ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

ο αγώνας στα χέρια των εκπαιδευτικών


Με τον καιρό να' ναι κόντρα !

 

Φυσάει κόντρα

...στις ερμητικά κλειστές τάξεις

 Ένα κουδούνι, συνήθως αυτόματο και ηλεκτρικό, δίνει την έναρξη μιας νέας σχολικής ημέρας. Στο γραφείο, οι συνηθισμένες γκρίνιες. Τα φώτα που ξέχασες ανοιχτά χτες το μεσημέρι - κοίτα τι λογαριασμός μας ήρθε - οι φωτοτυπίες και το μελάνι που χάλασες, τα παιδιά της Γ΄ τάξης που λέρωσαν με τις μπάλες τους τον φρεσκοβαμμένο - πριν δυο χρόνια τουλάχιστον - τοίχο του σχολείου, οι διευθυντές σκυμμένοι μέσα σε ένα απύθμενο χαρτομάνι εγκυκλίων και διαταγών. Το ποδοβολητό στις σκάλες έχει τελειώσει, πόρτες κλείνουν με θόρυβο πίσω σου και να 'σαι στο "άβατο" της τάξης. Καλημέρα, το σχολείο της ελληνικής πραγματικότητας ξεκινά !

Διαβάζεις την ορθογραφία φυλλομετρώντας την ύλη, προλαβαίνεις άραγε ; Είσαι πίσω από το διπλανό τμήμα. Άκουσες για την αξιολόγηση που θα "βελτιώσει τις αδυναμίες της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών", άκουσες και για τη ΔΟΕ που την υποστηρίζει και σε ζώσανε τα φίδια. Κοιτάς τους τοίχους,, δεν έχεις αρκετό υλικό. Είναι κι αυτός ο σχολικός σύμβουλος που θα 'ρθει σίγουρα σε λίγες μέρες. Η πρώτη εντύπωση παίζει πάντα ρόλο.

Το κουδούνι σε ξυπνά από τις σκέψεις και τα άγχη σου. Στο γραφείο, συζητήσεις για το χθεσινό αγώνα, για το διπλό στο στοίχημα που δεν ήρθε τελευταία στιγμή. Κάποιος άνοιξε πάλι κουβέντα για τα επιδόματα που ίσως πάρουμε αυτό ή τον άλλο μήνα. Τα λεφτά τελειώνουν στη μέση του δεκαπενθημέρου και δεν προβλέπεις να αλλάζει η κατάσταση με μπαλώματα. Θα μπορούσε βέβαια να είναι και χειρότερα τα πράγματα. Η νηπιαγωγός δίπλα, πήρε πτυχίο το '86, είναι 40 ετών, δουλεύει αναπληρώτρια εφτά χρόνια και φέτος έδωσε στον ΑΣΕΠ για να διοριστεί. Κι αν δεν πετύχει ;

Σου μίλησαν τότε για το ολοήμερο, τα νέα γνωστικά αντικείμενα, τη συμβολή τους στην επίλυση των προβλημάτων των εργαζόμενων γονέων. Σχολείο ανοιχτό στην κοινωνία σκέφτηκες. Και είδες παιδιά να εργάζονται 7 π.μ. με 4 μ.μ., σε ένα σχολείο ακατάλληλο για τέτοια παραμονή. Είδες τον ένα συνάδελφο να μετακινείται υποχρεωτικά - "περίσσευαν ώρες". Είδες τις ειδικότητες και τους νεότερους συναδέλφους να "στρατωνίζονται" μαζί με τα παιδιά. Τι να τους κάνω άραγε, αναρωτήθηκε η δασκάλα των αγγλικών ; Κοιμούνται στα θρανία και οι γονείς διαμαρτύρονται ότι δεν προετοιμάζονται για την επόμενη ημέρα. Είδες τους γονείς να διαπληκτίζονται με το διευθυντή. Θέλουν τα παιδιά τους πίσω την ώρα που αυτοί σχολάνε, για να τα δουν έστω και λίγο πριν την απογευματινή βάρδια τους, τα αγγλικά ή το γυμναστήριο. Είδες και την πινακίδα - ευγενική χορηγία του βιβλιοπωλείου "το παζάρι". "Για το χαρτί του φωτοτυπικού", δικαιολογήθηκε ο διευθυντής σου.

