ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Η ΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΣΤΗ ΔΟΕ


Ανακοινώσεις
Η στάση μας στη ΔΟΕ

αρχείο

 

Η στάση μας στην ΑΔΕΔΥ
Οικονομικά
Σύλλογοι
Αδιόριστοι
Εκπαιδευτικά

Διεθνή
Φωτογραφίες
Εντυπα των Κινήσεων
Σχήματα
Αλλες διευθύνσεις

 

 

ΑρχήΑρχή

 

Επικοινωνία:

Φόρμα επικοινωνίας

Φόρουμ συζήτησης

Δήλωση του Κ. Τουλγαρίδη,  εκπροσώπου των

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ – ΚΙΝΗΣΕΩΝ – ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ Π.Ε.
στο Δ.Σ. της ΔΟΕ

Email: kostoulgaridis@yahoo.gr, τηλ:6974750410

 

Να μη γίνει ο διαγωνισμός της Μαθηματικής Εταιρείας υποχρεωτικά για όλα τα παιδιά μέσα στα δημοτικά σχολεία.

 

Το ΥΠΕΠΘ έδωσε άδεια να διεξαχθεί ο διαγωνισμός της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, για πρώτη φορά, μέσα στα δημοτικά σχολεία και σε ώρα μαθημάτων, στις 27/4.

Θεωρούμε ότι η διεξαγωγή ενός τέτοιου διαγωνισμού που δεν έχει οποιαδήποτε σχέση με την εκπαιδευτική διαδικασία, χωρίς τη γνώμη και την παρέμβαση του δασκάλου της τάξης και χωρίς επαφή με το δυναμικό των μαθητών που απευθύνεται (προσαρμογή στις ανάγκες και το επίπεδο τους), θα λειτουργήσει ως μια ακόμα εξεταστική διαδικασία ελέγχου που θα αποτελέσει ακόμα μία απόρριψη και νέες απογοητεύσεις σε πολλούς από τους μαθητές.

Ένας τέτοιος διαγωνισμός που απευθύνεται στους «προικισμένους» μαθητές και έχει καθολικό – υποχρεωτικό χαρακτήρα θα λειτουργήσει ως διαδικασία εμπέδωσης της αντίληψης γενικής κατάταξης – αξιολόγησης – κατηγοριοποίησης των μαθητών αν όχι και ανάλογη βάση για τους εκπαιδευτικούς. Την εκτίμηση αυτή ενισχύει το γεγονός ότι η σχετική  ανακοίνωση του διαγωνισμού προβλέπει ότι «θα βραβευτεί ο καλύτερος μαθητής και ο δάσκαλός του (δηλαδή ο καλύτερος δάσκαλος (;)…) από τον δήμαρχο σε κάθε πόλη!!! Με ποια παιδαγωγική αντίληψη συνάδει αυτό; Ποιος φωτισμένος νους του Υπουργείου πήρε την ευθύνη να δώσει άδεια για ένα τέτοιο μέτρο βαθιά αντιπαιδαγωγικό και με ποιο δικαίωμα παίζουν με τους μαθητές του δημόσιου σχολείου;

Ο διαγωνισμός διεξάγεται σε μια χρονική στιγμή που υπάρχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα με τα βιβλία των μαθηματικών. Αντί να αντιμετωπίσουμε αυτά τα σοβαρά ζητήματα και τις μεγάλες δυσκολίες που βιώνουν αυτή τη στιγμή οι μαθητές, θα εντείνουμε τις απογοητεύσεις, την αποστασιοποίηση και την απόρριψη που αυτοί βιώνουν;

Οι εκπαιδευτικοί δίνουν, ιδιαίτερα φέτος, μια μεγάλη μάχη για να κερδίσουν τη μάχη της γνώσης με τους μαθητές τους και το τελευταίο πράγμα που χρειάζονται σ΄ αυτή την προσπάθεια είναι ένας διαγωνισμός που θα επιλέγει τον «καλύτερο». Αυτό που έχουν ανάγκη είναι η στήριξη, τα μέσα και τα κατάλληλα βιβλία που θα τους βοηθήσουν να αγκαλιάσουν όλους τους μαθητές τους και να τους βοηθήσουν να προσεγγίσουν και να κατανοήσουν τα μαθηματικά και όχι να ξεχωρίσουν τις «διάνοιες».

Θεωρούμε ότι δεν πρέπει να διεξαχθεί σε καμιά περίπτωση ο διαγωνισμός αυτός μέσα στο σχολείο σε ώρα λειτουργίας, υποχρεωτικά για όλα τα παιδιά. Η διεξαγωγή του μπορεί να γίνει μόνο εκτός λειτουργίας των σχολείων και σε εθελοντική βάση, όπως γινόταν μέχρι τώρα.

Επίσης δεν είναι υποχρεωμένοι οι εκπαιδευτικοί να αποδεχτούν τη διεξαγωγή του καθώς από πουθενά δεν προκύπτει υπηρεσιακή υποχρέωση για την υλοποίηση ενός εγγράφου ενός οργανισμού μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και έτσι αντιμετωπίζονταν μέχρι τώρα όλες οι ανάλογες περιπτώσεις.

Η ΔΟΕ όφειλε εδώ και πολύ καιρό να έχει πάρει απόφαση γι΄ αυτό. Δυστυχώς παρά το γεγονός ότι το θέμα αυτό το έθεσα στο προεδρείο του Δ.Σ. της ΔΟΕ από της 2/4, πριν από τις γιορτές, με συγκεκριμένη πρόταση για απόφαση, το προεδρείο δεν το έφερε για συζήτηση και δεν προχώρησε σε διαδικασία απόφασης γι΄ αυτό.

Πρέπει λοιπόν οι τοπικοί σύλλογοι εκπαιδευτικών αλλά και οι σύλλογοι διδασκόντων και οι εκπαιδευτικοί της τάξης να πάρουν αποφάσεις και  να μην δεχτούν τη διεξαγωγή του διαγωνισμού.

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ πρέπει, έστω και τώρα, να πάρει ανάλογη απόφαση και να παρέμβει στο ΥΠΕΠΘ για την αναστολή του διαγωνισμού.

                                                                                                                23/4/07


ΕπιστροφήΕπιστροφή

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠεριεχόμεναΠεριεχόμενα