ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ
ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.

 

ΙΠΕΜ - ΔΟΕ ή ΥΠΕΠΘ - ΔΟΕ ;

 

Ο γνωστός για τις συντηρητικές θέσεις του κ. Δήμου, πρόεδρος του ΙΠΕΜ - ΔΟΕ με τις ψήφους ΠΑΣΚΕ και ΔΑΚΕ, ξανακτύπησε. Ο κύριος Δήμου είναι αυτός που εκπόνησε την περίφημη μελέτη του '98 που προλείανε το έδαφος για την κατάργηση της επετηρίδας προτείνοντας ένα σύστημα διορισμού, μεικτό, μορίων και διαγωνισμού, την ίδια στιγμή που οι εκπαιδευτικοί έδιναν τη μάχη έξω από τα εξεταστικά για να μην περάσει ο ΑΣΕΠ, για να μην καταργηθεί η επετηρίδα. Αυτή τη φορά, παρουσίασε νέα μελέτη, στο Επιστημονικό Βήμα του δασκάλου, (εκδίδεται με ευθύνη της ΔΟΕ και του ΙΠΕΜ-ΔΟΕ), όπου ούτε λίγο ούτε πολύ "αποδεικνύει" περίσσευμα εκπαιδευτικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση !! (Επιστ. Βήμα τ.1, Μάιος 2002)

Άραγε απηχεί και τις θέσεις της πλειοψηφίας του Δ.Σ. της ΔΟΕ, μια τέτοια άποψη; Και αν όχι πως ένα βήμα για την προώθηση των συνδικαλιστικών θέσεων των εκπαιδευτικών προπαγανδίζει την κυβερνητική θέση ότι υπάρχει πλεόνασμα εκπαιδευτικών;

Κι αν τα εκλεκτά μέλη του Δ.Σ. ή οι εκπρόσωποι των παρατάξεων που συμμετέχουν και στο ΙΠΕΜ -ΔΟΕ δεν είχαν αντιληφθεί το άρθρο πριν δημοσιευτεί, γιατί εκ των υστέρων - όταν μάλιστα είχαν γίνει οι σχετικές καταγγελίες και στην 71η Γ.Σ. του κλάδου - δεν προχώρησαν σε μια καταγγελία, με βάση τις "θέσεις του κλάδου" που ευαγγελίζονται;

Θα πείτε "παλιά ξινά σταφύλια". Ίσως αυτό να ισχύει για το Δ.Σ. της ΔΟΕ, που ήλπιζε το θέμα να ξεχαστεί.

 

Όμως η συγκεκριμένη μελέτη χρησιμοποιήθηκε από την εφημερίδα Καθημερινή της Κυριακής (22/9), για να αποδείξει ότι υπάρχει πλεόνασμα εκπαιδευτικών. Στο πλαίσιο των μέτρων που θα μπορούσαν να ληφθούν "ώστε να εξομαλυνθεί η κατάσταση" ο κ. Δήμου προτείνει την υιοθέτηση αναλογίας δύο προσλήψεων στους τρεις εκπαιδευτικούς που φεύγουν και κίνητρα για μετατάξεις. Μάλιστα, ο υφυπουργός Παιδείας, μίλησε για τη "μεγαλοψυχία" του υπουργείου να προχωρά σε διορισμούς αποδίδοντάς το στην "αναβάθμιση" του σχολείου που δήθεν επιχειρεί.

 

Όμως, όλοι αυτοί οι έγκριτοι αναλυτές, επιστήμονες και δημοσιογράφοι "ξέχασαν", όλως τυχαίως, κάποιες παραμέτρους πριν εξάγουν τα περισπούδαστα συμπεράσματά τους, αναμασώντας την κυβερνητική προπαγάνδα.

"Ξέχασαν" τους χιλιάδες μαθητές που εγκαταλείπουν την εκπαίδευση, αριθμός που πολλαπλασιάστηκε μετά την εφαρμογή της αντιεκπαιδευτικής μεταρρύθμισης των νόμων 2525 και 2640 και της εξεταστικής φρενίτιδας που τη διέπει.

"Ξέχασαν" τα 30άρια στο Δημοτικό και τα 35άρια τμήματα σε Γυμνάσιο και Λύκειο που επιβάλλει με τις εγκυκλίους του το Υπουργείο Παιδείας.

"Ξέχασαν" ότι είναι "μπακαλίστικη" η μέθοδος να προσθέτεις τους λίγους μαθητές ενός απομακρυσμένου χωριού με τους μαθητές των αστικών κέντρων και να διαιρείς για να βγάλεις μέσο όρο μαθητών ανά τάξη.

Και καλά, όλοι αυτοί οι κύριοι, τη δουλειά τους κάνουν, η ΔΟΕ, όμως, το συνδικάτο των εκπαιδευτικών τι κάνει;

Για άλλη μια φορά προλειαίνει το έδαφος για να υιοθετήσει θέσεις του υπουργείου ως "θέσεις του κλάδου", όπως έκανε με την αξιολόγηση, τον ΑΣΕΠ κ.λπ;

Φτάνει πια!!!

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ
ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2002

ΕπιστροφήΕπιστροφή ΠεριεχόμεναΠεριεχόμενα