Ένα σχολείο μονότονο, δίχως χρώματα, όνειρα και παραμύθια, ένα σχολείο - φυλακή για εκπαιδευτικούς και μαθητές, ένα σχολείο πνιγμένο στους ανέμους του διοικητισμού, του καθήκοντος, της πειθαρχίας, της υπακοής. 

Ένα σχολείο θραυσμάτων πληροφοριών, εχθρικό απέναντι στο ζωντανό στοιχείο της εκπαίδευσης : τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς. 

¨Ένα σχολείο βαθιά ταξικό, που απορρίπτει κάθε απελευθερωτική γνώση, που λογοκρίνει και ξαναγράφει τα βιβλία της ιστορίας ανάλογα με τα συμφέροντα των παρεκκλησιαστικών οργανώσεων, του Υπουργείου Εξωτερικών και της Ε.Ε. 

Ένα σχολείο που θεοποιεί τις εξετάσεις και την αξιολόγηση ως μέσα πιστοποίησης ικανοτήτων, που πετάει τα μισά παιδιά έξω πριν τα 18 χρόνια τους. 

Ένα σχολείο των ελαστικών εργασιακών σχέσεων, του χρονομέτρου όπως στα εργοστάσια παραγωγής, ένα σχολείο της αξιολόγησης - χειραγώγησης, του διοικητισμού που εξοστρακίζει την παιδαγωγική, του καθηκοντολογίου που επιχειρεί ακόμα και τον έλεγχο της συμπεριφοράς μας εκτός σχολείου, του σχολικού κανονισμού που εξορίζει την επιείκεια, την παιδαγωγική σχέση μαθητών - εκπαιδευτικών, το παιχνίδι και τον παιδικό αυθορμητισμό. 

Ένα σχολείο φθηνό, με κακοπληρωμένους εκπαιδευτικούς και χαμηλές δαπάνες, με υποβαθμισμένο το δημόσιο χαρακτήρα του.

Ένα κουδούνι χτυπάει, το τελευταίο κουδούνι της ημέρας και πέρα από τους τέσσερις τοίχους του σχολείου, οι σκέψεις του μοναχικού βρίσκονται σε δίλημμα. Ως πότε παθητικοί ; Ως πότε σιωπηλοί ; Πότε θα πιάσουμε ξανά το κομμένο νήμα των αγώνων, με ποιες συλλογικότητες θ' αλλάξουμε τη ζωή μας ; Είναι κάτι τέτοιο δυνατό, όταν οι άνεμοι του πολέμου και της Νέας Τάξης σαρώνουν τον πλανήτη ;

Φυσάει κόντρα

…σ' ολάκερη γη

Στις 12 Σεπτέμβρη του 2001, ο κόσμος δεν θα μπορούσε πια να είναι ο ίδιος. Η πτώση των δίδυμων πύργων ήταν το έναυσμα και η αφορμή για τη νέα μεγάλη ιδέα, την "αντιτρομοκρατική υστερία". Πίσω από τον πλανητάρχη και την Pax Americana, συνωστίζονται Ευρωπαίοι και όχι μόνο, ιππότες της ελεεινής τραπέζης της εκμετάλλευσης και των πολέμων. Ο ιμπεριαλισμός σπάει τα σύνορα, ξαναχαράζει αγορές και σφαίρες επιρροής με το αίμα των λαών. Στο Αφγανιστάν και τη Γιουγκοσλαβία χτες, στο Ιράκ σήμερα. Κι ενώ τα πολεμικά τύμπανα ακούγονται ολοένα και πιο έντονα, η Ελλάδα ως προεδρεύουσα της Ε.Ε. ετοιμάζεται ξανά για νέες στρατιωτικές περιπέτειες. 

Την ίδια στιγμή όμως, στην καρδιά του κτήνους, στην Ουάσιγκτον και τη Νέα Υόρκη, στο Σιάτλ και αλλού ένα μαζικό αντιπολεμικό κίνημα φουντώνει. "Ούτε μια σταγόνα αίμα για το πετρέλαιο" φωνάζουν οι διαδηλωτές και στέλνουν τα δικά τους μηνύματα αλληλεγγύης στους λαούς όλου του κόσμου, στην ηρωική Ιντιφάντα, στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες αλλά και στις μεγάλες πόλεις του τρίτου κόσμου που συγκλονίστηκαν τους τελευταίους μήνες από τεράστιες αντιπολεμικές - αντιαμερικανικές διαδηλώσεις.

Ο μοναχικός θυμήθηκε ένα σύνθημα που τον είχε συγκινήσει : "να γράψουμε σε όλες τις τάξεις τη λέξη ειρήνη". Σκέφτηκε τις στιγμές που το εγώ ήταν εμείς, σκέφτηκε πως οι νίκες και οι ήττες, οι αγώνες που δόθηκαν κι άφησαν τα σημάδια τους στο σήμερα, πρέπει να βρουν συνέχεια, η δυσαρέσκεια πρέπει να γίνει αγώνας, ελπίδα και νίκη.

Φυσάει κόντρα 

…στη σιωπή της βολής

Εκεί που αναπνέουν οι αγωνίες μας, οι επιθυμίες μας για ένα άλλο σχολείο σε μια άλλη κοινωνία. Στις μικρές ή μεγάλες μάχες της καθημερινότητας και των ξεχωριστών στιγμών που ανεξίτηλα χαράζουν τη μνήμη μας. Εκεί που διαλέξαμε με ποιους θα πάμε και ποιους θ' αφήσουμε. 

Στις μάχες για την αδιοριστία, ενάντια στο πέρασμα των σχολείων στους δήμους, στην προδομένη απεργία του '97 για αξιοπρεπείς μισθούς, στις συγκρούσεις έξω από τα εξεταστικά του ΑΣΕΠ το '98 για να μην καταργηθεί η επετηρίδα, στον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση, στο μεγάλο λαϊκό ξεσηκωμό για την κοινωνική ασφάλιση.

Στις μεγάλες αντιπολεμικές διαδηλώσεις ενάντια στην ιμπεριαλιστική επέμβαση στη Γιουγκοσλαβία, ενάντια στη συμμετοχή της Ελλάδας σ' αυτήν, στους αποκλεισμούς των βάσεων του θανάτου στα Χανιά και στον Άραξο. Στο μεγάλο ποτάμι του κινήματος ενάντια στην καπιταλιστική παγκοσμιοποίηση, στη Γένοβα χτες, στην Ελλάδα σήμερα. 

Με την αισιοδοξία των αγώνων, δηλώνουμε ξανά παρουσία και θα αναμετρηθούμε :

Δηλώνουμε ξανά παρουσία και θ' αναμετρηθούμε :

Στη Θεσσαλονίκη 2003, την ελληνική προεδρία της Ε.Ε. Μέσα από τις Γενικές Συνελεύσεις μας, τις επιτροπές αγώνα των Συλλόγων μας, να μπλοκάρουμε την αντιδραστική πολιτική της Ε.Ε. του κεφαλαίου, να σπάσουμε τις κόκκινες ζώνες που φυλακίζουν τα δικαιώματα και της ανάγκες του κόσμου της εργασίας.

Στο αντιπολεμικό κίνημα ενάντια στη στρατιωτική επέμβαση στο Ιράκ από ΗΠΑ - Ε.Ε. αλλά και ενάντια στην ελληνική κυβέρνηση που συμμετέχει δραστήρια στον πόλεμο αυτό

Στο κίνημα ενάντια στην Ολυμπιάδα των εταιριών, του κέρδους και της καταστολής των κοινωνικών ελευθεριών

Στο κίνημα για την υπεράσπιση και τη διεύρυνση των λαϊκών ελευθεριών ενάντια στην κρατική τρομοκρατία, τους νέους ή παλιούς ευρωτρομονόμους, το χαφιεδισμό και την τρομολαγνεία

Διαδηλώνουμε παντού μαζί μ' αυτούς που δεν ζητάν διορθώσεις αλλά ανατροπή αυτής της πολιτικής, Κόντρα στην κυβέρνηση αλλά και τον κυβερνητικό συνδικαλισμό ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ που αναζητά στην Ε.Ε. του πολέμου και της εκμετάλλευσης την "Ευρώπη των λαών".

Δηλώνουμε ξανά παρουσία και θ' αναμετρηθούμε για να νικήσουμε, για να σπάσουν οι ζώνες της "σιωπής της βολής" για ν' ακουστεί το νέο παιδαγωγικό ποίημα, οι νέοι απελευθερωτικοί στίχοι της εποχής μας.

Δηλώνουμε ξανά παρουσία και θ' αναμετρηθούμε μ' όλους αυτούς που απατούν το όνειρο…

Μ' αυτούς που γαντζώνονται από καρέκλες, που ξεχνούν τη μυρωδιά της κιμωλίας, των παιδικών χνώτων, που ξεχνούν τη σχολική τάξη και τις αγωνίες της.

Μ' αυτούς που ο συνδικαλισμός, η συμμετοχή στα κοινά είναι παιχνίδι εξουσίας, συνδιαλλαγής με τη διοίκηση για ρουσφέτια, διαπραγμάτευσης με το υπουργείο για τους όρους και τους ρυθμούς χειροτέρευσης της θέσης των εργαζομένων.

Με τη ΔΟΕ, την πλειοψηφία της και τον υποταγμένο συνδικαλισμό :

Αυτός ο συνδικαλισμός είναι καταστροφικός, είναι εχθρικός για τις ανάγκες και τα δικαιώματά μας, είναι ο συνδικαλισμός της υποταγής, της μοιρολατρείας, της ήττας. 

Για όλους εμάς που δε μάθαμε να γράφουμε τη ζωή μας με …ήττα

Που πιστεύουμε ότι το όνειρο μπορεί να ζωντανέψει τη ζωή, για όλους όσους αναζητούν τους ανοιχτούς δημόσιους δρόμους αριστερά της λεωφόρου του ιδιώτη, μια ακόμα Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική Παρέμβαση

Με το φρέσκο αέρα των Γενικών Συνελεύσεων, με τη δημοκρατία και τον αποφασιστικό λόγο των Συλλόγων Διδασκόντων όπου εμείς οι ίδιοι θα διαχειριζόμαστε τις τύχες μας.

Με τον οριζόντιο συντονισμό Συλλόγων Π.Ε. και ΕΛΜΕ για αποφασιστικό αγώνα διάρκειας μέχρι τη νίκη.

Με το αναγκαίο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για ένα σχολείο της ανθρώπινης γνώσης, της απελευθερωτικής προοπτικής, που θα χωρά όλα τα παιδιά, που θα δίνει κριτήρια στάσης ζωής, ολόπλευρης προσωπικότητας,

Άμμος στα γρανάζια τους… 

Έχει από καιρό γίνει φανερό ότι τα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΚΥΣΠΕ - ΑΠΥΣΠΕ - ΠΥΣΠΕ ) κάθε άλλο παρά εξυπηρετούν με διαδικασίες διαφανείς και "αξιοκρατικές" τα συμφέροντα των εκπαιδευτικών. Πρόκειται για όργανα διαχείρισης και προώθησης της κυβερνητικής - κρατικής πολιτικής, ενταγμένα στις κυρίαρχες επιλογές στην εκπαίδευση. Αποτελούν πεδίο ανάπτυξης των πελατειακών σχέσεων, της ρουσφετολογίας και του κομματισμού. Επιδιώκουν να νομιμοποιήσουν στη συνείδηση των εκπαιδευτικών τις διοικητικές λογικές, τις συνδιαχειριστικές αντιλήψεις και την ενσωμάτωση του συνδικαλιστικού κινήματος στον κρατικό μηχανισμό. Όργανα αδιαφανή και στεγανοποιημένα, που προστατεύονται από ένα ολόκληρο θεσμικό πλαίσιο απέναντι σε οποιοδήποτε ουσιαστικά έλεγχο των δυνάμεων του κινήματος. Όργανα που αποκτούν αναβαθμισμένο ρόλο στην πυραμίδα της αξιολόγησης, που έχουν τον τελικό λόγο στη μονιμοποίηση και την εξέλιξη των εκπαιδευτικών, που είναι δυνατό, με το νέο θεσμικό πλαίσιο, να πάρουν το χαρακτήρα εκπαιδευτικοδικείων. Ο χαρακτήρας και ο ρόλος των Υπηρεσιακών Συμβουλίων δεν αλλάζει με τη συμμετοχή των εκπροσώπων των εκπαιδευτικών σε αυτά, ο νομοθέτης έχει όπως είπαμε προβλέψει για όλα. Πολύ περισσότερο που τις πιο πολλές φορές, οι αιρετοί είναι πιο αποτελεσματικοί στην άσκηση εξουσίας, στη διαχείριση της εκπαιδευτικής πολιτικής και το δίκτυο "μικροεξυπηρετήσεων" από την ίδια τη διοίκηση. Πως θα μπορέσει άλλωστε ένας αιρετός που είναι υπέρ της αξιολόγησης να υπερασπίσει το εργασιακό μέλλον ενός συναδέλφου που παραπέμπεται με το ερώτημα της απόλυσης λόγω "αρνητικής αξιολόγησης" ; 

…Τα γρανάζια τους στην άμμο

Εμείς δεν θα συναινέσουμε με τέτοια όργανα, θα παλέψουμε για την αποκάλυψη του ρόλου τους, το μπλοκάρισμα των αποφάσεών τους, την ακύρωση των αντιεκπαιδευτικών επιλογών τους μέσα από τις διαδικασίες του κινήματος. Έχουμε ένα διαφορετικό εκπαιδευτικό όραμα ενταγμένο σε μια άλλη κοινωνική πραγματικότητα στην οποία η αυτοδιοικητική πρακτική θα πρέπει να έχει σαν στοιχεία της την άμεση δημοκρατία, την κοινωνική πλειοψηφία, την αυτόματη ανακλητότητα, την απαιτούμενη περιοδικότητα, τη διαφάνεια και την ανοιχτή λειτουργία, τον άμεσο έλεγχο από το συνδικαλιστικό κίνημα. 

Η παρουσία μας σ' αυτές τις εκλογές ή ακόμα και σε αυτά τα όργανα δεν μπορεί παρά να έχει το χαρακτήρα της φωνής του κινήματος που:

Ξέρουμε ότι τα όργανα αυτά αποκτούν σημαντικό ρόλο στη διαδικασία της αξιολόγησης. Ξέρουμε επίσης πολύ καλά ότι η πραγματική αναμέτρηση κρίνεται μέσα στους χώρους που ζει κι αναπνέει η ζωντανή εκπαίδευση.

Εκεί, θα περιμένουμε τον εισβολέα της αξιολόγησης για να δώσουμε τη δική μας απάντηση : στα κακοτράχαλα τα εδάφη του σχολείου που τα γνωρίζουμε πολύ καλά !

 

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ Κ.Υ.Σ.Π.Ε. 

