλλόγων διδασκόντων, ονοματοδοσία σχολείων με επιβολή συγκεκριμένου πλαισίου κλπ.). Να ανοίξουμε μια μάχιμη συζήτηση για την κατάργηση των παρελάσεων, της πρωινής προσευχής  και της διδασκαλίας των Θρησκευτικών.

 

ü    ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΤΑΜΕΙΟ (με αιχμές, εκτός των άλλων: τον συνολικό επαναπροσδιορισμό της διαχείρισης των οικονομικών της ΔΟΕ(κατάργηση του  επιμίσθιου και των άλλων προνομίων  των μελών του Δ.Σ. και των αιρετών, οι όποιες δαπάνες μόνο με αποδείξεις,   κατάργηση όλων εκείνων των  συνεδρίων συνδικαλιστικού τουρισμού που δεν έχουν σχέση με το κίνημα) Προσανατολισμό της οικονομικής διαχείρισης στην δημιουργία και ενίσχυση ενός δυνατού κεντρικού απεργιακού ταμείου με διασύνδεση με αντίστοιχα απεργιακά ταμεία των συλλόγων και προοπτική τη στήριξη των επόμενων μεγάλων απεργιακών αγώνων. Έλεγχος των αιρετών και ανακλητών εκπροσώπων των Γενικών Συνελεύσεων…κλπ)


ΕπιστροφήΕπιστροφή

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠεριεχόμεναΠεριεχόμενα