ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η 19η ΤΟΥ ΜΑΡΤΗ


ΜΕΡΑ ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!

 

Σε λίγες μέρες συμπληρώνεται ένας χρόνος από την ημέρα της βίαιης εισβολής των στρατευμάτων των ΗΠΑ και των συμμάχων τους στο Ιράκ και την έναρξη της επίθεσης «Σοκ και δέος» στο όνομα της «καταστολής της διεθνούς τρομοκρατίας». Στη θέση του δικτατορικού καθεστώτος του Σαντάμ Χουσεΐν οι ΗΠΑ επέβαλαν τη σιδηρά μπότα της νέας τάξης, το καθεστώς της δικτατορικής κατοχής, ανεπιθύμητο, όπως δείχνει και η διογκούμενη αντίσταση, από τη συντριπτική πλειονότητα του ιρακινού λαού, που ζει μέσα σε συνθήκες εξαθλίωσης. Ο πόλεμος αυτός, που φυσικά δεν έγινε για την ανατροπή του Σαντάμ, ούτε μόνο για τις ενεργειακές πηγές και το πετρέλαιο, είναι ένα ακόμα πολεμικό επεισόδιο στο σήριαλ του διαρκούς πολέμου σε όλες τις γωνιές του πλανήτη που ήρθε να απαντήσει στην υπαρκτή οικονομική κρίση.

Το Σάββατο 20 του Μάρτη διοργανώνονται σε όλο τον κόσμο μεγάλες αντιπολεμικές διαδηλώσεις με αφορμή την επέτειο της επίθεσης. Όσοι και όσες πήραν μέρος στο ογκώδες αντιπολεμικό κίνημα της περυσινής άνοιξης αναμένεται να δώσουν δυναμικό παρών και στις φετινές κινητοποιήσεις. Το ίδιο θα συμβεί και στη χώρα μας.

Σε αυτό το πλαίσιο θεωρούμε ότι οι εκπαιδευτικοί επιβάλλεται να κάνουν την Παρασκευή 19 του Μάρτη μέρα αντιπολεμικής δράσης στα σχολεία. Οι τοπικοί διδασκαλικοί σύλλογοι και οι σύλλογοι διδασκόντων πρέπει να πάρουν το θέμα των αντιπολεμικών εκδηλώσεων στα χέρια τους και με κατάλληλες δράσεις να αφιερώσουν τη μέρα αυτή στον αγωνιζόμενο λαό του Ιράκ και σε κάθε λαό που παλεύει ενάντια σε εισβολείς και τυράννους επιθυμώντας να ορίζει αυτός μόνος τις τύχες του. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να πάρουν πρωτοβουλίες προς αυτή την κατεύθυνση, όπως ακριβώς έπραξαν με τόση επιτυχία πέρυσι, καθώς ένιωσαν την υποχρέωση να «κάνουν μάθημα» την ειρήνη και την αντίθεση στον πόλεμο.

Το υλικό και οι δραστηριότητες που βρίσκονται στο σχετικό 4σέλιδο που έχει κυκλοφορήσει η Κίνηση για έναν Παιδαγωγικό Όμιλο μπορούν να χρησιμεύσουν και να δώσουν ιδέες σε κάθε εκπαιδευτικό. Ωστόσο δεν έχουν παρά ενδεικτικό χαρακτήρα. Αξιοποιώντας το υλικό και συμπληρώνοντάς το με την πρωτόβουλη δράση και τη φαντασία του ο εκπαιδευτικός μπορεί να έχει αξιόλογα αποτελέσματα.

Όποιος/όποια συνάδελφος ενδιαφέρεται να ανατρέξει σε υλικό που χρησιμοποιήθηκε μέσα στις τάξεις στη διάρκεια του περυσινού πολέμου κατά του Ιράκ μπορεί να ανατρέξει στην ιστοσελίδα www.paremvasis.gr στο Διαδίκτυο.

Παρεμβάσεις - Κινήσεις - Συσπειρώσεις Π.Ε.
Κίνηση για έναν Παιδαγωγικό Όμιλο
www.paremvasis.gr

ΕπιστροφήΕπιστροφή ΠεριεχόμεναΠεριεχόμενα