1. Αγαπητός Θανάσης Θεσ/κη
2. Αγγελοπούλου Νατάσα Άνω Λιόσια
3. Αναγνωστόπουλος Νίκος Πειραιάς
4. Αναστασόπουλος Σωτήρης Χανιά (συνεργαζόμενος)
5. Αποστολάκης Μανώλης Νίκαια
6. Αργυρόπουλος Δημήτρης Αθήνα
7. Αρλαπάνου Ουρανία Αθήνα
8. Βάιας Μιχάλης Θεσ/κη
9. Βαϊνάς Παντελής Αιγάλεω
10. Βεκρή Ηρώ Πειραιάς
11. Βενέτη Ελένη Λακωνία
12. Βουλαλάς Κλεάνθης Αθήνα
13. Βουρτσάκη Βάνα Θεσ/κη
14. Γεροντοπούλου Λία Δραπετσώνα
15. Γεωργιάδης Τάσος Θεσ/κη
16. Γεωργιόπουλος Γιώργος Αγ. Βαρβάρα
17. Γιουβάνης Χρήστος Χανιά (Συνεργαζόμενος)
18. Γκλαρνέτατζης Νίκος Θεσ/κη
19. Γκότζος Παύλος Γαλάτσι
20. Γκρέκας Παναγιώτης Ζωγράφου
21. Γούλας Βαγγέλης Πάτρα
22. Γούνας Παναγιώτης Αθήνα
23. Γρηγοριάδου Δέσποινα Πειραιάς
24. Δαμαλής Γιάννης Δράμα
25. Δημητρακόπουλος Σωτήρης Καρδίτσα
26. Δημητρίου Αναστασία Κορυδαλλός
27. Διαμαντής Κωνσταντίνος Αιτ/νία
28. Δούκα Ευαγγελία Ζεφύρι
29. Δουλουγέρης Χρήστος Μενίδι
30. Ζαχαράκη Εύη Αθήνα
31. Ζάχου Ελένη Λέσβος
32. Ζερβού Ρεγγίνα Πειραιάς
33. Ηλιοπούλου Αναστασία Αθήνα
34. Θεοδοσάτος Γιώργος Καλαμάτα
35. Θεοδωράτου Αθηνά Κορωπί
36. Θεοδωρόπουλος Θοδωρής Αθήνα
37. Ιακωβίδης Δημήτρης Αθήνα
38. Ιακώβου Νένα Ελευσίνα
39. Καβακλής Λουκάς Αθήνα
40. Καββαδία Φωτεινή Μαρούσι
41. Καζάντη Μαρία Αθήνα
42. Καλλώνης Σταύρος Πέραμα
43. Καλούσης Ακρίτας Πέραμα
44. Κανδηλώρος Χρήστος Μαραθώνας
45. Καπακτσής Αλέκος Λέσβος
46. Καρανάσιος Στέλιος Ναύπλιο
47. Καράνης Βαγγέλης Σαντορίνη
48. Καρποντίνη- Χριστίνη Ειρήνη Γαλάτσι
49. Κατσορίδα Βαρβάρα Αθήνα
50. Κατσός Μπάμπης Αθήνα
51. Κιού Βιβή Πειραιάς
52. Κομπορόζου Ελένη-Ιωάννα Αθήνα 
53. Κοντελές Θανάσης Κοζάνη
54. Κοτίνης Χρήστος Θεσ/κη
55. Κοτρώτσιος Νίκος Νίκαια
56. Κουρμπέλης Γιώργος Γλυφάδα
57. Κουρμπέλης Γιάννης Νίκαια
58. Κουτρέτση Νίκη Αγ. Ανάργυροι
59. Κουτσώνης Βύρων Πειραιάς 
60. Λαγοπούλου Βίκυ Αθήνα
61. Λαλίδης Στέργιος Πιερία
62. Λαμπρίδου Μαρία Ν. Σμύρνη
63. Λιάμπας Τάσος Θεσ/κη
64. Λιάμπας Γιώργος Θεσ/κη
65. Λυσικάτος Νίκος Μαρούσι
66. Μαγαλιού Μάτα Πέραμα
67. Μάζαρης Βασίλης Ζωγράφου
68. Μακρής Βαγγέλης Αθήνα
69. Μακρής Βασίλης Καματερό
70. Μακρύγιαννη Πόπη Κύμη
71. Μαλαχά Ελένη Κέρκυρα
72. Μαλτέζου Θεανώ Αθήνα
73. Μαριόλης Δημήτρης Κερατσίνι
74. Μαρκόπουλος Σπύρος Αθήνα
75. Μελαμπιανάκη Ζέττα Ν. Σμύρνη
76. Μενδώνης Πέτρος Πέραμα
77. Μούκα Γεωργία Καλλιθέα
78. Μπακάλης Δημήτρης Σύρος
79. Μπαλτάς Μπάμπης Αθήνα
80. Μπατήλας Μιχάλης Θεσ/κη
81. Μπερμπατιώτη Δήμητρα Αθήνα
82. Μπούρας Πέτρος Καλαμάτα
83. Μπουργουτζής Ηλίας Κέρκυρα
