Μαρ 232014
 

Κάλεσμα σε συντονισμό Συλλόγων Π.Ε. – ΕΛΜΕ για την οργάνωση της δράσης ενάντια στην πολιτική της αξιολόγησης και της αποδόμησης του δημόσιου σχολείου

 

Τετάρτη 26 Μαρτίου, 7μμ, στα γραφεία της ΔΟΕ

Συνάδελφοι και συναδέλφισσες,

Το εκπαιδευτικό κίνημα δίνει μια από τις πιο κρίσιμες και ιστορικές μάχες του ενάντια σε μια αντιεκπαιδευτική πολιτική που απαξιώνει το δημόσιο σχολείο και τον εκπαιδευτικό. Κομβικό επεισόδιο αυτού του αγώνα είναι η μάχη ενάντια στην αξιολόγηση που σε αυτή τη φάση προωθείται με την ΑΕΕ και την αυτοαξιολόγηση και στην επόμενη φάση με την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

 

Διαμέσου των διαφόρων αξιολογήσεων το Υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση επιχειρούν:

 

–          Να δημιουργήσουν τις νέες δεξαμενές κινητικότητας – απόλυσης, και να καθηλώσουν μισθολογικά τους εκπαιδευτικούς με βάση τη σύνδεση της αξιολόγησης με το ενιαίο μισθολόγιο-βαθμολόγιο και τις ποσοστώσεις του. Έτσι ο αριθμός των εκπαιδευτικών που θα στιγματιστεί ως αποτυχημένος και στάσιμος υπηρεσιακά και μισθολογικά θεωρείται δεδομένος από τα πριν.

–          Να προωθήσουν το φτηνό σχολείο της αγοράς, στο οποίο θα επικρατεί η χορηγία, η εμπλοκή επιχειρηματικών φορέων, η χρηματοδότηση από τους γονείς, η διαφοροποίηση των σχολικών μονάδων, ο άκρατος ανταγωνισμός. Στη θέση της συνεργασίας των εκπαιδευτικών και των σχολείων μεταξύ τους, θα έχουμε στο εξής μεμονωμένες σχολικές μονάδες που θα επιδιώκουν την επιβίωσή τους, υιοθετώντας πρακτικές προβολής και ανταγωνισμού.

–          Να ελέγξουν και να χειραγωγήσουν τη διδακτική – μαθησιακή διαδικασία, μετατρέποντάς την σε ένα σύνολο προκατασκευασμένων, τυποποιημένων και ποσοτικών κριτηρίων.

 

Γι΄αυτό και αγωνιζόμαστε ενάντια στην αξιολόγηση και την αυτοαξιολόγηση που αποτελεί το απαραίτητο συμπλήρωμά της όπως προβλέπεται με βάση το θεσμικό πλαίσιο που έχει ψηφιστεί. Η αξιολόγηση προωθείται σήμερα στο έδαφος της καπιταλιστικής κρίσης, των απολύσεων, της διαθεσιμότητας, της ανεργίας, της φτώχειας. Είναι το ίδιο το δημόσιο σχολείο, το ίδιο το δικαίωμα στην εργασία που κρίνεται όπως αποδεικνύεται και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ήδη το υπουργείο παιδείας νομοθετεί για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις, ενώ επεξεργάζεται και προωθεί σχέδια για την αλλαγή του θεσμικού πλαισίου που αφορά την οργανικότητα και κυοφορεί νέο κύμα συγχωνεύσεων εκατοντάδων σχολικών μονάδων.

 

 

Απέναντι στον οδοστρωτήρα της αξιολόγησης και της αποδόμησης του δημόσιου σχολείου το εκπαιδευτικό κίνημα ορθώνει ένα ηχηρό ΟΧΙ :

 

  • Με τις αποφάσεις μαζικών γενικών συνελεύσεων.
  • Με την υπογραφή των κειμένων της Ομοσπονδίας και των Συλλόγων από 470 συναδέλφους στο Σύλλογό μας (ποσοστό 90%) και από 58650 συναδέλφους πανελλαδικά (ποσοστό 93,5%).
  • Με την ακύρωση των σεμιναρίων για την αυτοαξιολόγηση σε όλη την Ελλάδα και πρόσφατα του σεμιναρίου για την αξιολόγηση στο υπουργείο παιδείας μετά από μαζικές και μαχητικές κινητοποιήσεις.
  • Με τις συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων που αποφασίζουν τη μη συγκρότηση ομάδων εργασίας για την αυτοαξιολόγηση.

 

Με την πιο μεγάλη ενότητα και αποφασιστικότητα η μαχόμενη εκπαίδευση  συνεχίζει έναν σημαντικό αγώνα που θα καθορίσει το μέλλον της δημόσιας εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών και δε θα επιτρέψει στην πολιτική της αξιολόγησης και των περικοπών να οργανώσει τη «σφαγή των αμνών» και την προώθηση των σχεδίων της αδίστακτης κυβέρνησης των Μνημονίων.

 

Καλούμε σε νέα σύσκεψη συντονισμού, τους Συλλόγους Π.Ε. και τις ΕΛΜΕ της Αττικής για την ανάπτυξη των αγώνων και την αποτίμηση τη μάχης για την αξιολόγηση, την Τετάρτη 26 Μαρτίου, 7μμ, στα γραφεία της ΔΟΕ. Η σύσκεψη αποτελεί συνέχεια προηγούμενων συσκέψεων και δράσεων συντονισμού των Συλλόγων ΠΕ – ΕΛΜΕ, στη βάση των ήδη διατυπωμένων αποφάσεων και ανακοινώσεών τους.

 

Ειδικότερα, στη σύσκεψη μεταξύ άλλων θα μας απασχολήσουν :
1. Οργάνωση των κινητοποιήσεων Παρασκευή/Σάββατο 28/29-3 στο υπουργείο παιδείας για την ακύρωση των σεμιναρίων αξιολόγησης.

2. Οργάνωση, στήριξη και καταγραφή των συνεδριάσεων των συλλόγων διδασκόντων και των αποφάσεων ενάντια στην αξιολόγηση

3. Καμπάνια ενάντια στην αξιολόγηση και την αποδόμηση του δημόσιου σχολείου.

 

 

 

Sorry, the comment form is closed at this time.