ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

του Γιώργου Παζάλου, εκπροσώπου των
Κινήσεων/Παρεμβάσεων/Συσπειρώσεων στο Δ.Σ. της ΔΟΕ

 

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΟΕ –ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ:
Εμπαιγμός των εκπαιδευτικών από τον 8ο όροφο της Μητροπόλεως!

 

«Tο μισθολόγιο εισάγει θετικά στοιχεία για τους δημοσίους υπαλλήλους και τους εκπαιδευτικούς» !!!
«Το Υπουργείο Παιδείας έχει δώσει και συνεχίζει να δείχνει δείγματα της ευαισθησίας του απέναντι στους εκπαιδευτικούς και τα αιτήματά τους.» !!!

 

Με τέτοιες τοποθετήσεις ο Υπουργός Παιδείας απέδειξε ότι στο περιθώριο της ασχολίας του με τη διαμόρφωση της επικοινωνιακής εικόνας της κυβέρνησης, καταφεύγει στον εμπαιγμό και στην παρελκυστική τακτική για να δικαιολογήσει την κυβερνητική πολιτική και τις συνέπειές της στο χώρο της εκπαίδευσης.

Όσοι επένδυσαν στη συγκεκριμένη συνάντηση, προσδοκώντας μια χαραμάδα δέσμευσης, ώστε να τη χρησιμοποιήσουν πυροσβεστικά απέναντι στο ογκούμενο κύμα οργής και αγανάκτησης, ασφαλώς και δεν υπολόγισαν ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν μνήμη και κρίση και ότι ο εμπαιγμός και η παρελκυστική τακτική τόσο από την πολιτική όσο και από τη συνδικαλιστική ηγεσία έχουν και τα όριά τους!

Ο υπουργός δεν έδωσε καμιά εξήγηση απέναντι στην τραγική οικονομική μοίρα που επιφυλλάσει στους εκπαιδευτικούς το αντιδραστικό μισθολόγιο λιτότητας του κ. Χριστοδουλάκη, ούτε για την απαράδεκτη χρόνια λιτότητα που τους κατέστησε ως τους πιο κακοπληρωμένους υπαλλήλους σε Ελλάδα και Ευρώπη, ούτε για την ψεύτικη υποσχεσεολογία με την οποία επιχειρήθηκε όλο το προηγούμενο διάστημα η παραπλάνηση του κόσμου της εκπαίδευσης και η υποστολή των αγώνων του. Σε τίποτα δε δεσμεύτηκε απέναντι στο οικονομικό!

Υπεραμύνθηκε της πολιτικής στην εκπαίδευση και στην πραγματικότητα της υποχρηματοδότησης, της διπλοβάρδιας, των πληθωρικών τμημάτων και της έλλειψης υποδομών , αντιδιέστειλε τους «δείκτες» που… ευημερούν.

Δεν άφησε καμιά αμφιβολία για τη συνέχιση της ίδιας πολιτικής του τρόπου διορισμών, ενώ το μόνο που είχε να πει για τον ελάχιστο αριθμό πιστώσεων για τη χορήγηση εκπαιδευτικών αδειών είναι ότι μελετάται η θέσπιση κριτηρίων με την οποία θα δικαιολογείται ο ελάχιστος αριθμός χορηγήσεων και η απόρριψη των υπολοίπων αιτήσεων.

Ανακοίνωσε τη συνέχιση της ίδιας πολιτικής για το ολοήμερο σχολείο, ενώ σιγή ιχθύος τηρήθηκε για τις εξελίξεις στις εργασιακές σχέσεις και τα κυλιόμενα ωράρια που ετοιμάζονται.

Σαφής ήταν στο ζήτημα της αξιολόγησης. Υπεράσπισε όλο το πλέγμα της αξιολόγησης χειραγώγησης, των καθηκοντολογίων και του αυταρχισμού, ξεκαθαρίζοντας ότι θα εφαρμοστεί όλη η αντίληψη και η φιλοσοφία των κυβερνητικών επιλογών…υπονοώντας ότι αν υπάρξει νηνεμία στο μέτωπο της αξιολόγησης, θα είναι προσωρινή.

Ασφαλώς και δεν περιμέναμε τίποτα διαφορετικό από τη συνάντηση μέσα στο ζεστό Ιούλη. Ούτε ανατρέπονται οι κυβερνητικές επιλογές από συναντήσεις μακριά από τους εκπαιδευτικούς. Αυτή η πολιτική μπορεί να ηττηθεί μόνο στο πεδίο των αγώνων. Η επικρατούσα οργή και η αγανάκτηση μπορεί να μετατρέψει το Σεπτέμβρη σε έναν αγωνιστικά θερμό μήνα, που το κίνημα στην εκπαίδευση, στηριγμένο στη βάση, θα αναμετρηθεί με την αντιδραστική πολιτική και δε θα διεκδικήσει τίποτα λιγότερο από οικονομική αξιοπρέπεια, παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία, σταθερή και μόνιμη δουλειά και υπεράσπιση του δημόσιου δωρεάν σχολείου.

31 Ιουλίου 2003

ΕπιστροφήΕπιστροφή ΠεριεχόμεναΠεριεχόμενα