84. Νιαχοπέτρου Ιωάννα Αθήνα
85. Νικολάου Βάσω Αθήνα
86. Νικολάρας Λάμπρος Κως
87. Νικολάρας Γιάννης Καματερό
88. Νικολούδης Δημήτρης Ρέθυμνο
89. Ντινοπούλου Βέρα Κερατσίνι
90. Ντιντίκου Χριστίνα Αθήνα
91. Ντόνα Κατερίνα Αθήνα
92. Ντουντουλάκης Κώστας Χανιά (συνεργαζόμενος)
93. Ντούσσας Δημήτρης Καλλιθέα
94. Ξεφτέρη Ελένη Θεσ/κη
95. Οικονόμου Μιλτιάδης Θεσ/κη
96. Οικονόμου Δήμητρα Αθήνα
97. Ουζούνη Μαρία Πετρούπολη
98. Παζάλος Γιώργος Αθήνα
99. Παλαιστίδου Ρία Ταύρος
100. Παλαπάνη Δήμητρα Νίκαια
101. Πανάγου Μαρίνα Αθήνα
102. Παντελίδης Ντίνος Πέραμα
103. Παπαγεωργίου Εύη Περιστέρι
104. Παπαδημητρίου Μαρία Πάτρα
105. Παπαζαφειρόπουλος Δημήτρης Ηράκλειο Κρητης
106. Παπαθανασίου Αργύρης Μαγνησία
107. Παπαναστασίου Τάσος Θεσ/κη
108. Παπαπαύλου Θόδωρος Πειραιάς
109. Παππά Ιωάννα Κορυδαλλός
110. Πατιστέα Νίκη Μεσσηνία
111. Πετρίδου Θεώνη Δραπετσώνα
112. Πλακονούρη Σίση Καλαμάτα
113. Πολάκης Γιώργος Ρέθυμνο
114. Πολυχρονιάδης Δημήτρης Μαρούσι
115. Ποντικάκης Φώτης Χανιά (συνεργαζόμενος)
116. Ποτηρόπουλος Παρασκευάς Νίκαια
117. Ράπτη Αμαλία Ν. Φιλαδέλφεια
118. Ρέππα Ντίνα Αθήνα
119. Ρέππας Χρήστος Νίκαια
120. Σάμιος Παναγιώτης Αιγάλεω
121. Σγατζός Αριστείδης Λέσβος
122. Σεκερτζής Θωμάς Σέρρες
123. Σιούλας Γιάννης Νίκαια
124. Σκαρτσίλας Σωτήρης Γαλάτσι
125. Σκέρλου Λαμπρινή Πειραιάς
126. Σκλάβος Δημήτρης Κυκλάδες
127. Σκοπελίτου Ειρήνη Αθήνα
128. Σκόρδου Ανδριάνα Αθήνα
129. Σκόρδου Λίνα Νίκαια
130. Σμήλιος Ηλίας Θεσ/κη
131. Σούλιου Δήμητρα Αθήνα
132. Σπηλιοπούλου Κατερίνα Ζωγράφου
133. Σταρακάς Λεωνίδας Θεσ/κη
134. Στεφάνου Χρυσούλα Αθήνα
135. Στόλης Νίκος Θεσ/κη
136. Σύφαντος Νίκος ΙΑθήνα
137. Ταζοπούλου Στεριανή Αθήνα
138. Τάκη Βούλα Θεσ/κη
139. Ταμπάκης Θεολόγος Ξάνθη
140. Τασιόπουλος Γιώργος Άνω Λιόσια
141. Τουλγαρίδης Κώστας Αν. Αττική
142. Τούλη Σοφία Γαλάτσι
143. Τραγά Στέλλα Αιγάλεω
144. Τρώντσιου Λίτσα Θεσ/κη
145. Τσαγκαράτου Αιμιλία Αθήνα
146. Τσάνα Γαρυφαλλιά Πειραιάς
147. Τσίτσος Άρης Ηλεία
148. Τσιώλης Σωτήρης Θεσ/κη
149. Υφαντής Βασίλης Λαμία (συνεργαζόμενος)
150. Φόβου Μαρία Πόρος
151. Φούντας Στέλιος Αιτ/νία
152. Φωκιανός Στέλιος Πέραμα
153. Χαλαστάνης Θόδωρος Ιωάννινα
154. Χαλκιά Βιβή Νίκαια
155. Χατζηδημητρίου Φαίδων Νίκαια
156. Χατζηθεοδωρίδου Μαίρη Θεσ/κη
157. Χίτζος Δημήτρης Χανιά (συνεργαζόμενος)
158. Χιώνη Μαριέττα Γαλάτσι
159. Χριστιανού Αγγελική Χαλκιδική
160. Χριστοπούλου Αφροδίτη Μεσσηνία 
161. Χριστοφόρου Νίκος Θεσ/κη
162. Χρόνης Γιώργος Ίλιο

το ψηφοδέλτιο της Ανεξάρτητης Ριζοσπαστικής Παρέμβασης στηρίζουν ακόμα :

Γαλάνης Γιώργος Πειραιάς

Βούλγαρης Θοδωρής Μαγνησία
Ζαρκινού Βάσω Γλυφάδα (αναπληρώτρια νηπιαγωγός)
Ζομπανάκη Τόνια Πειραιάς 
Θανασάκης Στέργιος Μαγνησία
Καραγκούνη Βάσω Ν. Ηράκλειο (αναπληρώτρια)
Καρανίκα Τζένη Αθήνα
Κλιάφα Άρτεμις Πειραιάς
Κουρούκλης Διονύσης Νάουσα
Μακρυγιάννης Στέφανος Ελευσίνα (αναπληρωτής)
Μαρκατάτος Γιώργος Σύμη
Μιλτσακάκης Μιχάλης Αθήνα (αναπληρωτής)
Παπαγεωργοπούλου Σοφία Νίκαια (αναπληρώτρια νηπιαγωγός)
Παπασιμάκη Κατερίνα Μενίδι (αναπληρώτρια)
Σαγιάνου Άννα Κερατσίνι (αναπληρώτρια νηπιαγωγός)
Σαρδέλη Ευσταθία Πετράλωνα 
Στενού Μάγδα Άνδρος (αναπληρώτρια νηπιαγωγός)
Χαλούλου Ντίνα Λασίθι
Χαρισιάδης Σπύρος Κόνιτσα Ιωαννίνων
Χρήστου Χάρης Αθήνα (αναπληρωτής)

ΕπιστροφήΕπιστροφή ΠεριεχόμεναΠεριεχόμενα